Dlhoočakávané zmeny vstúpia do platnosti 1. augusta

Zmenia sa trasy liniek, pribudnú nové zastávky, zvýši sa však cena cestovného

Niekoľkokrát odložená, kompletná zmena trás MHD čaká Trnavu v stredu 1. augusta. Cestujúci sa tak, v rozpore so zvyklosťami vo verejnej doprave, musia pripraviť na zmeny uprostred pracovného týždňa. Základom systému budú nosné linky 1 2 3 4 5 a 6 , doplnia ich linky 11 12 13 14 15 a 16 . Linky 21 22 a 23, každá s jedným párom spojov, budú určené najmä pre študentov. V súvislosti zo zmenami už vybudovali nové zastávky Hlboká, Sladovnícka a J. Bottu.

Výhodou nového systému bude pravidelný interval spojov a zlepšené možnosti prestupu medzi linkami. Nové trasy zabezpečia obsluhu oblastí, kde MHD doteraz chýbala. Novinkou bude napríklad využitie Sladovníckej a Hlbokej ulice nosnou linkou 2 na dopravu medzi sidliskami Linčianska a Družba. 

Niektoré spojenia, na ktoré sú cestujúci zvyknutí, však zaniknú. Obyvatelia Modranky sa rýchlejšie dostanú do centra mesta a k poliklinike, cestovanie k železničnej stanici či do západnej časti mesta sa im však skomplikuje. Nová linka 14 s trasou Modranka - Železničná stanica bude totiž na svojej trase zachádzať na sídlisko Družba a na Hlbokú ulicu.

Linka 16 bude premávať cez Vozovku až k obchodnému domu Baumax. Oblasť Orešianskej a Modranskej ulice zabezpečí nová linka 11, ktorá bude končiť na Zelenom kríčku. Odtiaľ (prípadne s peším presunom na zastávku Šrobárova) by sa cestujúci mal dostať do zvyšných častí mesta s jedným prestupom. Obyvatelia Hrnčiaroviec sa linkou 12 dostanú len po železničnú stanicu, ďalej si budú musieť prestúpiť.

Spolu s novým systémom prichádza aj zvýšenie cestovného. Prestup medzi linkami do 50 minút od prvého nástupu však bude po novom s použitím čipovej karty bezplatný. Novinkou bude tiež možnosť nástupu strednými dverami pre držiteľov čipových kariet. Autobusy budú preto vybavené ďalšou pokladňou na bezhotovostnú kúpu lístka.

Nové ceny cestovného pri platbe v hotovosti (€):

obyčajný cestovný lístok 0,70
cestovný lístok so zľavou 0,40
cestovný lístok za batožinu 0,40
cestovný lístok za psa 0,60
cestovný lístok za detský kočík 0,30
cestovný lístok pre občanov nad 70 rokov veku 0,10
cestovný lístok pre osoby s preukazom ZŤP 0,10

Nové ceny cestovných lístkov pri platbe čipovou kartou (€):

obyčajný cestovný lístok 0,50
cestovný lístok so zľavou 0,30
cestovný lístok za batožinu 0,30
cestovný lístok za psa 0,50
cestovný lístok za detský kočík 0,20
cestovný lístok pre občanov nad 70 rokov veku 0,07
cestovný lístok pre osoby s preukazom ZŤP 0,07

 

Plán siete bez školských spojov

Plán trás školských spojov

 

Linka Trasa (po kliknutí sa otvorí cestovný poriadok) Int. v prac. dňoch Int. vikend (min.)
1 Strojárenská - Gorkého - Žel. stanica - Zel. kríček - Kukučínova - Kopánka, Nám. SUT 20 - 60 60 - 120
2 Strojárenská - Bulharská - Sladovnícka - Starohájska - Družba 20 - 60 60 - 120
3 Prednádražie - Študentská - Žel. stanica - Spartakovská - Družba - Viktoríniho nám. 20 - 60  60 - 120 
4 Linčianska - Dohnányho - Spartakovská - Družba - Kopánka, Nám. SUT 20 - 60   60 - 120 
5 Prednádražie - Študentská - Žel. stanica - Linčianska - Strojárenská 20 - 60   60 - 120 
6 Sibírska - Okružná - Šrobárova - Študentská - Prednádražie 20 - 60   60 - 120  
11 Šrobárova - Š. Moyzesa - Orešianska - Modranská, PD - Š. Mozyesa - Zel. kríček 60 - 120 120 - 180
12 Hrnčiarovce n. P., Sv. Martina - Bratislavská - Bratislavská, Coburgova - Žel. stanica 60 - 120  120 - 180
13 Družba - Hlboká - Šrobárova - Kammený mlyn - Biely Kostol, otoč 60 - 120 120 - 180
14 Modranka - Nitrianska cesta, SAD - Spartakovská - V. Clementisa - Kollárova - Žel. stanica 30 - 120 60 - 120
15 Vozovka - Sladovnícka - Hlboká - T. Vansovej, cintorín - Prednádražie, Botanická 60 - 120  60 - 180 
16 Nemečanka - Š. Moyzesa - Hospodárska - Žel. stanica - Sladovnícka - Vozovka - OC bauMax 40 - 120  60 - 180
21 Modranka - Nitrianska cesta, SAD - Spartakovská - Veterná - Špačinská, OA - T. Vansovej, cintorín - Prednádražie, Botanická jediný pár nepremáva
22 Linčianska - Žel. stanica - Študentská - T. Vansovej, cintorín - Špačinská cesta - Saleziánska - Družba - Vozovka  jediný pár nepremáva
23 Sibírska - Špačinská, OA - T. Vansovej, cintorín - Prednádražie, Botanická - B. Smetanu - Študentská - Žel. stanica - Sladovnícka - Vozovka jediný pár nepremáva

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
celý tento nový systém je otrasný, čo by sme mali napredovať, pretože sme v 21.storočí ale Trnava je asi nejaká opačná.... autobusov chodí menej a ešte si za to vypýtajú viac peňazí? Dosť by ma zaujímalo, že za čo? absolútne nič sa mi na to nepáči
a este chodia po 3 uz len raz za hodinu spoje!!! to nemylite vazne? ludia chodia domov z prace iba o 2? clovek sa len rozculuje.. aby som unavena chodila z jedneho konca Trnavy na druhy peso!nepoviem keby aspon kazdu pol hodinu..v bratislave chodia kazdych osem minut tak kedze je trnava mala stacila by kludne ta polhodina a plus aspon spoje do polnoci aby boli prisposobene poslednym vlakom a busom zo zeleznice. ?
Linka číslo 13 - Ako môžete odstrihnúť spoj pred 6, ktr. chodia ľudia do roboty ? Takisto ako môžete odstrihnúť večerné spoje a nehať len o 19.30, ktr. býva najmenej využívaný ? A čo mladí ľudia a pracujúci, ktr. by sa chceli vratiť večer o 22.45 starým spojom domov z roboty alebo z pekného večera stráveneho s kamaratmi ? Čo je toto prosím vás za sračku ? Pochopil by som keby odstrihnete spoj o 9 hodine večer a o 11 večer neháte ale hentak ? Ako môže teraz mladý človek riešiť vec, keď ide večer o 7 do mesta sa zabaviť ? Brať taxík ?

