Reakcia na: Quinny #1029:
1. to umiestnenie označníkov mám na mysli tak, že malo by byť jasne vidno v smere jazdy, aké linky stoja na zastávke, t.j. označník poväčšinou aj označuje koniec zastávky, kde by mal zastaviť šofér prednou časťou vozidla. V PD uvediem ako príklad zast. Športová hala, kde je označník zastávky pri prístrešku no šofér zastaví tak, že zadná časť je už za úrovňou označníku. Toľko len k funkcii označníka.
2. Chápem, že tam kde nie sú prístrešky, tak nebude asi logicky ani vytrína v prístrešku, to aj v BA máme na takých zastávkach kde je iba označník riešené tak, že CP je nalepený na tabuli, ktorá je pricapená na označník zastávky.
3. K infodisplejom - zišli by sa pre toho, kto nie je znalý pomerov a presných polôh zastávok, lebo niekde fakt nie je jasne rozpoznať počas jazdy kde zastávka je, čiže ten infopanel vo vozidle by riadne uľahčil orientáciu. A čo sa týka kategórií vozidiel tak považujem za smutné, že dopravcovia na Slovensku sú tak lakomí, že im robí problém obstarať o 1,5 dlhšie vozidlo a argumentujú menším počtom ľudí. Plne podporujem nákup menších vozidiel tam kde to má zmysel, t.j. MIDI busy 9.5m, kde je rozdiel medzi 12 a 9.5 zrejmý a odôvodniteľný. V DPB napr. tlačia do hlavy kaleráby, že 10.5m SOR BN je to isté ako Karosa B732, čo nie je vôbec pravda a myslím, že v PD máte tú česť s 10.5 BN SORkami a rozpoznáte jasne, že sa do nej zmestí menej ľudí než do klasickej B732 alebo 12m NP vozidla. Ak chce dopravca prilákať do MHD ľudí, tak znižovaním kapacity to nejde no ani na druhej strane nehovorím, že rovno nech nasadzuje klbáky aby to vozilo vzduch.
poiiii