imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Elektrobus z linky 1 v sedle vykonáva spoje linky 3 bez zmeny označenia
Predná časť elektrobusu
Prezentačná jazda s novým elektrobusom za účasti primátora mesta
Elektrobusy sa od seba odlišujú vzormi na poťahoch sedadiel
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Primátor Zoltán Hájos krstí nový elektrobus
Elektrobus a šampanské
Nabíjacia stanica pre dva elektrobusy
Elektrobus z linky 2 sa počas sedla nabíja
Pracovisko vodiča v novom elektrobuse
Interiér elektrobusu #EL-923AE
Interiér elektrobusu #EL-923AE
Elektrobus na zastávke pred Autobusovou a Železničnou stanicou v Dunajskej Strede
Nový elektrobus Mobility&Innovation SK080ES pred prvým výkonom na novej linke 3
Elektrobus pripojený k nabíjačke
Pohľad na kabínku vodiča v elektrobuse M&I SK080ES
Detail nabíjacej zásuvky elektrobusu
Elektrobus M&I SK080ES má dĺžku 8 metrov a prepravnú kapacitu 54 cestujúcich
Ľavý bok modulárneho elektrobusu M&I SK080ES
Elektrobusy M&I SK080ES pred oficiálnym sprevádzkovaním
Elektrobusy neboli vybavené vonkajším elektronickým informačným systémom, ale iba papierovými označeniami
Núdzové otváranie dverí a reproduktor na karosérii elektrobusu
Nabíjanie elektrobusov
Nabíjacie miesto pre elektrobusy bolo zriadené pri miestnom zimnom štadióne
Nové elektrobusy pre MHD Dunajská Streda, ktoré mesto zakúpilo vďaka eurofondom
Električka SGP E1 #293 pôvodne slúžila u Wiener Linien ako #4706
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
Vianočný interiér električky T5C5
Cestujúci sa márne snažia dostať do vianočnej električky, ktorá jazdila na bežnej linke veľmi vyťažená
Interiér vianočnej električky Ganz UV
Vianočná súprava historických električiek Ganz UV
Elektrobus #EL-388AD na linke č. 5 obsluhuje priemyselné areály na Fiľakovskej ceste
Elektrobus #EL-389AD na linke č. 4 v Malej Vsi
Mercedes VDL Picardie #RS-405BL od Rošera bude po 14 rokoch premávky nahradený elektrobusom
Elektrobus Iveco First #EL-386AD od Rošera na testovacej jazde pred zaradením do prevádzky
Palubný počítač v električke Alstom Citadis 302
Náročné sklonové pomery na električkových tratiach na Tenerife ilustruje táto fotografia
Priestor medzi električkou a nástupišťom je minimálny, na niektorých nástupištiach sa úroveň schodíka nachádza pod úrovňou nástupišťa
Návod na používanie električiek v prípade ich prevádzky v 64-metrových súpravách, ktoré sa nezmestia na vyvýšené nástupištia
Depo električiek
Depo električiek
Depo električiek
Núdzový komunikačný systém a núdzové otváranie dverí v električke Alstom Citadis 302
Intervaly električiek (na zastávkach sa presné odchody nenachádzajú)
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Zvýraznený priechod cez električkovú trať s upozornením na možnosť jazdy električiek v oboch smeroch (pri bežnom fungovaní sa využíva jednosmerný pravostranný pohyb vozidiel)
Informácie na električkovej zastávke
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 32,2 metra dlhej električky Alstom Citadis 302
Interiér 2,4 metra širokej električky Alstom Citadis 302
Zvýraznené električkové priecestie pre chodcov a za ním pre autá
Nové elektrobus Rošero First FCLEI a prímestské autobusy Iveco Crossway LE dopravcu SAD Lučenec
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Konečná Dědina s električkou Škoda 15T #9315
Súpravy na konečnej Slivenec
Elektrický dvojkĺbák pri kostole sv. Petra
Celkovo bolo v roku 2022 dodaných pre Malmö 21 elektrobusov Exqui.City 24
Električkové priecestie ešte bez koľajníc
Maximálna rýchlosť na novej električkovej dráhe bude 70 km/h
Električková trať z betónových prefabrikátov
Električky budú premávať každých 10 minút a počas pracovných dní každých 5 minút
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
Električky sa vrátia do Kodane v roku 2025 v podobe "ľahkej železnice" s vozidlami Siemens Avenio
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Kedysi šesť pruhov ciest a parkovisko, dnes pešia zóna s cyklistami a električkou - to je prerod centra Odense
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Jemné a predsa zreteľné vymedzenie obvodu električkovej trate na ulici, ktorá ju križuje
Pred výstavbou električkovej trate priestoru dominovala automobilová doprava, dnes je v menšine
Pôvodnú štvorprúdovku so stromami uprostred v tejto časti nahradila zelená električková trať, ktorá ukrojila jeden pruh
Zvršok električkovej trate je zatrávnený alebo dláždený, priecestia majú betónový povrch, v prípade ich menšieho významu aj dláždený
K električkám navádza stĺp s veľkým písmenom O
Ani novým električkám sa nevyhýba problém vykladania nôh na sedadlá
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Konečná električiek na železničnej stanici Hjallese
V oblasti univerzitného kampusu aj rok po otvorení električky prebiehala intenzívna výstavba a to isté platí aj pre priľahlé územie nemocnice, ktorej stredom trať tiež prechádza
Odense stavilo na elektronické cestovné lístky, informácia o mobilnej aplikácii sa nachádza na mnohých miestach zastávok
Električky už v Odense premávali, a to v rokoch 1911 - 1952, nová električka je prezentovaná ako ľahká železnica
V podjazde v univerzitnom campuse je umiestnený pomerne neprehľadný priechod pre chodcov riadený svetelnou signalizáciou a rýchlosť električiek je tu znížená na 15 km/h
Zastávka električiek v univerzitnom mestečku
Trasovanie električiek cez univerzitné mestečko
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Pracovisko vodiča električky Variobahn
Pôvodne takmer celú šírku ulice Nyborgvej zaberala asfaltová cesta, značnú časť verejného priestoru obsadila električka
Odbočka pre druhú etapu električkovej dopravy bola vybudovaná v predstihu; v čase fotografovania ešte práce na rozširovaní siete neprebiehali
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Vybavenie električkovej zastávky
Na konečnej Tarup Center je jedna koľaj dlhšia ako druhá a umožňuje odstavenie ďalšej 29-metrovej električky
Kabína vodiča v električke Variobahn
Nástupištia sú vysoké okolo 29 cm a medzera medzi električkami a nástupišťami je minimálna
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie