1,:Pretože tí vidia,ako je tá dotyčná linka vyťažená! Nikto z cestujúcich Ti nepríde na dispečing s lístkom vytlačeným s počtom cestujúcich a nepovie,pán dispečer,táto linka je vyťažená naplno,prečo nepridáte o spoj viac alebo iné riešenie ..
2,:Lebo vodiči si "vypočujú" sťažnosti od cestujúcich,že prečo častejšie nechodia,prečo nestoja tam alebo tam..a pod.
Ved kto je "pánom cestovania"?-predsa cestujúci..Kolkokrát denne sa napočúvam od uvažujúcich cestujúcich všeliaké návrhy ohladom cestovania,no NIKTO z nich to nenapíše na dispečing ako návrh,len frflú,aká je doprava!!!!
A je tu kopec iných vecí,prečo by sa mohlo vedenie viac baviť s vodičmi..!
Pozri,Ty pracuješ v BA,nevieš teda,aké je to tu konkrétne v tomto meste../to ale nič v zlom/.
Pred ôsmou napriek intenzívnej vyháňacej kampani praskajú vo švíkoch viaceré linky ku školám, popoludní je to napr. linka 6 kde sa cestuje ako dobytok.
Ale ako som už naznačil, v Trnave sa toto rieši aj tak, že napríklad na linke 6 nejde na smer Prednádražie pred ôsmou ráno NIČ, čiže tam nič vo švíkoch nepraská. Študenti sú nútení šlapať pešo, kúpiť si vlastnú Š120, alebo sa nechať rozviesť rodičmi.
?
Ani v prvej fáze nie je podľa mňa nutné pridávať spoje, pokiaľ tieto jestvujúce nepraskajú vo švíkoch. Malo by ísť o to zosystematizovať linky, zaviesť intervalovú, pravidelnú dopravu pri jestvujúcej výprave vozov a vozokm.
Podľa firemných novín sa ich má kúpiť v tomto roku ešte 7 , neviem však , či je do toho zarátaný aj ten , čo mal pôvodne prísť s 425 a 426-tkou a či všetky ostanú v Trnave na MHD . Škoda , že to budú všetko hrbáče BN 12 a žiaden kĺbák . A čo sa týka cestovných poriadkov , netešte sa priveľa , je nedostatok vodičov a od mája odchádzajú ďalší traja , všetci na MHD v Trnave , takže sa bude skôr okresávať ako pridávať , aj keď sa stále nájdu trhači noriem . ? ?
A čo za to? ?
______________________
Mesto Trnava hospodárilo vlani s prebytkom 85,7 milióna SKK. Trnava má dlho pomerne dobré výsledky hospodárenia, čo je asi jediný úspech týchto politikov, doprava pred kolapsom...
Môj volebný program by bol zaviesť BEZPLATNÚ MHD. Keď teraz dáva mesto 20 mega, tak myslím, že na začiatok by sme sa mohli do 80 až 100 miliónov ročne vojsť. Mnoho ľudí by prešlo z IGK do busov a život by sa v tejto diere výrazne zlepšil. Milý kolega, svoju predbežnú prihlášku do strany môžeš poslať na mail pod nickom... ? ? ?
Re enumaelish #309: To sa takto nedá. Ten CP treba zahodiť celý a vybudovať MHD nanovo, navýšiť počet spojov a pod. Veď čo je to za paródiu, keď sa z jedného z najväčších sídlisk k 4 stredným školám dostanem ešte pred 0730 posledným spojom pred ôsmou (6)