imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trať je oddelená približne 9 cm vysokými obrubníkmi
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
Rampa z nástupišťa vysokého okolo 29 cm
Nástupištia sú vysoké okolo 29 cm a medzera medzi električkami a nástupišťami je minimálna
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
#PD-142FO, ZV-511EK, ZV-855ES, linka 409, Žiar nad Hronom, Ul. Slovenského národného povstania, zastávka Autobusová stanica
Konečná linky 22 vysoko nad centrom Funchalu pri kaplnke sv. Márie
Počas pracovných dní zasahuje do výpravy aj približne dvadsiatka vysokopodlažných Mercedesov Conecto
Konečná lanovky Telefèric del Port vysoko nad Stredozemným morom
Vysoké nástupište pre električky aj autobusy
#BD 16254, Bruck an der Leitha, Bahnhofplatz
#3657, linka 33, Olomoucká ul.
Zastávka Post Wollishofen s nízkym a vysokým nástupišťom
Plnofarebný zastávkový displej s vysokým rozlíšením s označníkom upevneným o rovnaký stĺp
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Plnofarebný zastávkový displej s vysokým rozlíšením
#2745, 6E3 3743, linka 44, Okružní ul., zastávka Poliklinika Lesná
Metro 1 má kľukaté vedenie a v jednom bode dokonca mimoúrovňovo križuje samé seba
Keďže stanica metra Zazpikaleak/Casco Viejo leží hlboko pod kopcom, vedú k nej vysoké výťahy
Vysoká nástupná hrana na električkovej zastávke
Gondolový most je 160 m dlhý a 45 m vysoký a je súčasťou verejnej dopravy, hoci naň neplatia niektoré druhy cestovných lístkov
Volkswagen Transporter sa štverá vysoko do Álp
Oznam o dočasnom sobotnom režime premávky prímestských liniek v okolí Nitry a Zlatých Moraviec počas pracovných dní. Dôvodom zhoršenia dopravnej obslužnosti bola vysoká práceneschopnosť vodičov z dôvodu karantén
Súprava vozňov má kapacitu 200 osôb (v čase pandémie COVID-19 bola znížená na 2/3 kapacity)
Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady
#139, KN 88139, linka 23, ul. Lwowska, zastávka Lwowska - Osiedle
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Panoramaticky výťah z údolia Pafendall do centra mesta stál viac ako 10 mil. € a jeho výstavba trvala 7 rokov
Irizar ie bus 18m pôsobí vysoko
Muralistické dielo na fasáde bytového domu na motívy štvrtí Arabianranta a Toukola
V obedných hodinách sa na linke 26 objavujú aj vysokopodlažné električky
Časť tratí bola v Braunschweigu do roku 2010 pripravená pre tram-trainový projekt RegioStadtBahn s trojkoľajnicovými traťovými koľajami s rozchodmi 1100 mm a 1435 mm
Solaris vychádza na linku
Historicka Škoda 706 RTO CAR vo Vysokom Mýte
Iveco Crossway LE 13M CNG NP vystavený na námestí Přemysla Otakara II. vo Vysokom Mýte
Plynový Crosssway LE vystavený vo Vysokom Mýte
Dva prototypy
Rôzne prototypy
Prototyp VM 52 mestské verzie Crosswaya LE 14,5M
Prototyp trojnápravového Crosswaya
Pohľad na steny pre pracovisko pre vodiča
Sedadlá pre vodiča
Pohľad na Iveco Crossway PRO 12M určený pre talianske ministerstvo obrany
Iveco Crossway LE 12M pre Pobrežie Slonoviny
Sardínsky Iveco Crossway 10,8M vo výrobnej hale
Iveco Crossway v začiatočnom štádiu výroby
Crosswaye na výrobnej linke vo Vysokom mýte
Iveco Crossway LE CITY 12M určený pre belgický Keolis
Iveco Crossway PRO 12M
Motor pred osadením do autobusu
Crossway LE 12M určený pre Pobrežie Slonoviny
Nápravy
Crossway LE 12M určený pre Bergen na výrobnej linke
Crossway LE 12M určený pre rakúsky integrovaný dopravný systém VOR
Pohľad na výrobnú linku v Ivecu
Skelet Crosswaya 13M
Porovnanie zadných čiel Crosswaya NP a Crosswaya LE
Vystavené vozidlá od Iveca
Crossway LE 14,5M ešte bez zadných dverí
Iveco Crossway LE 14,5M ešte bez krytu motora
Iveco Crossway 10,8M určený pre dopravcu na Sardínii
Rôzne Crosswaye na odstavnej ploche pred výrobnou halou vo Vysokom Mýte
Bergenský Crossway LE 12M
Modrý Crossway LE 12M vo Vysokom Mýte
Dvojica Crosswayov LE 12M určených pre Bergen
#658, 6M5 7014, linka 14, Legionářská ul.
Vysoký záujem o dopravu vlakom v Krupine
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na meter vysoké nástupište mestskej dráhy
Pohľad z nízkeho električkového nástupišťa na vysoké
Jednou z kritizovaných vlastností stuttgartskej mestskej dráhy sú vysoké nástupištia
Nástupištia mestskej dráhy sú prispôsobené výške podlahy vozidiel, ktorá je 1000 mm
Interiér Škody 29BB
Interiér KT4D-C
Interiér Siemens M1 #4145
Konečná zastávka linky 21 v pozadí so sedačkovou lanovkou na 1980 metrov vysoký Sareis
Mercedes-Benz Travego vo vysokej verzii SHD
#245 na trati, ktorá prechádza areálom vysokoškolského kampusu
Nástupištia Metrolinku sú vysoké 900 mm
Električka pri vysokom nástupišti
Špecialitou manchesterských električiek Bombardier Flexity Swift je ich vysoká podlaha, preto na zabezpečenie nízkopodlažnosti musia byť nástupištia vyššie a vybavené nájazdovými rampami
Autobus v historickom centre mesta, pre ktoré sú charakteristické vysoké domy
(Ne-)zabezpečené železničné priecestie na okraji mestečka Greystones
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Vysoké nástupište na St. Peter´s Square, kde sa trať v centre mesta vetví
Lanovka ako pozostatok po ťažbe soli
Súprava Rathgeber P 3.16 #2006 + p 3.17 #3039 na konečnej pri mníchovskej vysokej škole
#3511 pred odchodom do Michálkovíc
Lanová dráha Morschach - Stoos slúži aj ako verejná doprava pre obyvateľov vysokohorskej obce
Električky série 4900 zostali aj po modernizácii vysokopodlažné
Mercedes-Benz CapaCity
Mercedes-Benz CapaCity
Mercedes-Benz CapaCity #440
Mercedes-Benz CapaCity
„Prosím, stíšte si mobilný telefón“
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie