Varia LF2+ v premávke s cestujúcimi

V pondelok 1. decembra 2014 boli do premávky s cestujúcimi zaradené električky TWT/Pragoimex Vario LF2+ #801, 803, 805 a 806. Všetky štyri električky boli zaradené do popoludňajších služieb na linku 3.

V utorok 2. decembra 2014 bolo do premávky zaradené Vario LF2+ #804, vo štvrtok 4. decembra #802.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A #701 ide bez porúch?
Reakcia na: Dispecer #36:
Ale Ostravská LF2+ má výzbroj Europulse (ak sa nemýlim)
Reakcia na: Jezo #34:
INka má jemne pozmenenú karosériu, ale k naším LF2+ má blízko... ?
Reakcia na: Jezo #34:
Veď v tom výzbroj Škoda aj je.?
Netreba tiez zabudat na 4 Plzenske vozy
http://plzensketramvaje.cz/?page=varioLF2-2.htm

Takze by som veril, ze to uz bude relativne odladene. Aj ked kvoli obojsmernosti tam budu rozdiely.

Ale urcite ak by sa dodalo vozidlo s vyzbrojou od nejakeho osvedceneho vyrobcu, napriklad Skody, urcite by ziadne problemy neboli! 😉
Reakcia na: Rudyke902 #29:
No ono by som o nejakej sériovosti nehovoril. Skôr je to akoby predséria typu. Myslím, že ďalšie kusy dodané pozdejšie, už budú bez závad. Výrobca tiež potrebuje získať skúsenosti s typom a odlišnosťami oproti prototypu, ak sú.
Je dosť príkladov dráhových vozidiel z minulosti, ktoré sa v začiatkoch "sypali" ako na bežiacom páse a výroba a dodávky bežali už naplno. Často nedostatky odhalí až bežná prevádzka, všetko sa nedá vychytať na prototypoch.
Reakcia na: 110mat110 #31:
#801 je druhým vyrobeným kusom. Prvým kusom a zároveň prototypom je Ostravská #1411
Reakcia na: Rudyke902 #29:
Praveze #801 je druhy alebo treti vyrobeny kus. To je este prakticky prototyp. A samozrejme vela spravi aj nevedomost nasich vodicov a dielni. Len tym nie je co vycitat, sami su urcite desinformovani. Prakticky zatial to boli na pluskach jednoduche poruchy ktore by sa na t3 riesili kopnutim do skrine.
Reakcia na: Rudyke902 #29:
Elektricka je o nieco zlozitejsia ako bus, okrem toho seriovo vyrobenych LF2+ je stale velmi malo. Ked si kupujes auto tak su ich seriovo vyrobenych tisicky, do vyvoja idu neporovnatelne vacsie peniaze pretoze pri objeme predanych aut sa to oplati, oproti tomu elektriciek nejakeho specifickeho typu konkretne na mieru pre danu prevadzku sa vyraba iba niekolko kusov. Auto sa aj lahsie testuje, pretoze nie je obmedzene na kolaje. Rovnako aj SOR-ov uz boli vyrobene stovky, ktore mohli skusobne behat prakticky hocikde, plus presli dalsich 400 km kym vobec prisli do KE. Nedá sa to veľmi porovnávať.
No k tým poruchám na tých PLUsKACH, ano treba vychytať muchy, to chápem.. No ak su to take "bežne veci" že voz je o hodinu znovu schopný prevádzky, je to trochu čudne,, Ved sa nejedná o PROTOPYP, tak o akom čase na doladovanie a pod môže byť reč? Kupili sa tie vozy, su vyrabane zrejme už v sérii, predsa aj ked si človek kúpi nové auto bežne vyrábane sériovo z predajne, nieje tam žiadny čas či dopba na "doladovanie", či odstranovanie poruch, nie? Vid naše nove SOR, tiež žiadny "zábeh" na prázdno a potom ešte žiadne doladovanie sa nemuselo u nich robiť, ak su to nove vozy bežne vyrábane v serii a nie nové prototypy - tak mali by byť TIP-TOP, si myslím,, už bez banalnych chýb (typu stíkače a pod..)

No a ešte jeden postreh... Mal som tu česť sa viesť 1x v jednej v nich, miesta je tam dost na statie, a aj je kde si sadnut, takže nie až tak zle.. no všimol som si za tie dni - že môj oblúbený "problém" - displeje - trápy už aj tieto nove vozy,,, Videl som 803 s nefungujucim zadným displejom , a dnes 806 s nefungujucim bočným v zadnej časti (ukazoval len čislo) .. ? Takže aj ked vozy a displeje su nove - už tu čosi "neladi" v tom systéme EM test asi .. A to ešte len 3 den jazdia.. Dúfam že tí odborníci čo su ešte stále tu - sa pozru aj na to... To môj postreh ..
Reakcia na: Tatranka #27:
Hádam nebude Mišška každý deň vymýšľať novú výhovorku a dotieravé otázky protikošicky zameraných novinárov ? ?
Reakcia na: GargamelLIB #25:
Aha! Zahmlievanie problémov, zahmlievanie...??
Reakcia na: GargamelLIB #25:
Tak preto som včera okolo piatej videl po Alejovej ísť jednu manipulačnú jazdu najprv do vozovne a potom aj opačným smerom...
Dnes som počul rozhovor dvoch vodičov električiek. Vraj príkaz zhora. Ak má tá nová super električka poruchu, pri presune majú vypísať MANIPULAČNÁ JAZDA.
Reakcia na: orlov #22:
V com sa SOR podoba na karosu? Karosy neboli poloNP, mali uplne inak rozvrhnuty interier a celkovo ine.
Reakcia na: Tatranka #21:
Však sa nám o to naši SMEROdruhovia postarali, Namiesto Karos tu máme SORky, ktoré tie Karosy vzhľadovo veľmi pripomínajú. A nové električky sú tiež evolúcou T3jok ...?
Reakcia na: tbus #19:
Tam, kde je hlavné kritérium obstarávania najnižšia cena, tak vyhráva low cost...?

Kde sú tie "zlaté" časy, keď to bolo všetko strašne jednoduché...Električky iba a len z ČKD Praha, busy z Karosy V. Mýto a Ikarusu. A bol kľud ? ? ?
Reakcia na: lukino76 #17:
Ty žiješ dlhodobo v Čechách, že to tak skvele ovládaš????
Reakcia na: tbus #18:
a čo sa týka SORiek, tak v Prahe ich má len samotný DPP "iba" 487, Arriva Praha cca 150, a ďalší dopravcovia majú určite ešte zopár desiatok ?
Reakcia na: lukino76 #17:
Praha má podľa wikipedie 33 T3R.PLF, čo je v podstate to isté čo Vario LF, len s iným označením
Reakcia na: KosickyTiger #16:
no ved prave.. vsade v cechcach kde len clovek pozrie sama socialna demokracia,je to tam zamorene skoro v kazdom meste pocnuc skorumpovanym prezidentom, vladou konciac na poslednych zastupcov vo vedeni miest a obci, skoro v kazdom okrese ci dedine ,cize podobna situacia ako u nas(my aspon prezidenta chvalabohu mame ako tak na urovni a nesmerackeho za ktoreho sa nemusime hanbit) a teda aj samotne zmyslanie vo vedeniach miest a obci je preto rovnake, preto sa niet co cudovat ze az na Prahu hlavne mesto je tam stuacia v doprave taka aka je,teda skoro v kadom pepanskom vacsom meste co sa tytka brik vladne pragoshitex a co sa tyka busov sor.. bo vsetko "najlacnejsie" je to naj a takto nastavene kriteria tendrov im idealne vyhovuju aby mohli nahrabat pre seba do vrecak co najviac, prasivi zmrdi ? ved si vsimnite kto okrem domacich ciech kupuje sracky z pragoshitexu..akurat tak uzbekistan a rusko.. ?
Reakcia na: myslavcan #13:
Tak už len to, že SOR využíva v elektrobusoch motor Pragoimex TAM XXX...(spolčené firmy(?))
A tí smeráci vládnu aj v Česku, že skoro vo všetkých mestách používajú električky značky Pragoimex?
(Ostrava, Olomouc, Plzeň, Liberec, Jablonec, Most, Brno, ...)
Reakcia na: myslavcan #13:
Je to blud.

...Slušná paranoia, za vším už vidíte J&T. Dodavatelem těchto tramvají je firma Pragoimex, kterou vlastní Krnovské opravny a strojírny 60% a Škoda Transportation 30%. Firma Krnovské opravny je vlastněna fyzickou osobou.

Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/diskusie/2369594/2/Nove-elektricky-v-Kosiciach-sposobili-kolaps-v-doprave.html#ixzz3KlXPcCYh
Reakcia na: lukino76 #12:
Trat na Kuzmanke je uz mesiac hotova nie? Vrat sa do reality a otvor oci.

A hadaj aky Ja a Ty stavaju trate?
Reakcia na: lukino76 #12:
Trate sa nejdú rekonštruovať, oni sa už takmer pol roka vo veľkom modernizujú na najpohodlnejšie trate s najkvalitnejšími koľajnicami... Takým tempom keby to pokračovalo tak na to Jazero a Boženku sa dostanú o 20 rokov a dovtedy čo? Budú tu stáť v depe ako rýchlovlaky Talgo v Bosne?

A teraz otázka do pléna... Patrí Pragoimex pod J&T? Lebo ja som doteraz nikde nevidel žiaden dôkaz, dokonca ani náznak, že by to tak malo byť... Nie je to len nejaká fáma, resp. nepravda, ktorá vznikla len tu na týchto stránkach? Nevzniklo to len tým, že keď SOR, tak aj Pragoimex?
Reakcia na: tbus #11:
ale tie trate v tom stave tu nebudu vecne predsa sa idu rekonstruovat z eurofondov kompletne v celom meste dokonca sa hovori uz aj o vymene kolajnic na jazere a bozenke co sa doteraz nespominali.. jednoducho spriatelenci pragoshitexu JaT smer s.r.o. sa potrebovali dobre nabalit ?
Reakcia na: KosickyTiger #9:
a stáli by na pamätníku vo vozovni, lebo by po našich rozbombardovaných tratiach nemohli jazdiť
Svojho času kupovala Praha 14T za 60 mil. Kč kus približne...v tej dobe to bolo niečo okolo 2,5 mil. €.
Reakcia na: myslavcan #6:
Možno 2 krát drahšie ale 4 krát kvalitnejšie
Reakcia na: myslavcan #6:
ano sice patria do tej istej skupiny ale su to 2 diametralne odlisne firmy s uplne odlisnou vyrobou a typmi vozidiel takze nemozes spajat a miesat hrusky s jablkami.. vo VK proste zastaraly a krachujuci pragoshitex nemal co robit ?
Reakcia na: Dispecer #3:
Dufam že na šturovu ich nepustia.
Reakcia na: lukino76 #5:
Pane Bože, kde si ty bol doteraz? Len na teba sme čakali... Škoda a Pragoimex patria do tej istej skupiny, majú rovnakých majiteľov, takže ak Pragoimex vlastnia manipulatívni oligarchovia a megazlodeji, tak ti isti vlastnia aj Škodu. CAF sa tohto tendra zúčastnil a ponúkol dvakrát drahšie električky ako tieto predražené...
dufam ze uz nebude ziadna nova dodana a ze zastavia vyrobu aj dodavky okamzite!!! ? sud pochybny tender prehodnoti a nariadi nove vyberove konanie! tentokrat budu v hre skoda, spanielsky CAF a bombardier ? takto si predstavujem neskorumpovane VK neovplyvnene a nezmanipulovane oligarchami a megazlodejmi! ?
Reakcia na: KosickyTiger #2:
Prosím, len na tú nie? ☠
Reakcia na: domosino #1:
Bude viac. ?
Reakcia na: domosino #1:
Neboj še budze aj deviatka?