imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
V závere marca 2024 sa na zastávkach objavili cestovné poriadky pezinskej MHD vo formáte IDS BK
Nové nástupište zastávky Pod priehradou v smere k železničnej stanici dostalo aj prístrešok
Po dlhšom čase sa v premávke objavil aj tretí SOR BNG 9.5
Po poruche dvoch CNG autobusov sa v Pezinku ukázala aj naftová SORka NB 12 pôvodom z Nitry
Nová pezinská MHD utajene vychádza z nástupišta D zastávky Pezinok, Žel. stanica
Hoci je na nástupišti C zastávky Žel. stanica označenie liniek mimo IDS BK a cestovný poriadok starej MHD, nová MHD toto nástupište neobsluhuje
#964 0UE, linka 3, Holubyho ul., obratisko Pezinok, Žel. stanica
V prvý deň premávky novej MHD bola z jedného autobusu odcudzená tabuľka s evidenčným číslom, na druhý deň ju páchateľ vrátil
#963 8UE, linka 4, Holubyho ul., obratisko Pezinok, Žel. stanica
Plynové SORky BN dĺžky 9,5 metra pôvodne prevádzkoval DP miest Chomutov a Jirkov, od roku 2024 jazdia v Pezinku
Dva z troch autobusov SOR BNG 9.5 novej pezinskej MHD
Od 8. januára 2024 zabezpečujú MHD v Pezinku plynové autobusy SOR BNG 9.5
Prvý deň pezinskej MHD pod taktovkou dopravcu AZ-Lines
Nabíjacia stanica pre dva elektrobusy
Elektrobus na zastávke pred Autobusovou a Železničnou stanicou v Dunajskej Strede
Nový elektrobus Mobility&Innovation SK080ES pred prvým výkonom na novej linke 3
Crossway LE 12M v poslednom dni prevádzky v MHD Pezinok
Crossway LE 12M v poslednom dni prevádzky v MHD Pezinok
V rámci pôvodnej linky 1 v MHD Dunajská Streda boli aj priame spoje medzi Autobusovou stanicou a Termálnym kúpaliskom
Elektrobus Iveco First #EL-386AD od Rošera na testovacej jazde pred zaradením do prevádzky
Irisbus Crossway #RS-163BT v mestskom polepe na Autobusovej stanici tesne pred výmenou vozidiel
Irisbus Crossway #RS-163BT zabezpečoval celotýždenný turnus MHD v Rimavskej Sobote od 2/2019
Na linke č. 3 do Sobôtky premával najmä midibus #RS-405BL
MAN A21 Lions City #TO-152FG zabezpečuje najmä spoje na striedanie pracovných zmien v Hyze - linku č. 6/66
Jeden z dvojice najnovších autobusov v Topoľčanoch Iveco Crossway LE #TO-981FB čaká na ďalší výkon na autobusovej stanici
Do MHD Topoľčany v lete 2023 pribudol MAN A21 Lions City #TO-152FG, ktorým predtým jazdil v Rakúsku a Nemecku
Autobus #TO-099EX bol z dvojice prvých autobusov dopravcu Freibus Slovakia, ktorými začal zabezpečovať od 1.1.2021 MHD Topoľčany. Po dodaní novších autobusov už bol v roku 2023 v roli záložného vozidla
Kmeňové vozidlo MHD Šurany SOR BN 12 #NR-565IJ počas prestávky na autobusovej stanici
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Konečná električiek na železničnej stanici Hjallese
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Citelisy z Bratislavy prichádzajú vlakom do Michaloviec, ďalej po vlastnej osi cez Vyšné Nemecké smer Kyjev
Dopravnú obsluhu Humenného počas víkendov zabezpečuje 1 autobus, aktuálne zachytený Isuzu Novo Citi Life #HE-388CP
#PD-352DI, Nitrianska ul., Partizánske, Autobusová stanica
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Definitívna podoba stanice Kanazawa-Hakkei bola dokončená až 20 rokov po otvorení systému; dovtedy fungovalo provizórne riešenie
Koniec trate na železničnej stanici Kanazawa-Hakkei
Konečná stanica Shin-Sugita automatizovaného navádzaného systému (AGT) na pneumatikách
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Konečná stanica Kenchō-mae
Obe linky monorailu končia v stanici Chiba-Minato
Deti sa na prvej stanici môžu odfotiť ako vodiči linky Yūkarigaoka
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
SOR C 10,5 z Oravskej Lesnej vypomáha na výkonoch MHD Dolný Kubín
Konečná navádzaného systému na pneumatikách na železničnej stanici Yūkarigaoka
