Súprava sa v najbližších dňoch po polročnej prestávke opäť zaradí do premávky.
Ústredné dielne dokončili veľkú prehliadku na súprave tyristorových električiek T3G #7837+7838. Súčasne bola na vozňoch vykonaná prerábka kúrenia. Oba vozne obdržali klasický červeno-krémový lak.
lostrail
No a este k T3 - Stotoznujem sa s riesenim, ze je potrebne ist podla zostatkovej hodnoty, t.j. ponechat take kusy, ktore boli zrekonstruovane / zmodernizovane, dalej smerom k vozidlam, ktore reko nemaju, ale su "najnovsie", az postupne k tym najstarsim. Rozhodne som za uprednostnenie K2S oproti T3 z roku 1990 uz len kvoli spominanej vyzbroji. Opravy podvozkov a inych pohyblivych casti sa robia priebezne a okrem toho K2S nema tie povodne casti zas tak odlisne od T3, cize som si isty, ze z kusov z prelomu 1989/90 sa urcite budu dat pouzit niektore nahradne diely, ked nieco odide.
Idealne ponechat:
T6A5
T3P / RP, T3S
K2S
Niekolko najnovsich suprav T3 kvoli zalohe a niektorym kratkym spojom
Dalsie supravy na nahradne diely pre T
Taka utopia - velmi dobry napad by bol casom dovybavit vozidla tmavymi sklami a klimou pre cestujucich.