Prvé prišli do areálu dopravného podniku 3. decembra 2013.
Prvé vozidlá z tohtoročnej 5-kusovej série trolejbusov Škoda 30 Tr SOR a Škoda 31 Tr SOR sú už v Žiline. Prvá dvojica nových vozidiel dorazila do vozovne Kvačalova 3. decembra 2013, tvoril ju pre tento rok jediný článkový trolejbus Škoda 31 Tr SOR a jeden štandardný trolejbus Škoda 30 Tr SOR. Ďalšie dve vozidlá Škoda 30 Tr SOR zavítali do trolejbusovej vozovne 6. decembra 2013 a posledné ich bude nasledovať taktiež ešte v decembri 2013. Spôsob prepravy vozidiel bol zvolený rovnaký ako vlani - cestnou návesovou súpravou. Trolejbusy sa líšia oproti vozidlám z minuloročnej série väčším priestorom pre detský kočiar alebo invalidný vozík a z toho vyplývajúcim menším počtom miest na sedenie, ako aj mäkšími sedadlami.
Nové trolejbusy by mali byť zaradené do pravidelnej prevádzky s cestujúcimi v januári 2014.
keksino
K tým L16, dal by som ten voz na poradie, ktoré vykonáva okrem L16 a L6 (16/1 - L6 na Vlčince 15:45 z Hájika je vždy preplnená, tam by sa NP voz šichol, aj na rýchlejšiu výmenu cestujúcich vo voze), druhá vec je že 16/2 má väčší výkon (čas aj km), ale len o pár minút (no ja L16 moc nechodím tak popremýšľajte či sa viac NP voz hodí na 16/1,16/2,16/3)
Na L5 by som NP voz dal na 5/1 (5/2 má prestoj,5/3 robí iba doobeda+ trochu poobede,5/4+5/5 robia iba poobede)
K tým oprávneniam, na L5 sa striedajú viaceré vozy (211,216,219,220 - aj L3), čo keby sa na 5/1 dá jedna stabilná dvojka vodičov, ktorý bude mať oprávnenie (ale aby sa nestalo že ráno tam bude vodič s oprávnením a poobede bez oprávnenia (aby nebolo ZJA a VYJ...)