Prvé obmedzenie dopravy bude už tento štvrtok
Štrajk vodičov ohlásilo odborové združenie ZO VMHD pri DPMK a.s. spolu so ZO IOZ pri DPMK a.s.. Začína sa 9. mája o 7:00 a končí o 9:00. Účasť vodičov na štrajku je dobrovoľná. Vozidlá ktoré budú na trase linky dôjdu na konečnú a až následne sa zapoja do štrajku. Taktiež budú riadne vykonané školské spoje a spoje liniek RA.
dns.mk
2. Dopravcovia majú podstav šoférov = fakt, alebo by nemuseli fabulovať, že šoférov obvolávajú aby vzali nadčasy a do médií pustia, že všetko je pokryté lebo nadčasy oddialili problém, resp. jeho trvalé riešenie. Okrem odďaľovania kolapsu MHD sa tak účinme vyhýbajú aj medializácií, ktorá nie je pri akomkoľvek probléme príjemná ale predsa od toho sú médiá aby informovali priamo bez náhubkov aj o tom zlom, či zakopnutiach. Nič na tom nie je zlé, proste niečo za peniaze ľudí nefunguje ako má a občan má nárok to vedieť v plnom znení.
3. Prístup vedenia dopravcov = fakt, ale beriem že nemôzete vedieť všetko, ako ani ja, či iný človek, ja som s mnoho šoférmi v kontakte. Krížovo si overujem fakty, čo sa udialo a pod.
4. Politické okienko = privatizovalo sa a kradlo sa, pretože sa predávalo pod cenu aj s pomocou Deolitte (ostatne to už aj OĽaNO publikovalo a dostali s k tomu aj aktuality.sk myslím Vagovič a Bárdy, čo nie sú žiadni konspirátori ani extrémisti) viď. východniari vedia najlepšie v akom stave je USS, doporučujem doštudovať si vývoj USS Smederevo aj ako pomôcku a súčasnú profiláciu USS KE (na tom USS KE horí na trhu a divíme sa prečo stagnujú a padajú) ako aj do čoho boli od predaja (lupu) v 2003 vykonané investície a s akou investičnou spoluúčasťou.
5. Štrajk za Prokopoviča bol zákonný = fakt, len na politickú objednávku súd zakročil a pošliapal ústavné právo ľudí ako aj platnú jurisdikciu svojským výkladom.
6. Kecy o právneh pomoci sú len moja domienka, dovetok, irelevantné a možno iracionálne.