Podľa pôvodných predpokladov malo byť k dispozícii na konci októbra 2018.
V nedávno zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte malo byť cestujúcim do konca októbra 2018 k dispozícii nové zákaznícke centrum Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK). Zatiaľ sa tak však nestalo a v budúcich priestoroch zákazníckeho centra bol v decembri nainštalovaný iba bankomat. Cestujúci si v tomto frekventovanom prestupnom uzle naďalej môžu zakúpiť predplatné cestovné lístky (električenky) len v multifunkčnom automate umiestnenom v podchode.
K otvoreniu zákazníckeho centra by podľa ZSSK malo prísť v najbližších týždňoch. „Je pravda, že Železničná spoločnosť Slovensko plánovala otvoriť svoje zákaznícke centrum na Trnavskom mýte už skôr. Nestalo sa tak z dôvodu, že bolo potrebné prispôsobiť dizajn prevádzky firemnému dizajn manuálu a vyriešiť v tejto súvislosti určité technické nezrovnalosti s prenajímateľom priestoru. Predpokladáme, že nové zákaznícke centrum bude cestujúcim k dispozícii v priebehu januára – februára 2019,“ uviedol pre imhd.sk hovorca ZSSK Tomáš Kováč.
Okrem celého portfólia cestovných dokladov ZSSK si budú môcť cestujúci v zákazníckom centre zakúpiť aj predplatné cestovné lístky pre bratislavskú MHD a celý Integrovaný dopravný systém v Bratislavskom kraji, keďže dopravca ZSSK je súčasťou tohto systému.
Valec