T3G #7837+7838 po veľkej prehliadke

Súprava sa v najbližších dňoch po polročnej prestávke opäť zaradí do premávky.

Ústredné dielne dokončili veľkú prehliadku na súprave tyristorových električiek T3G #7837+7838. Súčasne bola na vozňoch vykonaná prerábka kúrenia. Oba vozne obdržali klasický červeno-krémový lak.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Quakeman #32:
Yes. A tretie Schorling.
Reakcia na: Mike #31:
Mám ešte jeden typ a to nejaká úprava voza 104.
Reakcia na: Quakeman #27:
1 z toho si trafil, ostatné 2 je plánované niečo iné. Aj keď nakoľko si pri zdroji, môže byť že aj tie stanovištia budú..
Reakcia na: Quakeman #27:
Urcite len zahmlievas ?
Reakcia na: Quakeman #28:
Tak ten Sanos by potešil.
Reakcia na: Quakeman #27:
Ešte som zabudol na Sanos to je ďalšia možnosť.Súprava vozov 7303/7304 na 100% do DOD nehrozí.
Ja dávam typ že na DOD bude to trojité prekvapenie rekonštruovaná historickáT3,dokončená T2-stanovište sprievodcu a K2-stanovište sprievodcu.? ? ?
Reakcia na: TomJ #25:
Tiež som nad tým uvažoval. ☺ Historická T3 to istí a tá súprava je tiež prudko pravdepodobná. ?
Reakcia na: Osky #24:
A nebude náhodou súprava 7303+7304 to veľké prekvapenie na DOD? ? Vraveli o troch električkách, možno toto budú dve a tá tretia možno bude zrekonštruovaná historická T3.
Reakcia na: Mike #22:
Jasné, však písal som len o zrýchľovačoch a T3M. ? Inak, súprava 7303+7304 nebol len diskusný šotovýplod? To bude jazdiť spolu s tými rozdielnymi čelami?! ?
Co sa tyka dennej vypravy, akosi sme pozabudli, ze 30T / 29T su vsetky este v skusobnom rezime (testovanie s cestujucimi). Asi tazko sa da postavit grafikon zalozeny na tychto vozidlach, kym nejdu "naostro". Druha vec je, kedy to konecne pride.

No a este k T3 - Stotoznujem sa s riesenim, ze je potrebne ist podla zostatkovej hodnoty, t.j. ponechat take kusy, ktore boli zrekonstruovane / zmodernizovane, dalej smerom k vozidlam, ktore reko nemaju, ale su "najnovsie", az postupne k tym najstarsim. Rozhodne som za uprednostnenie K2S oproti T3 z roku 1990 uz len kvoli spominanej vyzbroji. Opravy podvozkov a inych pohyblivych casti sa robia priebezne a okrem toho K2S nema tie povodne casti zas tak odlisne od T3, cize som si isty, ze z kusov z prelomu 1989/90 sa urcite budu dat pouzit niektore nahradne diely, ked nieco odide.

Idealne ponechat:
T6A5
T3P / RP, T3S
K2S
Niekolko najnovsich suprav T3 kvoli zalohe a niektorym kratkym spojom
Dalsie supravy na nahradne diely pre T

Taka utopia - velmi dobry napad by bol casom dovybavit vozidla tmavymi sklami a klimou pre cestujucich.
Reakcia na: Osky #21:
T3 P (RP) určite prežijú - to je 11 súprav.
Potom prežije asi T3S (7301+302) a snáď niekedy tento rok (alebo budúci) konečne uzrie svetlo sveta aj súprava 7303+7304.
Pravdepodobne ostanú aj T3G, aj keď boli už aj info že sa vyradia aj tie.
A pre nárast výpravy a posilnenie výkonov by sa hodilo, keby prežilo aj zopár zrýchlovačových súprav, cca takých 5-10. Ale ak máme ostať na dnešných výkonoch (resp. zahustenie na int. 7.5 min.) + Petržalka, tak by sa to malo zvládnuť aj bez zrýchlovačov. Plus určite sa vyradia aj nejaké najstaršie K2S.
Nerozumiem tejto "davovej hystérii". Vozy T3G na odpis zatiaľ nie sú a na rozdiel od výzbrojí TV1 (T3M) a TV3 (T6) TV8-ka aj rekuperuje, takže tieto vozy sú hospodárnejšie. Koncepcia električkových skríň "T" vozidiel a rezistorových výzbrojí so zrýchľovačom sa do Čs. síce dostala začiatkom 50. rokov a teda nie je zo 60., ale z 30. rokov, keď už chcem ísť do histórie. (Hádam sa tu nemusím rozpisovať o tom, že licencia s technickou dokumentáciou vozov PCC k nám z USA mala doraziť ešte za prvej republiky, no vojnové udalosti tento zámer napokon oddialili rovnako, ako vývoj modernejších trolejbusov Škoda 5Tr...) A pokiaľ sú moje info správne, tak sa počíta s prírastkom 15 "súprav", t.j. príde síce 60 Škodoviek, no vyradiť by sa malo len 45 súprav, ergo na rane sú všetky zrýchľovače a TV1-ky, pokiaľ viem. ?
Reakcia na: CraneMan #16:
Najlenivejšia bola 7841+7842, ale vraj ju už pred časom spravili.
Reakcia na: pharel #18:
Zas zopakujem, čo presne mi na T3 prekáža - tvoria väčšinu dennej výpravy a tým robia električkovú dopravu vo všeobecnosti diskomfortnou - (pokračovanie si prečítaj v #12, od druhej vety do konca toho príspevku)
Reakcia na: Gryzly65 #12:
Ja si nemyslim ze vsetky T3 by mali vymiznut. Nechajme si len tie najlepsie a ostatne mozu ist do prec. Paci sa mi napriklad to ako to maju v Prahe, Viedni, Ansterdame, Budapesti...ze maju aj nove aj stare eliny co pripomina trosku historiu 🙂
Reakcia na: Gryzly65 #12:
Tak fajn. Ja nesuhlasim s tvojim nazorom na T3, ale toto respektujem. ?
Reakcia na: Mrozitko #15:
Nebola najlenivejšia 7843+7844? Alebo sa už niečo zmenilo?
Taký lenivý šrot ešte pokračuje v premávke a ešte aj kúrenie to mu prerábali ešte, že to p
taký šrot robili ešte, že sa vracia do krasňan ?