FUJ, FUJ, FUJ nič viac. Kto chce nech vratia staré spoje a nevymýšlajú Hovadiny ? Myslím si že nie som sám !
Plánovač cesty je aj na cp.sk - dá sa tam vyhľadať kombinácia viacerých spojov.. kedy bude aj na tejto stránke?
Ľudia, neviem, či niekto z kompetentných číta diskusie tu pod článkami, ale isto bude čítať Vaše reakcie na vzniknutú situáciu, ak ich doručíte priamo im do úradu. Ak ste nespokojní, a ja vidím, že ste, priznajte sa k tomu a žiadajte lepšie riešenie pre Trnavu!
Ja stále nechápem prečo v TT nechodia busy do centra ? Keď sa chce niekto dostať napr. zo Zátvora na mestký úrad tak aby ešte kilometer šlapal z kríčka. Čakal som že keď už robíte nové linky tak ich aj cez centrum ako kedysi. Taká zastávka na námestí by bola super plus niekde okolo balakova. Pre toto keď mám ísť do centra idem radšej peši. Som tam rýchlejšie . Len čo napr. dôchodci ?
Je vidieť že tie linky asi robil niekto z kancelárie kto asi v živote MHD v TT nechodil ! ?
Dnes som si bol pozrieť cestovné poriadky na zastávke. Mám len jednu otázku: prečo sa na tie grafikony nedala aj informácia, koľko bude trvať cesta na požadovanú zastávku? Napr. ako dlho sa poveziem z Veternej na Železničnú stanicu? Ako si mám potom vybrať spoj, keď neviem, kedy tam prídem?
Reakcia na: luciakolman #35:
@ weppyk , pracujuciclovek, luciakolman : prečo Vaše čierne slová hany adresujete nám a tomuto portálu? my za tieto zmeny nemôžeme, my NIE SME STRÁNKA SAD mesta TRNAVA . . . alebo ste si snáď neprečítali informácie pri registrácií? ?
HROZA!!! HANBA!!! Nechapem ako moze niekto nieco taketo vobec pustit na verejnost! A ak mesto nevidi co je pre obcanov prospesne a co nie, v com ma zasiahnut a posunut to k lepsiemu tak uprimne lutujem vsetkych nas trnavcanov! Kde su slubovane vyhody v MHD ako boli vypustene z ust pri volbach ? Ale ved co sa cudujem, dalo sa to cakat... vela reci ma kazdy kto chce ku korytu!
je to cele na prt..zas nic po jedenastej vecer nechodi, neviem preco nemyslia na ludi co chodia aj po jedenastej z prace z poobednej, nemam kazdy den zbytocne eurace na taxika!kludne do polnoci by mohli pridat nejake spoje alebo zvlast nocne linky ako v bratislave..hlavne ze si pytate 80centov za listok este drahsi ako v bratislave! .............HANBA!!!!!
Keď som uvidela tie pomenené linky, zostala som šokovaná, ale povedala som si, že na nové čísla liniek, zvýšené cestovné a nastupovanie inými dverami si človek zvykne. Potom som sa rozhodla, že si pozriem ako sa dostanem do kamenného mlyna (domov - čiže je to nevyhnutné). Zistila som, že autobus mi chodí domov 10x denne a aj to tak, že sú pre mňa využitelné 2 spoje. Potom som uvidela, že jediná zastávka, ktorá ostala nezmenená (teda aj tá sa trocha presunula) je šrobárova. Na hospodársku, na stanicu, kollárovu, alebo spartakovskú sa už nie je možné dostať.. Pre koho teda ostali tieto spoje? Čiže za to, že prejdem 2 zastávky zaplatím 70 centov/alebo si musím vytvoriť kartu + k tomu, keď sa chcem dostať na stanicu si počkám hodinku a zaplatím si ďalších 70 centov. To, čo ma najviac dostalo: posledný autobus domov mi ide okolo pol 8.. Takže mi ostáva chodiť peši, alebo taxíkom - cena nieje priveľmi vyššia, keď idú viacerí je to lacnejšie ako autobus + lepší komfort.. Ach, takže ten čo zostavoval tento poriadok musí byť s prepáčením minimálne debil..!! - tvrdím tak aj preto, lebo viem, že takmer každý človek je na tom teraz takto..
Najviac sa mi aj tak páči, že zvýšili cestovné s tým, že prestup do 50 minút je zadarmo...ale zamyslel sa niekto aj nad tým, že sa nedá vlastne ani načo prestúpiť 😃 akurát tak z nohy na nohu 😃
Navyše zvýšili cenu lístkov a znížili počet autobusov...napr z Modranky je to cez pracovné dni v pomere (terajšia 4 : optimalizovaná 14 ) 28:16 a cez víkendy 20:11... v prvom prípade je počet spojov o 12 menší a v druhom o 9...neverím že všetkých tých 12 spojov nebolo využívaných a tak ich proste zrušili...a ešte aj zvýšili CENU...nepochopiteľné...veď cez deň tie linky stratové nebudú tak prečo nemôžu aj doplniť spoje vo večerných hodinách aby chodili aspoň každú hodinu a nie raz za 2 hodiny ako to spravili...ale na túto optimalizáciu treba rozum inžinierov ktorí sa v autobuse nikdy neviezli a ani nebudú...potom by sme to možno pochopili 😃
Som nadšená a potešená zo skvelých zmien v Trnave, kedže ťahám v práci 12-ky, cez víkend nemám možnosť sa ako dostať domov. Po osmej hodine nie je šanca sa dosť z Trnavy do Bieleho Kostola...
Celé zle
12p noob čo toto vymyslel.
Idem sa odsťahovať z TT kôli MHD, veď sa ani do školy v BA nemám šancu normálne dostať.
Len aby si boli kompetentní vedomí, že ľudí doženú aj k takýmto radikálnym riešeniam.
Zbohom Trnava.
Optimalizácia liniek ? Neviem aký moták to robil, ale čo urobil je to na prd .... Linka 13 smer Biely Kostol pozrela som spojenie na záhradkársku osadu či na cintorín na Kamennú cestu z Linčianskej a z Prednádražia kde samozrejme nemám k autobusu odchod zo Šrobárovej 8.35 spojenie. Ako sa optimalizovala doprava veď táto časť Trnavy nemá spojenie ani do 50 minút. Rozmýšľaľ niekto, že na záhradkársku osadu chodia ľudia aj starí aj takí, ktorý nemajú auto? Že chodia ľudia na kúpalisko aj z iných sídlisk ako z Družby? Mám ísť naprídklad polievať na záhradu v lete keď je už o 9 hodine riadne slnko a cestovať z Linčianskej cca o 7.20 hod, aby som stihla autobus o 8.35, čo už je viac ako 50 minút a zaplatiť 1 € cestu tam a zrejme aj naspäť to som ešte nestihla pozrieť .... alebo utekať od CKD na Bratislavskú alebo na Gorkého na spoj č. 1 kde mám na prestup 4 minúty, ak autobus chytí na semafórioch zelenú a na Zelenom kríčku mám na prestup 4 minúty, čo znamená kalupom utekať cez 2 prechody, snáď ma 13-ka počká?! Uvažuje niekto, že na cintoríny či na záhradu, chodia aj ľudia o paličke, myslíte si že to za 4 alebo 2 minúty možno aj za minútu stihnú a keď nie, budú čakať na ďalší spoj do 11.35 hodiny !!!!! To už je optimalizácia, to vážne stojí za to !!!!! Pri cintoríne vyrastá nová časť rodinných domov, počas Pamiatky zosnulých nie je nikdy posilnená doprava, to vážne treba dať starých ľudí na odstrel ? Budeme podporovať taxi službu, ale z čoho z našich úbohých dôchodkov a to som ešte nepozerala ostatné spojenia ..... toto je výsmech cestujúcich a nie optimalizácia.... to robil zasa niekto od stola a kto sa vozí autom a nepozeral, že do tejto časti Trnavy chodia ľudia aj z iných sídlisk !!!!
Reakcia na: amnesiz #20:
Moc by sme chceli...
Dostať sa do Modranky a späť bude veľmi zaujímavé. Asi začnem chodiť iba pešo. Aby šiel autobus raz za hodinu?? Alebo raz za dve? A ešte aj zo železničnej stanice. Som veľmi zvedavá, koľko ľudí naň bude chodiť.
STE NORMALNI???? PRVY BUS Z MODRANKY 5:40??? CO SI MYSLITE ZE LUDIA Z MODRANKY NECHODIA DO PRACE ALEBO CO??? CELE ZLE!!! ?
Reakcia na: weppyk #26:
Tiež som nemal ten pocit, že by 16 bola prázdna, keď som s ňou pár krát šiel.. ale vidíš, páni optimalizátori nepracovali nikdy inak ako za počítačom... To sa už riešilo aj v predošlej diskusii a odpoveď som na to nedostal, len vynadané, že tí čo majú komentáre k dokonalej de-optimalizácii, sú individuá, čo sa nerozumejú dopravnému inžinierstvu a pán optimalizátor je najdokonalejší človek, lebo je niekto proti jeho názoru... Podobne ako mesto, odtiaľ som odpoveď ani radšej nedostal. Ako uvádzali v MTT „diskusné fórum", tak na to, že to sledovali X rokov, tak je totálna hanba zabudnúť na pracujúcich, ktorí sa potrebovali na čas dostať do práce a s príchodmi XX:57 do TAZky je fakt umenie... keď do Sachs-u alebo iných okolitých firiem je minimálne 15 minút peši od výstupiska.
Nie, veď im stačia vraj údaje z počítača, tak sa previesť neboli...
Podobne ako ranný spoj z Kočiského do TAZky (linka 1), oba dni som si dal tú robotu a ráno som sledoval tú linku a nemal som ten pocit, že v autobuse, ktorý bol preplnený nie je využívaný...

Radšej nebudem pokračovať, lebo tie bonmóty pána optimalizátora sa presunú aj sem a všetci čo tú MHD využívame a vyjadrujeme nespokojnosť, budeme iba individuá, pre ktorých je dopravné inžinierstvo červeným súknom ?
V rámci týchto zmien / neviem ktorý geniálny človek to vymyslel / mi chce povedať , že 16 spoj ktorá premávala do PSA P.C. nebola vôbec vyťažená ? Človek stojí v autobuse a vy napíšete že nebola vyťažená / tento geniálny človek sa bol aj previezť na týchto spojoch? / Na tento problém by bolo dobré upozorniť média ako sa má pracujúci človek dostaviť do práce ! Hlavne že obyvatelia Rómskej národnosti majú dva autobusy ! Je to hanba celej Trnavy a aj človeka ktorý s týmto nápadom prišiel ale nech je po ňom ! Držím vám palce nech 16 spoj je vyťažená k OC Baumax keď nastúpi na spoj jeden človek namiesto 50 ❓
Reakcia na: koco #24:
No jasne, Koco si vtipny a aj sa da na tvojich reakciach pousmiat, ale osemdesiatrocny clovek sa tazko bude trepat na stanicu a odtial na polikliniku (obchadzat cele mesto), co by mu trvalo prinajmenej hodinu, pricom u lekara uz medzicasom ani casenku nedostane.. Ked budes starsi a uz nebudes mat moznost soferovat, budes mat problemy s klbami, presun cez 2 ulice Ti bude sposobovat tazkosti, tvoje deti budu do 65 tich rokoch(ci ako sa to planuje) este zamestnane alebo jednoducho nebudu mat moznost Ta rozvazat, potom Ta taketo vtipky asi rychlo prejdu. Nemam pocit, ze by si mali dochodci za co pri tomto neustalom zvysovani cien cestovneho robit vylety. V prvom rade sa pri verejnej doprave malo mysliet na ludi, ktori su na tieto verejne sluzby odkazany. Tusim lepsie -priame spojenie ma na Druzbu Kamenac ako Kopanka, ktora je blizsie. Budem stale tvrdit, ze KUKUCINOVA nema pohodlne napojenie ani ku Poliklinike, ani k Tescu, !