Nástupištia električiek pri železničnej stanici
Električka na konečnej pri stanici počas testovacej jazdy 3 mesiace pred plánovaným otvorením trate
Autobusy odstavené medzi konečnou električiek a železničnou stanicou
Reklama na novú električkovú trať na nadchode na železničnej stanici
Do električiek sa nastupuje prednými dverami a cestujúci si buď kúpi cestovný lístok pri vodičovi alebo sa ním preukáže vodičovi. Výnimkou je stanica Ōji-ekimae, kde vzhľadom na vyšší dopyt cestujúcich cestovné lístky predáva zamestnanec dopravnej spoločnosti priamo na nástupišti
Pohľad od staničnej budovy smerom k autobusovým nástupištiam
Na východnom konci prechodu cez Japonské Alpy zabezpečujú presun na najbližšiu železničnú stanicu autobusy
Spodná stanica lanovky
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Pokladňu pri dverách obsluhuje strojvodca, ktorý na každej stanici musí vyjsť z kabíny a zúčtovať cestujúcich
Priamo z vestibulu železničnej stanice Toyama sa vchádza na nástupištia električiek
"Sektorová" lavička v stanici Toyama
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Stanica Fukui prebudovaná kvôli novej trati šinkansenu integruje pôvodnú úzkorozchodnú železnicu, Ečizenskú železnicu a od roku 2024 k nim pribudne aj šinkansen
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
Zrekonštruovaný nadchod stanice Tsuruga pripravený na spustenie prevádzky šinkansenu v roku 2024
Stanica Kotoden-Kotohira
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Súprava #627+628 na stanici Yakuri, odkiaľ sa dá prejsť k 1,6 km vzdialenej pozemnej lanovke
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Konečná stanica železnice Kotoden pri hrade v Takamacu
Iveco Crossway LE #RK-004CG na linke 1 smeruje na Banisko
V čase fotografovania necelé dva mesiace otvorená stanica metra
Sektorové sedenie v novej stanici metra
Koniec tunelu metra v stanici otvorenej v roku 2023
Brány v stanici metra Hakata otvorenej v roku 2023
SOR BN 10.5 pri nástupišti MHD
Autobusová stanica, ktorá je súčasťou TIOP Trebišov od apríla 2023 slúži verejnosti
Pohľad na úvodný úsek zo spodnej stanice, kde dráha nadväzuje na železničnú dopravu
Kabína prichádza do stanice a je tu poháňaná lineárnymi motormi
Horná stanica hybridného monorailu/lanovky
Gondola prichytená o koľajnicu a ešte neprichytená o lano
Dráha má celkovo tri stanice, toto je horná
Systém bol otvorený v roku 1998 pre development vo svahu nad železničnou stanicou
Gondoly sú poháňané/brzdené ťažným lanom, ktorého obeh sa zapína len v určitých intervaloch podľa cestovného poriadku
Presúvanie gondoly v útrobách hornej stanice
Na dráhe sú prevádzkované gondoly, ktoré sa v staniciach pripájajú na ťažné lano
Stredná stanica Midorinakamachi, kde sa gondoly odpájajú od ťažného lana a pohon zabezpečujú lineárne motory
Autobusová stanica pred rušnou železničnou stanicou Kjóto
Regionálna železničná linka Keišin konči na spoločnej stanici s metrom linky Tōzai, pričom časť vlakov pokračuje po trase metra
Spodná stanica sa nachádza v blízkosti železničnej stanice, pričom jej pôvodná poloha bola ešte o 70 metrov ďalej
V stanici Hózandži sa prestupuje medzi spodnými a hornou lanovkou
Horná stanica lanovky Ikoma-Sanjō sa nachádza v zábavnom parku
Prestupná stanica Hōzanji
Zelená linka metra bola otvorená v roku 1977 vrátane stanice na fotografii
Jednotka "nového radu 20" v prestupnej stanici Namba
Konečná električiek oproti železničnej stanici, kam práve prišla vyhliadková električka v tvare lokomotív zo seriálu Chuggington
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Každá stanica Linima má pridelenú svoju farbu a geometrický tvar
Všetky stanice maglevu Linimo sú uzatvorené bránami
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie