webu mesta, ukážka typického alibizmus, že do vozidla sa ľudia zmestia:
Iveta R. (15.7.2019)
Téma: Mobilita
Prečo nejazdia harmoniky na dvadsaťštvorke ráno po ôsmej a deviatej? Nie sme dobytok! Tiež na jednotke jazdil (v piatok 14:30 som ňou šla) modrý autbus, čo má iba dve dvere. Tomu sa vraví pokrok? Harmoniky držíte v garáži, posielate hocičo. Dokedy? Žiadam, žeby sme sa vozili ako ľudia čo robíme v Laugariciu, nie ako každé leto.
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 26.7.2019
Vozový park MHD Trenčín pozostáva z nasledovných vozidiel (sólo vozidlá) :
Modrý autobus Karosa C 954 má kapacitu 88 cestujúcich
Červený autobus Low Entry rok výroby 2018 (s klimatizáciou) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Citelis (celopodlažny) má kapacitu 98 cestujúcich
Červený autobus Lowentry starý model (bez klimatizácie) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Karosa B 952 má kapacitu 99 cestujúcich
Počas prvých dvoch júlových týždňov cestovalo na linke č. 24 spojom č. 3 na celej trase maximálne 82 cestujúcich, a to 4.7.2019. Na spoji č. 5 na celej trase cestovalo max. 84 cestujúcich, a to 3.7.2019. Priemerne to vychádza na spoj č. 3 = 71 a na spoj č. 5 = 70 cestujúcich v období od 1.7.2019 do 15.7.2019. Počet vystupujúcich cestujúcich sa nezaznamenáva, nakoľko dopravca nie je vybavený týmito zariadeniami, respektíve moderným odbavovacím systémom. Nie všetci sčítaní cestujúci vystupujú v OC Laugaríciu, priebežne vystupujú aj na iných zastávkach v rámci trasy linky. Kapacitne nasadené vozidlá na linke č. 24 sú dostačujúce. Kĺbové vozidlá sa nevyužívajú aj z dôvodu rekonštrukcie plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, kde sú vybudované štartovacie jamy a kĺbové vozidlá majú obmedzené vjazdy a výjazdy v rámci trasy.
Moje hodnotenie: primátor sa tiež môže voziť v Dacii Duster, má rovnaku kapacitu a na rozbité trenčianske ulice je vhodnejšia než to drahé kino!!!
Hlavne že dusíme vo vozovni kĺbové vozy celé leto a pracujúcimi človeku cestu do práce ani tam, kde to je možné, nezlepsime a divime sa, že si presadenie do auta!
Iveta R. (15.7.2019)
Téma: Mobilita
Prečo nejazdia harmoniky na dvadsaťštvorke ráno po ôsmej a deviatej? Nie sme dobytok! Tiež na jednotke jazdil (v piatok 14:30 som ňou šla) modrý autbus, čo má iba dve dvere. Tomu sa vraví pokrok? Harmoniky držíte v garáži, posielate hocičo. Dokedy? Žiadam, žeby sme sa vozili ako ľudia čo robíme v Laugariciu, nie ako každé leto.
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 26.7.2019
Vozový park MHD Trenčín pozostáva z nasledovných vozidiel (sólo vozidlá) :
Modrý autobus Karosa C 954 má kapacitu 88 cestujúcich
Červený autobus Low Entry rok výroby 2018 (s klimatizáciou) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Citelis (celopodlažny) má kapacitu 98 cestujúcich
Červený autobus Lowentry starý model (bez klimatizácie) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Karosa B 952 má kapacitu 99 cestujúcich
Počas prvých dvoch júlových týždňov cestovalo na linke č. 24 spojom č. 3 na celej trase maximálne 82 cestujúcich, a to 4.7.2019. Na spoji č. 5 na celej trase cestovalo max. 84 cestujúcich, a to 3.7.2019. Priemerne to vychádza na spoj č. 3 = 71 a na spoj č. 5 = 70 cestujúcich v období od 1.7.2019 do 15.7.2019. Počet vystupujúcich cestujúcich sa nezaznamenáva, nakoľko dopravca nie je vybavený týmito zariadeniami, respektíve moderným odbavovacím systémom. Nie všetci sčítaní cestujúci vystupujú v OC Laugaríciu, priebežne vystupujú aj na iných zastávkach v rámci trasy linky. Kapacitne nasadené vozidlá na linke č. 24 sú dostačujúce. Kĺbové vozidlá sa nevyužívajú aj z dôvodu rekonštrukcie plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, kde sú vybudované štartovacie jamy a kĺbové vozidlá majú obmedzené vjazdy a výjazdy v rámci trasy.
Moje hodnotenie: primátor sa tiež môže voziť v Dacii Duster, má rovnaku kapacitu a na rozbité trenčianske ulice je vhodnejšia než to drahé kino!!!
Hlavne že dusíme vo vozovni kĺbové vozy celé leto a pracujúcimi človeku cestu do práce ani tam, kde to je možné, nezlepsime a divime sa, že si presadenie do auta!
imhd68
Som fanúšikom hromadnej dopravy už od detsva, každá jazda pre mňa bola zážitok ale neviem si predstaviť, že by som teraz, v dospelosti, jazdil denne MHD.
Život Vám musí pretekať pomedzi prsty. Minule som len tak zo srandy išiel autobusom od začiatku Soblahovskej po Hodžovu(L8). Mal som zapnutý tachometer. Najvyššia rýchlosť, ktorú som zaznamenal bola 37km/h. V lete ešte k tomu pripočítajme absenciu klimatizácie a už ani atraktívny takt tomu nepomôže. Otázne je, či sa v tejto situácií, kedy má už skoro každý v rodine 2 autá, dá niečo robiť, aby ľudia znova presadli do MHD. Nové parkovacie plochy v dotyku s centrom tomu asi moc nepomôžu.