Do premávky boli zaradené ďalšie nové autobusy

V pondelok 20. januára 2014 bola do premávky zaradená ďalšia várka nových autobusov SOR. Do delených aj celodenných služieb boli zaradené autobusy:

  • SOR NB 12 City #5707, 5708, 5710, 5713, 5728, 5736, 5741 (od 19.1.) a 5712 (zaradený bude po odstavení #5001)
  • SOR NB 18 City #4704, 4705, 4707 a 4711.

V súvislosti so zaradením nových autobusov boli v uplynulých dňoch z premávky odstavené ďalšie autobusy:

  • Karosa B741 #3002
  • Karosa B932 (E) #5207, 5210, 5228
  • Karosa B952 #5240
  • Karosa B941 E #3209
  • Ikarus 415 #5002, 5006
  • Karosa B732 (NGS) #6229, 6240, 6262, 6272, 6296
  • Solaris Urbino 15 #3512 (dlhodobo odstavený už cca rok)
  • Novoplan C12 #5401
V košickej mestskej hromadnej doprave týmto skončila posledná Karosa B741, jediný Novoplan s manuálnou prevodovkou, či prvý autobus značky Solaris. V budúcich dňoch by mal byť odstavený aj Ikarus 415 #5001, ktorý bude na linke 11 nahradený vozidlom Tedom C12 G #5612. Blíži sa teda aj koniec premávky autobusov typu Ikarus 415.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #60:
Ja a moje somariny? ? Hm tak ak mysliš že tu na fore sa píšu somariny , nereaguj na nich , hm? A ja netvrdim že VŠETKO VIEM a VŠETKO som videl.. No ale ak je to kompliment - tak ďakujem ? Reagujem a pišem tu len na članky čo su tu uverejnene, na nič ine.. Aj tebe pekný deň želám . ?
Reakcia na: Rudyke902 #59:
Ano presne o tom si cely ty a tie tvoje somariny, TY totiž VŠETKO VIEŠ a všetko si videl, ale to si iba myslíš....?
Reakcia na: Peter55 #58:
,,, nebudem reagovat na tvoje urážky ... ? .. len tem smrad a povaha tých cestujucich - o ktorych si písal ty, a ty si tým argumentoval - to sa nezmení v tom voze keby tam aj 3 kabíny boli ? ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #57:
Reagoval som presne na to čo si napísal, vidno, že o tom vieš velku PI*U. Už aj posledny dement keď sa zamysli tak mu dojde, že v Ikaruse kde je CELOUZATVORENA kabina nema vodič priamy kontakt s cestujucimi narozidel od karosy 932 ktora ma malu OTVORENU kabinu skôr na okrasu.? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Peter55 #56:
Odbočuješ od podstaty temy na ktoru som reagoval - ale u teba je o bežne, ak chceš reagovat ,som si zvykol.
Len doplnim, že ak tam bude iný voz, tak to všetko tam aj tak bude "hrozit" v tom voze, či si myslíš že ak tam bol IK alebo bude tam TEDOM, spoluobčania budu poslušny, nebudu fetovat, nebude tam smrad, atd? ? To teda riadne hermeticky uzavretu kabinu a z hrubeho skla musi mať ten vodič asi tam ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #54:
Pre takeho čumila ako si ty čo na autobus pozera zvonku jasne, že je nasadenie Karosy na L11 bez problemov. Ale posadil by som ťa do tej karosy na 8 hodinovu šichtu do toho ciganskeho smradu a bezprostredneho ohrozenia tych nafetovanych dementov ktori už neraz priložili vodičovi nožik pod krk alebo nastriekali kaser do oči a potom by som chcel vidiet ako bez problemov by si tu vypisoval. ?
Reakcia na: Rudyke902 #54:
no jasne zvonku si sa pozeral tak isla Karosa bez problemov, takisto bez problemov vie Karosa zaskocit aj za trolejbus, elektricku, ale nemoze tam byt pridelena jednoducho preto, lebo na tie linky patria ine vozidla, ktore su tam VHODNEJSIE
Reakcia na: Wolfangel #50:
V čom nemám pravdu? Naopak, potvrdilo sa to o čom to tu cele bolo písane.. Pisalo sa tu že na L11 nemôžu ist Karosy, nakoľko nemaju kabinu pre vodiča oddelenu, a ako sa to neda urobit, a tak dalej..
Až kým som nevidel na vlastne oči jazdiť na L11 zeleno-bielu KAROSU.. a bez problemov a bez kabiny ? Tak tým je to pre mňa bezpredmentne už, chapeš? ?
Reakcia na: hannibal152 #51:
"novych" bolo zaradenych zatial iba priblizne 32, vsetky ostatne, teda asi 160 dalsich busov, ktore jazdia su "stare", teda je logicke ze sa nasadzuju aj nove aj stare
Reakcia na: hannibal152 #51:
Mne nejde do hlavy ze existuje kopa ludi co si pomaly mysli ze jeden novy autobus nahradi 3 stare... V premavke je nejakych 30 Sorov, tak ako mozu hned nahradit 80 starych??? - pre pedantov cisla su orientacne 🙂
len mi nejde do hlavy, ze ked kupili nove autobusy, nasadzuju stare... ako dnes 51tka...
Reakcia na: Rudyke902 #49:
Jasne jak nemas pravdu uz je to pre teba zrazu bezpredmetne ?
Reakcia na: Dispecer #48:
Dik.. ano asi tuto som mal na mysli.. ? No priznavam , nebolo to celkom tak teda to oddelenie ako som si myslel že je - bolo to už predsa len dávno.. No ale mal svoje dvere vodič na kabine, a ak sa mali dať použit predne dvere na nastup (vystup), musel mať vodič kabinkove dvere zavrete - tak ako to bolo tu spomenute.. teda de facto mal svoju kabinku nie? ?

Ale neriešim už, už je to pre mňa bezpredmetne.. Videl som včera jazdit na linke 11 klasicku zelenobielu karosu !! - a bez problemov to išlo... no coment ? ?
No ja sa hádať nebudem.. či bola bielo červena či bežovo červena.. ale viezol som sa nou a nie raz na linke 52 a nastupoval som aj cez predne dvere - podotýkam nie ku vodičovi, lebo nástup po 20 tej hodine bol len cez predné dvere možný, akurat viem že madlá vnútri boli tiež červene.. nech je už ako chce, nevidim ale velky problém aby vodič bol kabínou oddeleny od nastupujucih ludi v Karose.

A ešte nakoniec, nechápem prečo vlastne niečo upravovat kôly linke 11 - stači si pozriet dnešnu výpravu autobusov - no coment , niet čo riešit.. ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #43:
V tomto tisícročí si na žiadnu červeno-béžovú Karosu nespomínam, všetky boli už červeno-biele. Béžová namiesto bielej bola veeeľmi dávno... A tie úzke predné dvere rozdelené na polovicu... dobrý námet pre autora sci-fi sekcie. Máš zlú pamäť aj odhad.
Reakcia na: Rudyke902 #43:
To boli otvorené dvere kabíny, keďže sa niekto rozprával s vodičom. Pred prednými sedačkami je prepážka, tak to vyzeralo ako oddelená kabína. Celé predné dvere viedli tým pádom do kabíny ?

Keby sa odmontovali predné sedačky možno by sa zvýšilo nejaké miesto a dalo by sa to poriešiť, no kabína by nemohla byť úplne oddelená, predné dvere sú úzke takže dvere na kabíne by sa museli spevniť alebo niečo. Nebudem si tu teraz vymýšľať keďže by to bolo zložité spraviť..
Reakcia na: Rudyke902 #43:
Rudyke, toto čo si napísal, nieje technicky možné na žiadnej košickej "červeno-béžovej Karose, takže tá tvoja realita a fakt je blud, a to som ti to ešte napísal pekne ? ?
Reakcia na: Yogi616 #40:
,,a ešte pre teba zvlášt doplnim - ano cestoval som takou Karosou, ev.č. neviem, ale bežne jazdila na linke 52, tá červeno-bežova, čo som o nej písal.. len cez jedno krídlo sa nastupovalo do voza, druhé bolo ku vodičovi do kabíny!! ? bol oddelený od vnútorného priestoru pre cestujúcich - takže nieje to môj nápad ale realita a fakt ! ?
Ešte raz napíšem čo som tu napísal na začiatku .. Reagoval som na to čo tu bolo napísane - že nič ine nemôže na L 11 jazdiť, ako TEDOM, lebo všetky karosy budu vyradene!!
Teda písala sa tu nie celkom pravda - písal som že KAROSY ak tu ostanu, mohli jazdiť na LUNIK aj oni, a po menšej uprave oddelenia vodiča od ostatných by sa to dalo realizovat.. Podľa mna škoda "nechať" zničit vandalmi "mladší" voz ako starši.. Na tom si trvám, to je môj názor.. A nebudem tu rieši to ako sa dá, alebo nedá (ak by sa chcelo, ale sa nechcelo) oddelit v Karose vodiča.. Napisal som môj názor.. Nič ine..