Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 801 – 833 | 2014 – 2015 | 2014 – 2015 | — | 33 |
2. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 834 – 846 | 2017 | 2017 – 2018 | — | 13 |
Total | 2014 – 2017 | 46 |
Length | 22600 mm |
---|---|
Length over couplers | 23700 mm |
Width | 2480 mm |
Height | 3185 mm |
Working height | 3590 mm |
Height of floor | 350 mm (2. a 3. dvere)
650 mm (1. a 4. dvere) |
Wheelbase | 1900 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 44 |
Number of standing places | 131 (5 os/m2)
210 (8 os/m2) |
Design load | 254 |
Weight of unloaded vehicle | 30000 kg |
---|---|
Gross vehicle weight | 47780 kg |
Motor control | Škoda Electric, s asynchrónnym prenosom výkonu |
Engine | Pragoimex TAM 1003C/K (600 V), 4-pólový asynchrónny motor |
Continuous power output | 70 kW |
Number of motors | 6 |
Total power output | 420 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Brika
PS. Dúfam , že našich zväčša hlúpych voličov konečne osvieti , inak sa vážne ničoho nedočkáme.
Teda späť k Variám , LF2jky majú ideálnu veľkosť na väčšinu liniek . Neporovnával by som ich s KT , pretože tie sú o poznanie väčšie (dlhšie). LF2+ (22m) má kompromisné rozmery medzi solo vozidlom (cca 15-16 metrov) a KT (30m). Nové Varia sa podľa mňa hodia takmer na každú linku , hlavne na linku 2 a 3 v špičke , kedy proste sola nestačia .