Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
"na tratiach Zohor – Záhorská Ves a Kúty – Skalica testujeme nový samoobslužný výpravný systém"
https://www.slovakrail.sk/sk/cestujtevlakmiponovom/baregin.html

Podľa mojich informácií v Záhorskej Vsi, Vysokej pri Morave ani Lábskom jazere sa nedá kúpiť CL ani za tarifu ZSSK ani za tarifu IDS BK [nákup cez vlastný mobilný internet vlastným zariadením cestujúceho ani predražený SMS lístok nerátam). Majú málo sprievodcov / vlakvedúcich? A teda ako si to predstavujú - ako neoficiálne bezplatnú linku tú S25?

Aktuálna info z Twitteru: "Dňa 05.12.2018 v úseku Zohor-Záhorská Ves-Zohor je zavedená NAD do odvolania. Dôvod: prevádzkové dôvody." NAD ide aj cez Lábske jazero či ako?
Slovak Lines Express na linke do Viedne cez Hainburg bude od 9. 12. 2018 medzi Bratislavou a Viedňou zastavovať iba v Hainburgu - a aj to iba na jednej zastávke "Ungator/B9". http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102806_181209_59331.pdf

Slovak Lines Express má od 9. 12. 2018 aj novú linku z Bratislavy po diaľnici iba po Flughafen Schwechat v 2-hodinovom intervale. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102958_181209_59333.pdf

Regiojet, zdá sa, že všetky spoje medzi Bratislavou a Viedňou pôjdu iba medzi týmito dvoma mestami (takže už žiadny trik so zvláštnou trasou "Bratislava - Viedeň - Budapešť" - asi nemali dosť cestujúcich medzi Viedňou a Budapešťou). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102828_181223_59332.pdf
Reply on: Peon #223847:
Nadväzujem na môj minuloročný príspevok kde som informoval, že knižný CP vlakov stál až 7 € a Slovak Lines bol za 3,90 €.

Dnes som kúpil v Zákazníckom centre ZSSK na Hlavnej stanici knižný CP (na Hodžovom nám. ho zatiaľ nemajú). Zlacnel na 5 €. Naďalej ho neumožňujú platiť platobnou kartou. Tento má oproti minuloročným iný, viac biely papier.

Reply on: MatejBA #228622:
Ešte ti tam chýba kotva na koľaj.
Reply on: MatejBA #228621:
Omylom sa mi podarilo nahrat needitovanu verziu 😂
Reply on: richardhudec #228616:
To je skvely namet na Sci-Fi 😂 Novy elektrobus od Sor Lechtavy - SORry TramENS 12⅙ schopny jazdit aj na tratiach elektriciek aby nedoslo k vybitiu 😂
Reply on: Ross #228619:
Počul som, že zlomky sa od radosti sami násobia hodnotou svojho menovateľa. 😃
Reply on: richardhudec #228616:
ze sa vybil prave na kolajisku huncút 😁
Reply on: david1 #228617:
Sofer typu "ide to? , idem, odrobim,za 4h fajront"
Reply on: richardhudec #228616:
Niekto ho zabudol v medzidieli v Krasňanoch pichnúť do zásuvky?? Vodičovi však mal svietiť odhadovaný dojazd ...
Vybitý elektrobus práve spôsobil na zastávke Blumentál dopravný kolaps 😂 😂 😂
#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how

o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
Reply on: tr3mp #228612:
Tlmočil som len info z článku. Až také podrobnosti tam neboli. Úspora času je však výrazná..
Reply on: david1 #228608:
Naša elektrifikácia jednokoľajky (ten nano úsek) je z hľadiska prípravy ready. Rakúšania takto pred rokom ešte nemali hotové veci a nemali ich preto, pretože s elektrifikáciou riešili aj zdvojkoľajnenie. Ich predstavy po 2024 sú jednoznačné: zrušenie Rexov cez Marchegg, predĺženie slovenských neosobákov do Viedne a rakúskych neosobákov do Bratislavy, čím sa vytvorí prekrytie zabezpečujúce dopravu medzi Viedňou a Bratislavou.

Naša reakcia bola plná hádaniek.
Reply on: david1 #228608:
Tých 26 ušetrených minút má byť len vďaka modernizácii, elektrifikácii a čiastočnému zdvojkoľajneniu medzi Marcheggom a Stadlau? Alebo sa to ráta pre vlak, ktorý bude mať aj redukovaný počet zastávok?
Reply on: david1 #228608:
Styk napäťových sústav má byť na štátnej hranici.
Reply on: ufo #228609:
Tak to im tá rekonštrukcia iba po Marcheg nepomôže..
Reply on: david1 #228608:
Jednokoľaj stačiť nebude, keďže rakúšania majú nakreslené križovanie RJ medzi DNV a Marchegg...
Reply on: Ike #228606:
Najdrahší je predsa most. Ono asi aj jednokolaj bude stačiť medzi DNV a Marchegom. Stačí tam natiahnuť dráty a v DNV upraviť napájanie niektorých kolají, aby tam mohla prísť loko. aj s čisto Rakúskym napätím. Podobne ako to má Petržalka.
Pre Rexy budú potrebné obojživelné lokomotívy.

Neviem že by sa počítalo zo zahustením taktu cez Hl.st.
Skôr sa bude dať obiehať v takte pomalšie zastávkové vlaky na Rakúskom území.
Čas sa má skrátiť z 66 min. na 40 min. medzi BA a Wien.
Reply on: Ike #228606:
S čím čakáme na Rakúšanov?
Inak, to zdvojkoľajnenie bude len čiastočné, ale umožní pridať za hodinu jedným smerom ešte jeden rýchlejší vlak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.