.. ale hlavne, ze si Bratislavska firma zarobila - pricom najviac ma stve, ze NAMIESTO SLEDOVANIA A NALYZOVANIA ZLEHO STAREHO grafikonu, ktoremu sa vacsina ludi len prisposobila a preto boli busy poloprazdne, mala radsej zistovat ake su REALNE potreby ludi z danych stvrti (formou zberu udajov), a kam maju najvacsiu potrebu sa dostat a v akych casoch !! Mesto poslalo letaciky do schranok o VYSLEDKU, namiesto aby dostatocne vcas zacalo so ZBEROM udajov od obyvatelov. Je to uplne jak vysmech zdravemu sedliackemu rozumu.
Reakcia na: navrhujem #23:
ad 2 : neviem načo by si babky robili výlet typu " nasadnut na 1, prestupit na 6 a potom este raz na Veternej prestupit na 3 alebo 4 ?? " babky môžu kľudne na hajdocziho resp. kukučinovej nastúpiť na L1 a zviezť sa na zastávku Hospodárska / Železničná stanica odtial prestúpiť na L3 alebo L4 . . . a ak bude dlhá medzera medzi prestupom môžu si na vynovenej žel. stanici nakúpiť ovocie/zeleninu/rožky ak tak neurobia na poliklinike ... vidíš a ani sa nenachodia 🙂
1) ''Výhodou nového systému bude pravidelný interval spojov a zlepšené možnosti prestupu medzi linkami" ..."Prestup medzi linkami do 50 minút od prvého nástupu bude po novom s použitím čipovej karty bezplatný" "Novinkou sú bezplatné prestupné lístky, určené pre cestujúcich, ktorí využívajú čipovú kartu." .... A co ludia bez cipovej karty ?? Ti si budu od 1.8. platit za kazdy nastup a zaplatia tak pri prestupoch viac ako v Bratislave ?? Ako je mozne, ze automaticky s prichodom optimalizacie a prechodom na intervalove spoje neprichadzaju prestupove listky, ci ano ? Nieco mi uniklo ??

2) Pouzivatel PSYX ma ohladom Kopanky uplnu pravdu. Realizatori optimalizacie z Bratislavy napr. vobec nebrali do uvahy pocetnost starych ludi z Kopanky, ktori nedokazu prejst z jej okrajov ( tj Hajdócziho a do nej ustiacich ulic) peso 15-20 minut na Viktoriniho alebo SUT namestie, aby sa dostali 3kou na Polikliniku, pritom Hlboka a Kukucinova su cez Spacinsku v jednej linii- stacilo to konecne prepojit !!! (Alebo maju tito ludia nasadnut na 1, prestupit na 6 a potom este raz na Veternej prestupit na 3 alebo 4 ?? ) Trasa pritom mohla pokracovat dalej ku stanici tak, aby linka bola vytazena a ak by chodila prevazne v skorsich rannych hodinach, istotne by ju vyuzivali hlavne cestujuci za pracou do inych miest z tejto casti, ci studenti.

3) Dalej je sice potesujuci novy spoj ku Decodomu, Scontu a Baumaxu (hoci to malo byt premyslene este pred vystavbou a bolo "vtipne'' ako sa tam nemoli vyse roka mnohi ludia dostat)- ale nerozumiem, preco by bez cipovej karty mal clovek zaplatit za dva listky tam a dva listky naspat (2,80 !) ak na linku 16 bude musiet prestupit z inej linky ? (pre porovnanie z hlavnej stanice BA do ikey a naspat vyjde cesta 1,80 ) ..No snad sa to zavedenim prestupovych listkov zmeni, lebo toto je ABSURDNE, co nastane 1.8.
už by to fakt chcelo, aby ste dali presné cestovné poriadky. Tak isto mi vadí, že v TT nie je žiadna telefonna linka, na ktorej by som zistil, či ten autobus vôbec pôjde - minule som tak zmeškal vlak, lebo pán šofér (síce tescobusu) nechal pokazený autobus pri hasičoch)

Navrhol by som tiež aj možnosť konbinácie spojov. Bolo by fajn, keby som si na tejto stránke našiel aj možnosť zadať zástavky, odkiaľ cestujem a cieľovú a dostal by som odpoveď, akou konbináciou spojov s prestupnými stanicami sa tam dostanem.
Reakcia na: Beáta 800 #9:
Ja tomu tiež nemôžem uveriť ako nás okašľali... uplny odfajč.... od augusta chodim pešo... uplne sa vykašlali na študentov a pracujucich, ktorí musia ešte vlakom chodit do inych miest.... čakala som všeličo ale toto je silná káva. Ved je to horšie než bolo..... Všetky ostatné časti mesta majú minimálne tri linky a s každou iné trasy.
a pribudnu aj nocne spoje? to by ma zaujimalo kedze chodim o stvrt na dvanast zo stanice z prace ? myslim ze by to mnoho ludi vyuzilo
Reakcia na: Psyx #17:
Sám bývam na Kopánke ... a som veľmi spokojný (narozdiel od ľudí v Modranke a pod.)... Nevidím v čom je Kopánka odpísaná - akurát tak nebude chodiť 9 na Linčiansku, ale bude chodiť 3 a tá ma ešte v prípade potreby zvezie aj na polikliniku. Na linčiansku bude chodiť tuším 1, alebo 4?! tá ide zastávky Nám.SUT (Kopánka) ... kde je problém, bro? 😃
Reakcia na: Psyx #17:
V com presne spociva to odpisanie? V tom ze budete mat lepsie intervaly?
Ďakujem, že ste úplne odpísali Kopánku!!!!
ibaže ja som takéto veci neriešila, pretože som sa len prednedávnom prisťahovala, mala som možnosť si vybrať buď Modranka alebo Biely Kostol vidím, že som urobila chybu, pretože takáto doprava mi fakt skomplikuje život, super
Reakcia na: Beáta 800 #9:
ľudia ked nie ste s niečim konkrétnym spokojným je tam takýto oznam. Sťažujte sa miesto toho že to budete bezcielne písať sem. Možno vás vypočujú:

"Vaše otázky a podnety týkajúce sa siete zastávok MAD adresujte na e-mailovú adresu optimalizacia@trnava.sk " ☠
haleluja nehaleluja, sú aj obyvatelia Trnavy čo si:

