Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #11818:
Určite by bolo fajn to sprevádzkovať aj na Citelisoch a následne spraviť nejakú menšiu informačnú kampaň pre cestujúcich, prípadne to hlásenie, ako sme sa v sobotu bavili. Takto to má spravené DP Žilina: http://www.dpmz.sk/dokumenty/1544623607_1.pdf

Dnes na rozdiel od soboty už vodič cestujúcich o dopyte neinformoval, otváral všetky dvere...
Reply on: kvorka #11813:
Podjazdy stavané v rámci modernizácie železnice sú o niečo vyššie. Konkrétne cez Vlársku chodia aj prímestské Crossy s klimatizáciou, tak tam by nemal byť problém. Len do Opatovej sa nevojde...
Reply on: LUK #11819:
Asi ani nemám slov...
Reply on: Richard Ščepko #11814:
Výška: 3140 mm
Výška s klimatizáciou: 3230 mm

Značka v podjazde hovorí o výške 3,15 m...
Reply on: Jacob #11816:
To je pravda. V tomto prípade by to bolo možno najlepšie riešenie. Dám to ako oficiálnu požiadavku.

@TeBeCe: Ak sa nemýlim, tak nie. Aj keď nainštalované sú.
Reply on: TeBeCe #11815:
Bohužiaľ nie, nefungujú ako by mali, po stlačení fungujú rovnako ako tlačítko STOP, možno keby nám Juraj povedal dôvod prečo nefungujú tak by sme boli viac v obraze.
Reply on: Richard Ščepko #11814:
Ja si myslím, že by pomohlo riešenie ako je napríklad v BA:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/127714/Interier-autobusu-Iveco-Urbanway-12M?ref=ba%2Fpopis-typu-vozidla%2F790%2FIveco-Urbanway-12M
na obrázku je trochu vidieť, na skle nalepená taká nálepka ako šípka a je na nej napísané "Otváranie dverí" keby sa takáto šípka nalepila na tyč nad tlačítko tak by to trochu možno pomohlo.
Alebo nejaký oznam na dvere.
Reply on: Richard Ščepko #11814:
A na Citelisoch sa dopyt nepouziva?
Nezisťoval som, či ponúka Iveco BUS dvere s integrovaným dopytovým tlačítkom, ale napr. SOR to má z môjho pohľadu (ako cestujúceho) vhodnejšie a logickejšie riešené

https://imhd.sk/ba/media/gn/00172950/Pohlad-do-interieru-SOR-NBG-12-City.jpg?1548687139

Ale možno je to len sila zvyku.

@LUK: Ani tomu veriť nechcem...
Reply on: MA MHD #11812:
veď preto to chce systematické riešenie:
a) zachádzky sa zrušia celkovob
b) #22 nebude jazdiť linku 4 (mimo skrátených spojov po Sihoť)

PS: napadá ma potom, či podjazd pri Old Herolde nebude robiť problémy s nasadením na linky 3, 13, 27 a 31
Reply on: kvorka #11811:
Mne tá zachádzka na Potočnú príde celkovo zbytočná. Minútu odtiaľ je to k majáku, dve minúty na námestie. Zrušením by sa zjednodušilo trasovanie, skrátila jazdná doba a zároveň odpadol problém s neprejazdnosťou podjazdu pre #22.
Vďaka úzkej ceste a otoči je tá zachádzka problematická aj pre ostatné vozidlá.
Reply on: LUK #11809:
tak tak, o pár sekúnd si ma predbehol ako vidím. No to je raz zase super... a koho je toto vina? Mesto bude tvrdiť, že bus vybral dopravca. Dopravca povie, že mesto vedelo čo sa ide kúpiť. Sliepka/vajce.

Admin: nebolo by zlé spraviť oznam, že nový voz sa nezmestí v Opatovej a preto nebude obsluhovať Potočnú.
Reply on: Richard Ščepko #11808:
áno, je to tak, vozidlá s klímou neprejdú popod cestu I.tried. Tak riešenie je jednoduché: zmeniť obehy vozidiel!!! Či ako to mieni dopravca s obejdnávateľom vyriešiť? Nebodaj do CP dajú zmenu trasy na jednom či dvoch spojoch 🤑
Reply on: Richard Ščepko #11808:
Oznam hovorí úplne jasne - dopravca kúpil jedno vozidlo, ktoré nemá prejazdnosť do 100% siete MHD... Ďakujem pekne...
Reply on: kvorka #11807:
Tak potom nerozumiem tomu oznamu. Lebo na L4 chodí okolo obeda. A nebola žiadna zmena trasy? Lebo vozidlo je pravdepodobne vďaka klimatizačnej jednotke vyššie, čo by mohlo teoreticky robiť problém pri podjazde.
Reply on: Richard Ščepko #11806:
akože neprejazdná Potočná? Veď som tadiaľ včera išiel štvorkou!
Včera a dnes som mal možnosť ísť novým Crosswayom. Hlavne včerajšia jazda bola fajn, ale na zadok z toho vozidla nepadnem 🙂
Včera vodič upozorňoval cestujúcich na dopytové tlačítka v interiéri. V exteriéri si chvíľku postáli a nakoniec im vodič otvoril. Jednoducho na to v Trenčíne cestujúci nie sú zvyknutí a ani sa im nečudujem. Spomenul som si pred rokmi na cestovanie v Brne, kde postupne hlásili vo vozidlách MHD všetko podstatné. Od nových prestupných uzlov, cez zmenenú tarifu či nové "šalinkarty". Možno by stačilo kultivovane upozorniť cestujúcich, že na vystupovanie/nastupovanie slúžia nazeleno podsvietené tlačítka. Ale to je to najmenej. Zatiaľ v ňom nehlásia ani zastávky.
Dnes v úseku Pod Juhom - Dolný Šianec vodič na dvoch zastávkach otváral 2x, resp. 5x stredné dvere. Bez toho, aby niekto nastúpil/vystúpil. Mal som dojem, akoby mu signalizovalo nezatvorené stredné dvere. Snáď to nebude nič hodné odstavenia vozidla. Zaujal ma však oznam o neprejazdnosti Potočnej ulice. Ako inak, !!!!!!!. V duchu, "čím viac pásikov, tým viac Adidas". Výkričníky jednoducho musia byť. A tak som si opäť spomenul na Brno, resp. DPMB vs. SAD TN 🙂 Tam podobné zmeny trasy priebežne upozorňoval akustický systém typu "Prosím pozor, vuz jede přes/ulicí...".
Každopádne klimatizácia bude určite fajn, interiérové osvetlenie tiež zlepšuje dojem pri cestovaní, LCD panel v prednej časti je ťažšie čitateľný, ak sedíte vzadu (čo sa o obrazovkách vo vozidlách DPB alebo v DPMB nedá napísať). Trochu ma prekvapila otvorená kabína pre vodiča. Neviem ako samotní vodiči, ale myslel som, že kontakt s cestujúcim bude viac oddelený. Možno je to len vecou výbavy, netuším. Verím, že bude čo najviac vyťažený a slúžiť tak cestujúcim v meste.
Reply on: Marek6283 #11802:
Ja som ale narážal na niečo úplne iné, do čoho patria aj tvoji "starý harcovníci"
Reply on: MA MHD #11803:
Mňa osobne napadá jedine, že kvôli #04.
Dnes podľa mojich informácií jazdila okrem Crossway-a #22 (vďaka za info @Marek6283👍) opäť aj modrá Karosa. Žeby stále chýbali vozidlá?... 🤔

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.