imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Odstavený Citelis CNG vo "vozovni" pezinskej MHD
Citelis linky 11 s čiastočne odstránenou reklamou na pravom boku míňa SORku na linke 3
Jazdený Citelis 12M CNG bol v Pezinku zaradený v poslednom stave z Prostějova
Ani na konečnej pri nemocnici sa cestujúci informácie o MHD nedozvedia
Citelis 12M CNG pôvodom z Prostějova nahradil v pezinskej MHD záložnú Karosu Récreo
Citelis 12M CNG pezinskej MHD pred bránou psychiatrickej nemocnice
Od 1. marca 2024 je pezinská spoplatnená
Interiér jazdeného Citelisu z Prostějova
Nová posila pezinskej MHD nahradila záložnú Karosu C 935 Récreo
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
#58779, NT 139, Aeropuerto de Gran Canaria
Súpravy na konečnej Slivenec
Dve súpravy T3 v zastávke Náměstí Olgy Scheinpflugové
Niektoré z domov sa nachádzajú v tesnej blízkosti navádzaného systému na pneumatikách
Dĺžka linky Yūkarigaoka je 4,1 km a trasa prechádza cez rovnomenné štvrte
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Interiér jednotky #53 z roku 1982
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
#53 na výhybke systému VONA
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Na linke Yūkarigaoka je použitý systém typu VONA (Vehicle Of New Age) so stredovou vodiacou koľajnicou
Električka MoHa 50 z roku 1951 od firmy Naniwa Koki
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Električková trať je od cesty oddelená segregačnými prvkami
Zbrusu nová električka Little Dancer S vyrobená v roku 2023
#5003 z roku 2018
Električky Little Dancer S radu 5005 sa dodávajú od roku 2017 a v roku 2023 boli najmodernejšími električkami v Macujame
#5524, Vozovna Vokovice
#5572, Vozovna Vokovice
#5521, 5572, Vozovna Vokovice
#5524, 7000, 8294, Vozovna Vokovice
#5524, Vozovna Vokovice
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Modré metro bolo v Kóbe otvorené v roku 2001
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
#394, 559, 841, EV 4643, HNT 973, KPZ 815, linka 22, 46, Jonavos g., zastávka Kauno pilis
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Škoda 36 Tr dorazila do Miškovíc
Škoda 36 Tr na Palmovke
Prístrojovka a priestor vodiča v Škode 36 Tr
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr Temsa
Trolejbusy v Prahe zatiaľ jazdia iba cez víkend pre nedodanie vozidiel
#21, AG 517193, linka 11, Killwangen-Spreitenbach, Bahnhofstrasse, Bahnhof
Scania N94UB 4X2EB s karosériou Hess z roku 2005
Trolejbus prechádza na batériový pohon popod zariadením staveniska počas výstavby priľahlej budovy
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Interiér Tramlinku
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Schéma FLP aj s preškrtnutou neobsluhovanou zastávkou
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Zabezpečenie nízkopodlažnosti prebehlo jednak nákupom nových električiek a jednak zvýšením nástupíšť
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Zastávka autobusu pri najstrmšej pozemnej lanovke na svete
Nástupištia MHD pred želeničnou stanicou Wankdorf
#5P5 5839, 63, linka 6, City servis
#5230, linka U11, Turfstraße, zastávka Buerer Straße
Súprava linky metra U11 prichádza do cieľovej stanice Buerer Straße
Volvo 7900A Electric prechádza okolo Malmö Central Station
Volvo 7900A Electric vychádza z autobusovej stanice
#03, 33, 807, CT 780SX, CY 503ER, GK 822LF, linka 58RE, Piazzale Roma
#58534, linka 1, Krišjāņa Barona iela
#57114, linka 1, Akmens Tilts
#5954, WX 5013C, linka 180, Ul. Miodowa
#5906, WX 5017C, linka 180, Ul. Miodowa
Midibus pred bývalou spodnou stanicou ozubnicovej železnice
Pohľad na bývalý spodný úsek ozubnicovej železnice, kde dnes dopravu zabezpečujú autobusy
Maskovaná linka 19 s autobusom Camo Camus 2.3 vyrobeným v roku 2001
Autobus MHD pri štandardnej funchalskej zastávke
Autobusy MHD vo Funchale v depe
#525, AQ-03-FC, linka 21, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
#518, AO-07-HD, linka 10, Funchal, Avenida Do Mar
#3017, GD 565WN, linka 106, Wały Jagiellońskie
Autobus MHD na autobusovej stanici
Vo verejnej doprave na Madeire je zavedený povinný nástup prednými dverami a tak sa na niektorých zastávkach už pred príchodom autobusu tvoria rady cestujúcich
Odstavné plochy pre autobusy pri autobusovej stanici
#405, 55-FB-37, linka 1, Funchal, Avenida do Mar e das Comunidades Madeirenses
Odstavné plochy pre autobusy pri autobusovej stanici
V rokoch 2020 - 2022 boli do Funchalu dodané low-entry autobusy Camo-UNVI Urbis 2.5 v dvoch dĺžkach
Karosa #2370 mesiac pred odstavením
#507, AN-81-GO, linka 16, Funchal, Avenida Do Mar
Približne 20-ročný midibus Camo Camus 2.3 stále vo výbornom stave
Úzke a veľmi strmé ulice Funchalu si vyžadujú nasadenie krátkych a úzkych autobusov
#53, Vallorcine
#53, Les Praz de Chamonix
#5SV 6435, Zlatná na Ostrove
Stretnutie generácií
Predvádzací Man zavital do Komárna
Náhradná doprava za vlaky
#5M2 4640, 640, linka 28, Schweitzerova ul.
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie