Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #11814:
A na Citelisoch sa dopyt nepouziva?
Nezisťoval som, či ponúka Iveco BUS dvere s integrovaným dopytovým tlačítkom, ale napr. SOR to má z môjho pohľadu (ako cestujúceho) vhodnejšie a logickejšie riešené

https://imhd.sk/ba/media/gn/00172950/Pohlad-do-interieru-SOR-NBG-12-City.jpg?1548687139

Ale možno je to len sila zvyku.

@LUK: Ani tomu veriť nechcem...
Reply on: MA MHD #11812:
veď preto to chce systematické riešenie:
a) zachádzky sa zrušia celkovob
b) #22 nebude jazdiť linku 4 (mimo skrátených spojov po Sihoť)

PS: napadá ma potom, či podjazd pri Old Herolde nebude robiť problémy s nasadením na linky 3, 13, 27 a 31
Reply on: kvorka #11811:
Mne tá zachádzka na Potočnú príde celkovo zbytočná. Minútu odtiaľ je to k majáku, dve minúty na námestie. Zrušením by sa zjednodušilo trasovanie, skrátila jazdná doba a zároveň odpadol problém s neprejazdnosťou podjazdu pre #22.
Vďaka úzkej ceste a otoči je tá zachádzka problematická aj pre ostatné vozidlá.
Reply on: LUK #11809:
tak tak, o pár sekúnd si ma predbehol ako vidím. No to je raz zase super... a koho je toto vina? Mesto bude tvrdiť, že bus vybral dopravca. Dopravca povie, že mesto vedelo čo sa ide kúpiť. Sliepka/vajce.

Admin: nebolo by zlé spraviť oznam, že nový voz sa nezmestí v Opatovej a preto nebude obsluhovať Potočnú.
Reply on: Richard Ščepko #11808:
áno, je to tak, vozidlá s klímou neprejdú popod cestu I.tried. Tak riešenie je jednoduché: zmeniť obehy vozidiel!!! Či ako to mieni dopravca s obejdnávateľom vyriešiť? Nebodaj do CP dajú zmenu trasy na jednom či dvoch spojoch 🤑
Reply on: Richard Ščepko #11808:
Oznam hovorí úplne jasne - dopravca kúpil jedno vozidlo, ktoré nemá prejazdnosť do 100% siete MHD... Ďakujem pekne...
Reply on: kvorka #11807:
Tak potom nerozumiem tomu oznamu. Lebo na L4 chodí okolo obeda. A nebola žiadna zmena trasy? Lebo vozidlo je pravdepodobne vďaka klimatizačnej jednotke vyššie, čo by mohlo teoreticky robiť problém pri podjazde.
Reply on: Richard Ščepko #11806:
akože neprejazdná Potočná? Veď som tadiaľ včera išiel štvorkou!
Včera a dnes som mal možnosť ísť novým Crosswayom. Hlavne včerajšia jazda bola fajn, ale na zadok z toho vozidla nepadnem 🙂
Včera vodič upozorňoval cestujúcich na dopytové tlačítka v interiéri. V exteriéri si chvíľku postáli a nakoniec im vodič otvoril. Jednoducho na to v Trenčíne cestujúci nie sú zvyknutí a ani sa im nečudujem. Spomenul som si pred rokmi na cestovanie v Brne, kde postupne hlásili vo vozidlách MHD všetko podstatné. Od nových prestupných uzlov, cez zmenenú tarifu či nové "šalinkarty". Možno by stačilo kultivovane upozorniť cestujúcich, že na vystupovanie/nastupovanie slúžia nazeleno podsvietené tlačítka. Ale to je to najmenej. Zatiaľ v ňom nehlásia ani zastávky.
Dnes v úseku Pod Juhom - Dolný Šianec vodič na dvoch zastávkach otváral 2x, resp. 5x stredné dvere. Bez toho, aby niekto nastúpil/vystúpil. Mal som dojem, akoby mu signalizovalo nezatvorené stredné dvere. Snáď to nebude nič hodné odstavenia vozidla. Zaujal ma však oznam o neprejazdnosti Potočnej ulice. Ako inak, !!!!!!!. V duchu, "čím viac pásikov, tým viac Adidas". Výkričníky jednoducho musia byť. A tak som si opäť spomenul na Brno, resp. DPMB vs. SAD TN 🙂 Tam podobné zmeny trasy priebežne upozorňoval akustický systém typu "Prosím pozor, vuz jede přes/ulicí...".
Každopádne klimatizácia bude určite fajn, interiérové osvetlenie tiež zlepšuje dojem pri cestovaní, LCD panel v prednej časti je ťažšie čitateľný, ak sedíte vzadu (čo sa o obrazovkách vo vozidlách DPB alebo v DPMB nedá napísať). Trochu ma prekvapila otvorená kabína pre vodiča. Neviem ako samotní vodiči, ale myslel som, že kontakt s cestujúcim bude viac oddelený. Možno je to len vecou výbavy, netuším. Verím, že bude čo najviac vyťažený a slúžiť tak cestujúcim v meste.
Reply on: Marek6283 #11802:
Ja som ale narážal na niečo úplne iné, do čoho patria aj tvoji "starý harcovníci"
Reply on: MA MHD #11803:
Mňa osobne napadá jedine, že kvôli #04.
Dnes podľa mojich informácií jazdila okrem Crossway-a #22 (vďaka za info @Marek6283👍) opäť aj modrá Karosa. Žeby stále chýbali vozidlá?... 🤔
Reply on: S499.1023 #11801:
My uz sme "stary" harcovnici...ale podla toho co tu volakedy pisal tento prispievatel usudzujem ze je este mlady-zhruba stredoskolak a nemusi byt kazdy technicky tip alebo praktik ...tak som sa mu to pokusil vysvetlit tak po mojom,po lopate... Dnesny mlady ludia su skor uz na tie pocitace...prave som videl video kde dali mladikom klasicky telefonny aparat s vytacacim cifernikom a oni nevedeli co s tym...preto ,tak ako ked mi daju na zacvik niekoho ,rad mu odovzdam tak ako mne volakedy starsi kolegovia odovzdali skusenosti,rady a podobne...ak citim ze je o to samozrejme zaujem,lebo clovek aj o darebaka sem tam zakopne,alebo o takych ktory povedia- sprav to,ja to neviem 🙂 ...
Reply on: Jacob #11800:
Rozumiem TOMU, chápem TO. Čo je na tom zložitého?
Reply on: Marek6283 #11798:
Ďakujem za takéto podrobné vysvetlenie, potom tomu už chápem.
Reply on: HeroSK #11796:
Aha, lebo divné, že ja som si ich v autobuse nevšimol, chápem, že sa musia naučiť, hlavne vodiči pri tomto autobuse odnaučiť otvárať všetky dvere. No uvidíme ako to dopadne.
Reply on: Jacob #11795:
Elektropneumaticky mechanizmus ovladania dveri je nastaveny vo fabrike-v idealnych podmienkach=v teple a na rovine. Vsetko=ci uz vazelina vo valcoch,tak tesnenia(gumicky) vo ventilkoch a podobne...su nove veci. Nastavenie je standardne. Po uvedeni do uzivania sa samozrejme zacnu veci hybat,strieda sa zima s horkom,postupne vsetky materialy starnu...obe kridla kazdych dvier zacnu casom chodit inak ,dojde ku ich "hadaniu" ako my vravime ,vtedy sa moze stat ze sa stretnu alebo sa prave kridlo zavrie skor ako lave,alebo v kopci sa nedokaze vyvinut v mechanizme potrebny tlak na ich zavretie a podobne a vtedy uz tereba zacat s nastavovanim,neskor aj s generalkou valcov...potom uz je otvaranie a zatvaranie ine,zavisi od mechanika ale aj vodica-ak si ako ja potrpi na nastaveni(aby kridla moc nebuchali pri zavreti,popripade neodskakovali a podobne...)
Informácia z FMK, Citelis #04 sa bude opravovať. Ak sa nemýlim, predpoklad na opätovné nasadenie vozidla je máj 2019.
Reply on: Jacob #11795:
Tlačítka sú zapojene a fungujú normálne,ale na ne treba ludi ucit pomaly. Včera sa aj vodič musel naucit robiť s tým vozom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.