#517 a #523 s celovozidlovou reklamou

Električka KT8D5 #523 bola v sobotu 8.12.2012 vypravená na linku 9 s novou celovozidlovou reklamou na Prima banku.

Rovnakú reklamu nosí od pondelka 10.12.2012 aj KT8D5.RN2 #517, ktorá sa tak stala prvou košickou nízkopodlažnou električkou s celovozidlovou reklamou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #36:
Ako som tu spomínal, že sa mi zdá, že pred dvoma rokmi bol plne funkčný celý, teda že zobrazoval celé názvy zastávok ?
Reakcia na: 381+383 #38:
? o.k, ale čo z toho - ak sa to aj tak nezmení v reále, tak ako ten displej roky rokúce... Je ale smutné že ten "postreh" má skorej obyčajny cestujúci ako kompetentné osoby v DP. ?
Reakcia na: Rudyke902 #37:
Dobrá pripomienka, vďaka. Každý rozumný postreh sa ráta.
Reakcia na: 381+383 #30:
O.k, nech je to už s tou reklamou ako chce, s tým nič nevyriešime mi tu na fóre - no ale myslím si že reklama by nemala byť predradená dokonca aj označeniu voza ako NP, či aj to vadí a bolo v podmienkach zadávateľa reklamy - že nemôže byť voz označený ikonkou vozíčka na čele voza vpredu aj vzadu a aj pri dverách s NP článkom - tak ako je to bežné všade a u všetkých NP vozov?

To až tak by vadili tie modré nálepky na tej zelenej reklame? ?

Z dialky ak prichádza tá 517 teraz, je fakt ťažšie rozpoznateľné že sa jedná o NP voz, a to nielen pre starších ludí, ale aj pre matky s kočíkmi a pre vozíčkarov ..
?
Som rád že aspoň v tom sa zhodne niekto so mnou - že ten displej v tej 534 už dávno mal byť v poriadku - a nemal by to byť toľko rokov dlhotrvajúci problém. Ak k tomu pripustíme dokonca aj fakt, že po návrate voza z GO na NP fakt chvíľu ten displej fungoval, ale len jeho prvá tretina , čiže ukazoval aj tak bludy - a neriešilo sa to ani v rámci nejakej záruky ? potom už len tým že sa odpojil, a teraz a len nefunkčný vezie vo voze roky a roky , no coment !
Reakcia na: MHDmarek #34:
Displeje su pripojene cez riadny UTP kabel a tvoria malu pocitacovu siet vo vozidle, s tym ze palubny komp je server a displeje a citacky su klienti. Komunikacia je obojsmerna, to znamena ze displej dokaze kuminkovat s pocitacom. Akokolvek, komunikacia samotna nehra rolu natom ci sa nieco pokazi alebo nie. Tebe sa tiez nepokazi komp len preto ze mas pomaly internet, alebo router na ktory si napojeny je zalagovany a nestiha. Co sa tyka 534 jednoznacne bola chyba v samotnom displeji a nedali ho opravit.
Reakcia na: Rudyke902 #29:
A myslím si, že displej nedokáže komunikovať s palubným počítačom - zrejme ten istý dôvod, prečo poodchádzali displeje na 15TrM a najnovšie sa kazia aj na autobusoch ... ?
Reakcia na: Rudyke902 #29:
Ja mám zas taký pocit, že jeden čas ten displej dokonca fungoval.
Reakcia na: 381+383 #30:
Ja mám zas taký pocit, že jeden čas ten displej dokonca fungoval.
Reakcia na: 381+383 #30:
A to je taký problém z napr. 4311 alebo 4310 zobrať jeden displej a namontovať ho do druhého?
Reakcia na: Rudyke902 #29:
Vysvetlil som Ti, že NEMOHOL padnúť výber na 513, lebo koncom budúceho roka už bude na VP a objednávateľ reklamy si ju zajednal na 1 rok s možnosťou predĺženia.

To, prečo sa predtým nedali na 513 iné reklamy, sa Ti nevyjadrím, lebo v tom čase som pracoval inde. Dnes sa každý voz dôsledne vyberá.

Rovnako sa Ti nedokážem vyjadriť k panelu na 534. Síce zodpovedám za informačnú hodnotu elektronických tabúľ, ale nie za údržbu. Popravde som si myslel, že je dávno už opravený.
Reakcia na: 381+383 #28:
Ja som nikde netvrdil že cely DP je banda tupých hláv - to nie, neznevažujem prácu nikoho, no nie všetky rozhodnutia čo DP "urobí" su aj najlepšie, najsprávnejšie a maju hlavu a pätu - to som len naznačil. A k tej CVR - len dodám tiež, že už X- krát mohol padnuť výber aj na 513, (ak bola v minulosti požiadavka na KT), jazdí už veľa rokov tak ako vyzerá, viacero CVR na iných KT sa od vtedy vymenilo a prestriedalo (Forma club, stavkova kancelaria počas MS, kupelňe ,,, atd.. ) a v tých časoch trvania reklamy (= 1 rok) "v pohode" jazdila aj 513, nebola na VP, teda už mohla mať aj "za sebou" nie jednu CVR od toho metalexu čo mala... na to som myslel..

A keď už je tak, ako píšeš, že všetko má exaktný dôvod : KT NP 534 ešte stále jazdí (už koľko rokov- skoro od začiatku po GO) s nefung. vnutorným displejom v čl." A", a to bola na prehliadkach všelijakých a nie raz - tak mi prosím vysvetli aký dovod je že sa ten problém neodstránil ešte, hm? Vyriešilo sa to tým, že sa jednoducho vypol celkom ten displej! A jazdi teraz článkom "A" dopredu, hlasenie cez repráky nefunguje v nej, pre "cezpoľných" a nepoznajúcich KE je problém sa zorientovať aká zastávka je, či nasleduje... A je to len jeden príklad.. ?
Počuj Rudy902, ty si fakt myslíš, že v DPMK my sme banda tupých hláv??? Pokoj, nohy do tepla a počúvaj:
Doba sa mení, požiadavky objednávateľov taktiež. Kým niekedy si pýtali električku, dnes žiadajú presné linky a vyžadujú ešte aj určité nemalé percento vypravenosti, ktoré musí DP garantovať. Takže v prvom rade sa vyberajú vozidlá podľa druhu a pridelenia k linke. Prima Banka cez svojho reklamného partnera požadovala typ vozidla KT8 - jednu NP a jednu klasickú s tým, že aby chodili v čo najväčšej miere na sídlisko Nad jazerom. Preto sa vyberalo jedno klasické KT z linky 9 a jedno nízkopodlažné, keďže všetky NP sa točia na linkách 6, 7 a 9.
Výber klasického KT bol jasný - musí to byť vozidlo, ktoré v čase prenájmu reklamy ( = 1 rok) nepôjde na veľkú alebo strednú prehliadku. 508 má CVR a išla na VP, 537 pôjde za ňou, 513 ako tretia. Takže preto nie 513, lebo niekedy ku koncu roka už bude na VP. A prečo nie 529 ale 523? Lebo 523 pôjde skôr do prehliadky, jej lak už tiež nebol bohvieaký.
Výber NP KT bol v prvom rade z tých, ktoré majú pridelené po dve partie (jazdí denne) a nepôjde do prehliadky. Pôvodne bola pripravená 521, ktorá je toho času na SP, ale nestíhali ju včas odovzdať. Keďže na SP pôjdu v poradí 512, 534, 528, 517 a po obe partie majú resp. budú mať po novom už len 512, 528 a 517, vybrala sa 517. Tá by niekedy začiatkom roka 2014 mala ísť na SP.
Všetko má teda svoj exaktný dôvod. 622+623 sme žiadali, aby ju objednávateľ vynovil, zrejme sa to pohne. Ostáva už len 602+603, ktorá možno bude na jar vynovená nejakým polepom. CVR Galéria na 405 sa bude čochvíľa odstraňovať, ale pribudne ďalšia nová na T3.
Reakcia na: Rudyke902 #25:
Škaredšie (rozumej 513 a 537) majú v čase reklamy plánované prehliadky, kedy by reklama musela ísť dole. Ostatné už sú len krajšie.
Reakcia na: Sheep221 #23:
Myslel som po reklame, teda ak pôjde dolu tak ľahko, ako z takej 536... ?
Reakcia na: Sheep221 #20:
Moj názor je tiež ten istý - cvr na NP KT by som nedával tiež, predsa len maju trochu lepší lak, všetky NP su zatiaľ jednotného vzhľadu - a je ešte na aké "škaredšie" KT davať cvr.. je to jeden z daľších nelogických krokov nášho DP. Neverím ani tomu, že "sponzor" ktorý si objednal tu reklamu, tak aj si určí presne typ voza kam ju chce.. tak isto sa nedá ani "predpovedať či spočítať" koľko a kedy bude ktorý voz jazdiť a kde, teda koľkokrát bude videný za tu dobu prevádzky s cvr.. 😕 taká 622+623 už má cvr tuším pár desiatok rokov, a jazdila za tu dobu už na všetkých možných linkách, aj cez víkendy, aj dokonca stála ako záloha na obratisku - takže ten argument, že záleží na aokom voze a kde aby bola vidieť podľa mna neobstojí..
😕
Reakcia na: Sheep221 #23:
to bude najskor tym ze pri GO sa robili asi komplet nove plechy (predpokladam), zatial co pri opravach v DP sa oplechovanie len prebrusi, povari, zagituje, pretrie stetcom, no a po prvom dazdi vykvitne znova
Reakcia na: Dispecer #21:
To bude ktora? Teda myslel si tym ze prestriekaju nejaku existujucu alebo pojde na reko dalsia a vrati sa uz v novej scheme?

Inak sa priznam ze ten lak ktory maju nizkopodlazne KT8D5 je podstatne kvalitnejsi. Doteraz som si na vozidlach z prvej dodavky 517, 521 a 512 nevsimol zeby bol opadany ci popraskany, zatial co zeleno biely lak po niekolkych rokoch uz opadava a praska.

No a co sa tyka vyzoru, krasne examplare na tento rok su 602+603 a 513.
Reakcia na: Dispecer #21:
? kačicY?!?! ? po mäkkej spoluhláske tvrdé y? ?
Reakcia na: Sheep221 #20:
No a po 1. CVR na nízkopodlažnej kačicy bude prvá nízkopodlažná kačica s novým korporátnym náterom. ?
Reakcia na: Adamcool #3:
Myslim ze ta geriatria ktora kazdym rokom viac a viac obsadzuje nasu MHD vobec neriesi ako elektricka vyzera. Jedine nepisane pravidlo oznacovania nizkopodlaznych vozidiel je nalepenie modreho vozika vpredu na vozidle, maju to aj nase nizkopdlazne KT8.

Moj nazor je tiez ze radsej reklamy na nizkopodlazne nedavat, ale to z cisto kozmetickeho hladiska, ale tak co uz reklamy su tiez pekne.
Reakcia na: 110mat110 #18:
Ahá tak potom som to len zle pochopil ?
Reakcia na: Károj #17:
Pisal som o 517
Reakcia na: 110mat110 #16:
A 529 cez víkendy nejazdí ? A ešte aj 537 akurát že tá má ísť teraz na VP či na akú
CVR na KT8D5NP je podla mna koli tomu, ze su to jedine velke vozy ktore jazdia aj cez vikendy. Ked chcel mat niekto velku CVR cez vikend, nic ine mu neostavalo
Reakcia na: tbus #6:
Aj Štúdio Forma si po povodniach v lete 2010 iste objednalo, aby ich CVR jazdila dennodenne výlukovú 28 od mosta VSS cez zopár dier po Myšľu. ?

