Premiéra L50 po novej trase prebehla úspešne, prvé spoje:
(22:55) ŽS-Hur-Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (predtým posledné spoje L26 z Kamennej na ŽS a odtiaľ L30 do Vrania)
(23:12) HA-Polícia-SO-VL-ŽS #159 (predým posledný spoj do Žilinskej Lehoty)
(23:39) Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (23:28+ presun HA->Aupark naprázdno)
- ostatné spoje do rána samozrejme tiež rovnaký voz
Po vzore L4/14 by som ale rozdelil túto pridlhú linku na dve.
Vďaka tomu by tri spoje od ŽS a Hurbanovej (ako L51 - keďže medzi VL a Závodskou kopíruje L1)
nemuseli vynechávať zastávku Polícia cez ktorú prechádzajú bez zastavenia a tiež spoj 23:39 začínajúci od Auparku by mohol začínať už pri Polícii 23:38.
https://www.mybus.dpmz.sk
- stále nie je aktualizácia pre novú trasu L50, elektronický panel našťastie zobrazuje správne odchody zo zastávok (samozrejme).
(22:55) ŽS-Hur-Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (predtým posledné spoje L26 z Kamennej na ŽS a odtiaľ L30 do Vrania)
(23:12) HA-Polícia-SO-VL-ŽS #159 (predým posledný spoj do Žilinskej Lehoty)
(23:39) Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (23:28+ presun HA->Aupark naprázdno)
- ostatné spoje do rána samozrejme tiež rovnaký voz
Po vzore L4/14 by som ale rozdelil túto pridlhú linku na dve.
Vďaka tomu by tri spoje od ŽS a Hurbanovej (ako L51 - keďže medzi VL a Závodskou kopíruje L1)
nemuseli vynechávať zastávku Polícia cez ktorú prechádzajú bez zastavenia a tiež spoj 23:39 začínajúci od Auparku by mohol začínať už pri Polícii 23:38.
https://www.mybus.dpmz.sk
- stále nie je aktualizácia pre novú trasu L50, elektronický panel našťastie zobrazuje správne odchody zo zastávok (samozrejme).
TB94
V Zlíne jazdia 2-3 trolejbusy na nočných spojoch stabilne (prečo asi? A špeciálne nočnú linku tam ani nemajú), u nás neviem či bude odvaha pustiť v noci po novej trase bežne ten jeden parciál aspoň niekedy skúšobne, pritom páliť v noci naftu a robiť zbytočný hluk ešte k tomu nedáva žiadny zmysel
(neviem či/koľko by sa tým dalo mesačne/ročne ušetriť pri tak málo jazdách, i keď kilometrovo to možno zanedbateľné nebude, alebo je lacnejší nafťák?).
Trolejbus bez batérie by bola lotéria, trakčné vedenie ak by v noci rachlo, alebo nebodaj meniareň, to by nebola 100%-ná istota zabezpečenia spojov ako teraz pri naftobuse.
A to nové trasovanie + viac spojov je perfektné, keď sme kedysi niekoľkokrát potrebovali ísť hlavne v zime domov z mesta po nejakom stretnutí, tak najbližšie sme mali až Predmestskú, takže Hurbanova+Aupark/Polícia budú isto veľmi vítané, minimálne niekoľko prvých spojov okolo polnoci keď už nebývalo inej možnosti ako taxi a pešibus.
https://smart.zilina.sk/desktop/public-transport?show=all
Teraz tam už niekoľko dní #301 neukazuje, pred niekoľkými týždňami zase neukazovalo L67.
Každú chvíľu tam niečo vypadne, napr. cez víkend všetky odchody zo zastávok zvyknú byť nedostupné, prípadne až pondelkové ranné ukazuje.
Škoda že https://www.mybus.dpmz.sk nezobrazuje aj číslo vozu a hlavne sa nezobrazuje viacero liniek naraz podľa vlastného výberu, ako to majú v Zlíne
https://www.dszo.cz/online
keď chcem prestupovať je dobre všetko vidieť naraz a nie prepínať stále že ktorá linka je najbližšie, ešte teraz keď spoje jazdia redšie ako by mali.
Sú k dispozícii luxusne až dve stránky, a každá má nejakú výhodu a nevýhodu. Chcelo by na tom ešte popracovať.