Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #228630:
Preboha! 💀
Reakcia na: Joyki #228629:
Nielen S55 a S65 aj na zvyšných tratiach po novom budú po jednom..
Kontrola lístkov bude to posledné čo bude trápiť jedného vlakvedúceho.
Revízorov čo kontrolovali sprievodcov zrušili už dávnejšie..
Reakcia na: Peon #228626:
No keď S55 a S65 môže mať jedného sprievodcu na vlak, tak S25 kľudne nikoho.
Reakcia na: Peon #228626:
Predpokladám, že budú označovače a automaty na lístky priamo vo vlakoch.
Reakcia na: Peon #228626:
To zavisi od toho aku podobu ten SVS bude mat. Zatial to zial neviem nikde najst. Pisu o testovani noveho SVS, takze predpokladam nejaky novy model.

Mna by tiez zaujimalo ake tarifne podmienky budu platit na IC mimo povinne miestenkoveho useku (BA hlavna - Petrzalka).
"na tratiach Zohor – Záhorská Ves a Kúty – Skalica testujeme nový samoobslužný výpravný systém"
https://www.slovakrail.sk/sk/cestujtevlakmiponovom/baregin.html

Podľa mojich informácií v Záhorskej Vsi, Vysokej pri Morave ani Lábskom jazere sa nedá kúpiť CL ani za tarifu ZSSK ani za tarifu IDS BK [nákup cez vlastný mobilný internet vlastným zariadením cestujúceho ani predražený SMS lístok nerátam). Majú málo sprievodcov / vlakvedúcich? A teda ako si to predstavujú - ako neoficiálne bezplatnú linku tú S25?

Aktuálna info z Twitteru: "Dňa 05.12.2018 v úseku Zohor-Záhorská Ves-Zohor je zavedená NAD do odvolania. Dôvod: prevádzkové dôvody." NAD ide aj cez Lábske jazero či ako?
Slovak Lines Express na linke do Viedne cez Hainburg bude od 9. 12. 2018 medzi Bratislavou a Viedňou zastavovať iba v Hainburgu - a aj to iba na jednej zastávke "Ungator/B9". http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102806_181209_59331.pdf

Slovak Lines Express má od 9. 12. 2018 aj novú linku z Bratislavy po diaľnici iba po Flughafen Schwechat v 2-hodinovom intervale. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102958_181209_59333.pdf

Regiojet, zdá sa, že všetky spoje medzi Bratislavou a Viedňou pôjdu iba medzi týmito dvoma mestami (takže už žiadny trik so zvláštnou trasou "Bratislava - Viedeň - Budapešť" - asi nemali dosť cestujúcich medzi Viedňou a Budapešťou). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102828_181223_59332.pdf
Reakcia na: Peon #223847:
Nadväzujem na môj minuloročný príspevok kde som informoval, že knižný CP vlakov stál až 7 € a Slovak Lines bol za 3,90 €.

Dnes som kúpil v Zákazníckom centre ZSSK na Hlavnej stanici knižný CP (na Hodžovom nám. ho zatiaľ nemajú). Zlacnel na 5 €. Naďalej ho neumožňujú platiť platobnou kartou. Tento má oproti minuloročným iný, viac biely papier.

Reakcia na: MatejBA #228622:
Ešte ti tam chýba kotva na koľaj.
Reakcia na: MatejBA #228621:
Omylom sa mi podarilo nahrat needitovanu verziu 😂
Reakcia na: richardhudec #228616:
To je skvely namet na Sci-Fi 😂 Novy elektrobus od Sor Lechtavy - SORry TramENS 12⅙ schopny jazdit aj na tratiach elektriciek aby nedoslo k vybitiu 😂
Reakcia na: Ross #228619:
Počul som, že zlomky sa od radosti sami násobia hodnotou svojho menovateľa. 😃
Reakcia na: richardhudec #228616:
ze sa vybil prave na kolajisku huncút 😁
Reakcia na: david1 #228617:
Sofer typu "ide to? , idem, odrobim,za 4h fajront"
Reakcia na: richardhudec #228616:
Niekto ho zabudol v medzidieli v Krasňanoch pichnúť do zásuvky?? Vodičovi však mal svietiť odhadovaný dojazd ...
Vybitý elektrobus práve spôsobil na zastávke Blumentál dopravný kolaps 😂 😂 😂
#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how

o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
Reakcia na: tr3mp #228612:
Tlmočil som len info z článku. Až také podrobnosti tam neboli. Úspora času je však výrazná..
Reakcia na: david1 #228608:
Naša elektrifikácia jednokoľajky (ten nano úsek) je z hľadiska prípravy ready. Rakúšania takto pred rokom ešte nemali hotové veci a nemali ich preto, pretože s elektrifikáciou riešili aj zdvojkoľajnenie. Ich predstavy po 2024 sú jednoznačné: zrušenie Rexov cez Marchegg, predĺženie slovenských neosobákov do Viedne a rakúskych neosobákov do Bratislavy, čím sa vytvorí prekrytie zabezpečujúce dopravu medzi Viedňou a Bratislavou.

Naša reakcia bola plná hádaniek.
Reakcia na: david1 #228608:
Tých 26 ušetrených minút má byť len vďaka modernizácii, elektrifikácii a čiastočnému zdvojkoľajneniu medzi Marcheggom a Stadlau? Alebo sa to ráta pre vlak, ktorý bude mať aj redukovaný počet zastávok?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.