Re #7 Dispecer: Pridelenie 3701 na L15 bol jeden veľký omyl a akákoľvek reklama umiestnená na tom voze takisto... Ten jeden hrb plochy navyše zadávateľovi ťažko vykompenzuje počet dní mimo provoz.
Reakcia na: tbus #12:
No niekedy pochybujem či všetko čo sa udeje v DP má aj nejaký dôvod.. Niektoré rozhodnutia v DP sa zdaju niekedy ako bezdôvodne, unáhlene a "bez rozumu a logiky" - môj názor.. ?
Reakcia na: Károj #11:
,,, ved práve - toto isté bolo písasne aj predtým ak na 523 davali predošlu cvr , a vždy jazdila a aj jazdi ta 513, a neverim že teraz nebude už vobec jazdiť, a bude odstavená v depe.. 513 jazdila aj ak bola 500 v prevádzke.. a tak to bude aj nadalej - si myslím..
Reakcia na: Rudyke902 #10:
S 513 sa kedysi rátalo že pôjde na NP, preto sa nedávali reklamy ani tabule, ale nakoniec nešla nikam, plány sa časom menia, netreba sa čudovať. Tak proste vyšlo, že má CVR 523 a hotovo, možno sa ti to tak na prvý pohľad nezdá, ale je tam vždy nejaký dôvod, prečo to je tak ako je.

A čo sa týka tých NP električiek, ja mám skúsenosť takú, že aj na NP poradiach ak príde NP električka, niektorí dôchodcovia sa tak či tak trepú do predných dverí, čiže je im úplne jedno, čo príde.
Reakcia na: Rudyke902 #10:
513 teraz jazdiť nebude pretože ju nahradí 500 ktorá už vyšla z VP takže by na prd na ňu dali reklamu.
Je po pekné takéto cv reklamy na tých vozoch - len nechápem prečo práve na 523 ? je tu 513 ktorej by ta reklama omnoho viac "pomohla" aby zakryla tu biedu čo na sebe má 😕 či to radšej sa bude lepiť na vozy s celkom dobrým lakom? 523 už na sebe tuším mala cvr od kedy je v zeleno - bielom.. Ak sa dala cvr na tu 523 už v minulosti raz a nie na 513 tak obhajovalo sa to tým že 513 je v pláne na VP a odvtedy už uplynul aj čas platnosti tej reklamy, a opäť ďalšiu dostala 523 a 513 stále jazdí a v povodnom stave .. 😕
Reakcia na: Adamcool #3:
A čo maju robiť ľudia v uplne unifikovanych mestach ako Ostrava kde každa električka ma rovnaky lak ? Takyto dôvod môže vymyslieť fakt iba košičan asi. A keď už tak sa preventivne postavim na miesto tretich dveri a ak pride niskopodlažna električka budem rad a ak nie tak sa mi nič nestane ?
Reakcia na: Adamcool #3:
Toto čo je za dôvod? ?
Takže, ak pôjde najbližšie KT na prestavbu, tak mu nebudú môcť dať nový náter, lebo to bude pliesť cestujúcich?
Reakcia na: Károj #5:
Nebola #3701 v čase, keď dostala reklamu pridelená na linku 15?
Reakcia na: Károj #5:
lebo plynovy ma zlto zeleny nater (mimo unifiku), a plynovy ma navyse aj nadrze, cize viac plochy na reklamu a okrem toho reklamu dostal ovela skor, ako sa rozhodlo, ze bude robit len zalohy

keby si si objednal že chceš reklamu na citelis a na linku 19 tak ak sa da, daju aj na citelis na linku 19, keby si si objednal CVR na nejakú šačanskú karosu ktorá robí VZD US Steel, tak keď zaplatíš, olepia aj tú ?
Reakcia na: tbus #4:
Tak potom nechapem prečo dali reklamu na radio KE na #3701. Veď je stale len na zalohe.
Reakcia na: Adamcool #3:
Z reklamy ma DPMK prijem. To je prvy dovod preco sa davaju reklamy na elektricky. Okrem toho reklamy sa davaju na vozy, ktore v case trvania reklamy nemaju planovane prehliadky, a aby jazdili co najviac, tak sa nedavaju na trhanarske elektricky a blbe by bolo to lepit na nove vlnkovane elektricky.
Absolútne nesúhlasím, aby na na NP KT8 dávali celovozidlové reklamy. Ľudia sa ako ta po dlhých rokoch naučili, že keď vidia červeno-bielo-sivú električku, tak ak majú nákup alebo sa im zle chodí, môžu ísť do stredného NP článku. Teraz ich to opäť zmetie. ? Nechápem logiku tohto kroku.
Reakcia na: MHDmarek #1:
thank you captain obvious
A ako ilustračná foto nejaká dvojica T6 z Bratislavy ? ?