Reakcia na: tbus #78242:
Kód tohto prechytralého systému som síce nevidel, ale dedukujem, že ono to absolútne nemá šajnu o jednotlivých nástupištiach zastávok, resp. sa to nedá premietnuť do zoznamu zastávok danej linky. Konečnú na znamenie by to vôbec nemalo ani povoliť vložiť, pokiaľ samozrejme vkladáme správnu zastávku/nástupište.A opäť sa dostávame k tomu, kto a ako definoval požiadavky na tento systém. Vyzerá to robené štýlom, "ta chlopci daco pomajstrujce, naj to trubi a švici". Takto sa to predsa nerobí. Hlavne, že to na predný transparent dokáže vypísať Vario LF2plus a podobné nepotrebné pikačoviny... ?
master5228
Presne ako som predpokladal - displej (resp. text na ňom) je veľmi malý a z diaľky (napr. zastávka pri Dome umenia za slnečného dňa) bude ťažšie čitateľný. To ale nie je veľké mínus oproti tomu, že zobrazuje len 3 odchody, čo je IMHO veľmi málo. Dve hviezdičky pri zastávke Pri hati pôsobia komicky, keďže je to konečná a dáta z EM-Testu tam "hádžu" aj ** ako to je v palubáku.
Na mnohých zastávkach je umiestnený v zákryte s prístreškom a teda výhľad na neho je nulový. To je ale chyba projektu IKD.
Čo ale môžem vytknúť displeju samotnému je opäť jeho veľkosť, kde si neviem predstaviť v prípade mimoriadok a výluk vypisovanie dlhších textov s informáciami o zmenách v doprave (tak, ako tomu je na západe), čo je veľká škoda a mrhanie potenciálom
Uvidíme ale v ostrej prevádzke ako to bude... najviac som ale zvedavý či budú implementované real-time odchody (t.j. ak sa vozidlo zdrží a príde na zastávku s meškaním, posunie sa aj odchod na displeji - opäť štandard v civilizovanom svete)
Testovacia prevádzka svetelného informačného panelu na zastávke NMM s dátami zo Staničného námestia.