Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #1933:
Faktom je, že trojdverové kĺby sa na západe vo veľkom využívajú, nemusí to byť žiadna tragédia.
3 dvere pre velkokapacitny bus. Nie je tam "min." Takže ak dopravca bude chcieť nasadiť klbak, iba v špeciálnom vyhotovení s 3 dvermi. Debili.
Reply on: Valec #1930:
😂
Reply on: TeBeCe #1929:
Primátorovi Dankovi by mohol niekto povedať, že ak v tom podniku nebudú mať 100% vlastníctvo, tak budú musieť prevádzkovateľa tendrovať vo veľkej medzinárodnej súťaži tak či tak. Akurát budú mať istotu, že sa niekto predsa len prihlási.
Reply on: Dispecer #1927:
Na čo nevieme odpovedať, to z požiadaviek vypustíme:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3097898
Dávam do pozornosti:

Názov zákazky: Služby mestskej autobusovej dopravy v meste Považská Bystrica
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/423429
jozefdvorsky10

jozefdvorsky10

Reply on: ipsedo #1924:
Komu píšeš? Toto NIE JE stránky MDS Považská By\strica, píš tam! Respektíve ešte lepšie by bolo písať na mesto ako na objednávateľa.
Otázka, ľudia napriek vírusu majú svoje povinnosti a musia chodiť do práce !!!
Víkendový harmonogram linky č. 2 je absolútne nevyhovujúci, myslel na to niekto?
Pridali ste spoje ale až o 09,00
Tak dajte 1 "2" okolo 6-tej ráno,alebo 6,35 hod.ide to?
Mnohým ľuďom by to pomohlo.
Reply on: kvorka #1922:
a) Citelis je odstavený z premávky od konca novembra, už som sa naň nedávno pýtal vedenia čo s ním je a dostal som odpoveď, že voz sa podrobuje GO motora kvôli závade a plánujú s ním potom premávku

b) PB-833AZ naposledy odviezla cestujúcich dňa 27.9.2019 a odvtedy je odstavená z premávky

c) nejaké vyradené 900vky som videl cez plot pri areáli SAD/MDS a podľa aktuálnej satelitnej snímky Google Maps by mali byť na tom mieste všetky vyradené 900vky a dokonca aj biela C 744 (link: https://www.google.sk/maps/@49.1283332,18.4438096,183m/data=!3m1!1e3)
Prosím miestnych/znalých:
a) Citelis 12M ešte jazdí?
b) čo je PB-833AZ, ostala prevádzkyschopná či už je preč?
c) vyradené B952 a 961 šli pod autogén či predaj?
Vďaka 🙂
Inak, boli z hľadiska stavu rámu / agregátov tie kĺbaky v takom stave, že pri rozumnejšom vedení by zvládli požiť ešte pár rokov? Alebo sa dá ignorácia obnovy prirátať k príčinám súčasného stavu?
Reply on: kvorka #1917:
Keďže občania PB s už niekoľkokrát po dsebe zvolili to, čo majú, tak im to asi patrí.
Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
Reply on: Michal Mazánik #1916:
keď to občanom PB vyhovuje, tak super, nie? Zvolili si vedenie, ktoré ich "vyslyšalo" tak vidia výsledok. Jedine, že im to spočítajú vo voľbách.
Reply on: Mike #1915:
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.

Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.

Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať. 👎
Reply on: TeBeCe #1913:
Zaujímavé, ako môže jedna fungujúca MHD-čka za +- rok na základe rozhodnutia mesta klesnúť od kĺbakov na minibusy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.