imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Depo električiek
Depo električiek
Depo električiek
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Presuvňa v depe
Končiaci spoj odbočuje do depa
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Vozeň regionálnej železnice odstavený v depe
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Nová trať WB sa doslova nachádza pri plote cintorína
Pri prestavbe, ktorá trvala od apríla 2021 do decembra 2022 došlo k zmene rozchodu z 750 mm na 1000 mm a k výstavbe nového depa aj terminulu
Autobusy MHD vo Funchale v depe
Depo Frankenstein s historickou električkou, výcvikovou električkou a vlečným vozňom
Električkové depo Böllenfalltor
6MGT pri bývalom električkovom depe
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
Práce na trolejovom vedení, ktoré zabezpečí výjazd a vjazd vozidiel do depa trolejbusov
"Trolejbus" Irisbus Citelis 10.5M
Citaro spoločnosti EAV
Moderný označník na zastávke MHD
Autobus Menarinibus Citymood 12 CNG
Autobusové depo s 36 miestami na nabíjanie elektrobusov
Veľkokapacitné dieselové autobusy v depe pod stožiarmi na budúce upevnenie nabíjacích bodov
Dieselové autobusy v depe
Stanica Kőbánya-Kispest
Nehoda metra linky M3
ELektrička OFM CT139K Peter Witt z roku 1935 v depe
Električky OFM CT139K Peter Witt z roku 1934 v spoločnosti nízkopodlažnej električky Sirio
Jediné električkové depo, ktoré v Neapole zostalo
Malé autobusovo-trolejbusové depo na hraniciach Neapola s minimalistickým vstupom
Všetky neapolské trolejbusy prevádzkované v závere roka 2021 boli vybavené dieseagregátom a na ceste do depa sa pohybovali mimo trakčného vedenia
Autobusy CityClass v depe
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Autobusové a trolejbusové depo na okraji Ríma
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Trolejbusy Avancity+ 18 HTB odstavené v depe
Elektrobus mieri do depa
Jednotka Firema #833 prechádza cez odbočku do depa
Depo Centocelle
Staršie z električkových dep
Vstup do väčšieho z električkových dep
Dizajnové električkové depo
Konečná električiek pri depe
#323, Depo2015
Označník s cestovným poriadkom
Technologické vozidlá PMDP
Program trolejbusového víkendu
Replika bratislavského trolejbusu
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Aj Irisbus Axer 12M #TO-906EE pôvodom z francúzskeho departmentu Haute-Saône vypomáhal na MHD v Topoľčanoch v špičkovej výprave
Jeden z elektrických rušňov 10-kilometrovej úzkokoľajky v depe v Mixnitz
#1074, 1163, linka 2, 9, vul. Horodocka
Historické autobusy v historickom depe
Historické depo z roku 1890
Historické depo z roku 1890 a 1915 vyzerá pekne, ale pojme len tretinu z celkového počtu električiek a nie je prispôsobené na údržbu nízkopodlažných električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
Duewag GT8 (ex Krefeld #828) a modernizovaný Konstal/ZNTK 805Na-MM pred halou depa
Depo autobusov na brehu Západnej Odry
Zrekonštruované depo Pogodno
Zrekonštruované depo Pogodno
Múzeum techniky a dopravy sa nachádza v bývalom električkovom depe
Záverečný jednokoľajný úsek linky 1 pred slučkovým obratiskom a traťou do depa
Jeden z osemnástich 12-metrových autobusov Mercedes Benz Citaro C2 z roku 2020, ktoré sú deponované vo vozovni Spandau
Zastávková schéma všetkých liniek "malého profilu"
#1503, 8AA 4046, linka 171, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#6AB 1840, 9115, linka 163, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
Iveco Urbanway 12M #8096
#1541, 8AE 6567, linka 171, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#4514, 6AY 4447, Sazečská ul., zastávka Depo Hostivař
#2C1 1034, 5E9 6192, 6AY 6264, 7987, 8046, 9396, linka 163, Obratisko Depo Hostivař
#3392, linka A, Stanica Depo Hostivař
Odstavené vozne pri depe v Langenthal
Depo električiek v Boudry
Druhá hala depa v stanici Tramelan
Depo úzkorozchodnej železnice v stanici Tramelan, kde sa až do roku 1927 spájali dve samostatné železnice
Depo železnice Bremgarten - Dietikon
Po skončení rannej špičky sa súpravy jednotiek v stanici Bremgarten rozdeľujú a jedna z nich zostáva v depe
Električkové depo Wollishofen
Pre najmenších je v stanici Depo aj malý drevený vláčik
Ošarpaný parný rušeň by potreboval renováciu laku
Parný rušeň odstavený pred halou Depa
Niektoré parné rušne sú pomerne zachovalé aj napriek svojmu veku
Jeden z parných rušňov, ktoré sa uchovali z čias Považskej lesnej železnice, ktorá pôvodne viedla medzi Liptovským Hrádkom a Stankovom
Nástupište stanice Depo
Parné rušne pred halou Depa
Pri jazdách s návštevníkmi sa využíva práve rušeň TU24.902 s jedným vagónom, keďže je najekonomickejší na prevádzku
Výhybka
Parný rušeň radu U44
Koľajnice
Vozne na drevo
Vozeň radu Zm už doslúžil
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie