Výmena záložného kĺbového autobusu a 6 nových autobusov SOR BN 9,5.
V druhej polovici mája 2013 bol vyradený autobus Karosa B 941 NR-024DA. Úlohu záložného kĺbového autobusu prevzala Karosa B 961 NR-698GX, ktorá bola prevzatá z Veolia Transport Morava, kde jazdila s číslom OSC 28-11.
Začiatkom júna bolo dodaných 6 nových autobusov SOR BN 9,5. Autobusy dostali čísla NR-126GZ, NR-146GZ, NR-326GZ, NR-331GZ, NR-333GZ a NR-336GZ. V krátkom čase budú zaradené na linky s nižšími kapacitnými nárokmi, kde doplnia šesticu vozidiel rovnakého typu z minulého roka.
Vladimír
Len ma prekvapuje, aké katastrofické scenáre sa tu vykresľujú. Rátate tu úbytok kapacity, ako keby dnes bola naplno využitá. Nikto predsa nechce dávať 9,5-ky na nosné linky. Ale nikto nemôže poprieť, že jednoducho máme aj linky, kde je priemerná obsadenosť nižšia. Tak sa teda pýtam, či je to až taký hriech, poslať napr. na linku do Párovských Hájov namiesto autobusu s kapacitou 80 ľudí autobus s kapacitou 50 ľudí, keď aj tak viem, že sa v ňom povezie tých ľudí max. 20. Ja v tom problém nevidím, zvlášť keď nafta je dnes citlivou nákladovou položkou.
Nikto nechce nahradzovať všetky štandardné autobusy midibusmi. Súčasný počet midibusov 12 ks bol odhadnutý ako primeraný pre nitrianske podmienky a ďalej by sa nemal zvyšovať.