A/ nepozerajú stránku mesta Trnava
B/ nemajú prístup na internet

mali by ich do všetkých domácností poslať v tlačenej forme, alebo aspoň vyvesiť na zastávky aspoň dva - tri týždne dopredu
Reakcia na: Beáta 800 #9:
pani bea teraz je jediné možné riešenie prestupovať a prestupovať, a hlavne mať čipovú kartu... ked pojdete dvomi spojmi v rámci 50 minút budete to mať za cenu jedného ... a ušetríte ... len treba mať čipovú kartu... sťažovať sa nedá mali ste sa v rámci pripomienkovacieho obdobia pred rokom ozvať, skoro všetky pripomienky zohladnili. Len tam bola chyba že o tej možnosti málokto vedel ... celú túto optimalizáciu "drží mesto v tajnosti" (rozumiet malú infomovanosť) ... a keďže nadobúda platnosť cez pracovný týždeň v stredu prvého augusta, vidím to na veľký chaos a neuveriteľné množstvo sťažností či na smer dopravcu (SAD Trnava) no v prvom rade by mali sťažnosti smerovať na dodávateľa (mesto Trnava) . . .mesto TT všetko platí a rozkazuje (obmedzuje intervaly a usmerňuje linky) ....
Nástup strednými dverami? SOR BN a CN zo 4. a 5. série asi obdrží dieru autogénom, keďže má len dvojo dverí (lebo je to prímestské vozidlo, neskôr sa tváriace ako mestské,že) ?
mne sa asi sníva a zle vidím, to akože po práci mám letieť na stanicu, aby som sa dostala domov? to zrovna môžem ísť pešo cez linčiansku a ušetriť 1,40euro. Ten blbec, ktorý to vymyslel by si zaslúžil, aby ho presťahovali do Modranky a ráno do práce poslali novým spojom "14". To akože Modranka je mestská časť Trnavy? A načo nám bude treba jazda cez Spartakovskú? Podľa mňa by sa mala spísať nejaká petícia, tiež máme svoje práva a toto je nelogický výmysel, kto by sa pripojil, ja určite by som sa rada ohradila.
Reakcia na: koco #6:
do Bieleho Kostola chodi aj primestka doprava, Modranka ma len MHD
Interval 120minut pre linku 14, tak to je ozaj super. Takze ked pojde rano mama k doktorovi a pojde domov o 9tej ci 10hodine a tesne minie bus, pocka si 2 hodiny....
Inak keď-už tie školské linky by mohli byť aj troška zosúladené s odchodmi prímestských / diaľkových autobusov a vlakov zo stanice aby ľudia nemuseli prečkať "celé mládí" alebo šprintovať ako v mnohých prípadoch doteraz...Tak dúfam, že to tak aj bude...We´ll see...
Reakcia na: miriama22 #5:
No napríklad narozdiel od chudáka Bielho Kostola, do modranky cez pracovné dni budú premávať v rush-hour spoje v 30 minútových intervaloch čo je veľmi blízke 20 min intervalom z nosných spojoch ... podľa mňa to máte super 🙂 povozíte sa po trnave, vystúpite na železničnej a dáte si rannú prechádzku cez parčík do práce 🙂 a to všetko len za 70 centov ! 🙂
super,ze do modranky ako mestskej casti nebude premavat nosna linka a kym pridem do prace na prednadrazie prejdem 2 sidliska. Myslim,ze autorovi tejto "inteligentnej" prepravy sa podari podporit taxi sluzby i vyuzitie os.automobilov,cim sa este viac upchaju i tak dost plne tt cesty...
inak súhlasím .. tie intervaly vyzerajú byť dosť divoké ... dúfam že ich zhustia, ale v skutočnosti ich nezhustia 😃 no jakože cez vikendy najmenší interval 60 minút ked vtedy celé mesto žije - mladý chodia bárskam, mnohí práve vtedy cestujú, ľudia aj zo satelitov trnavy chodia na centra na nákupy kávičky, obedy ... no ... plačem 😃

Inak taká otázočka, kedy sa zverejnia tie grafikony konkrétne oficialne čo posielal Udiak na tt@imhd.sk
?????
Jediný pár - jeden tam a jeden naspäť za deň.
Zahrám sa na blbého, ale čo presne znamená "jediný pár"?
Nechápem interval 60 a 120 min., keď mladší prejdu krížom cez trnavu asi za 50 min. Ako chcete tiež dosiahnuť prestupnosť na jednotlivé spoje, ked tam vidím možnosť čakania aj 30 min.?