Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vizualizácia R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča
https://youtu.be/ozVfg6JNSkQ
Reakcia na: slovak2018 #55856:
Akože zároveň meniť systém a zároveň ho robiť nekompatibilný s regionálnou dopravou, to je Bystrica ako z učebnice. Som zvedavý či dopadnú lepšie ako IDSko. Vieme kto im to dodáva?
Reakcia na: kvorka #55860:
Pozerám, že ty sa tak často oháňaš OČTK, že aj Faštaraba by závidel.
Reakcia na: petik #55859:
Najprv nech si kraj vyrieši ten bordel, porušovanie zákona a zodpovie sa pred OČTK za výpadky tržieb. Potom, a až potom, nech BB uvažuje vstúpiť. Ale nesmie to byť hovadina ako Brezno, kde 4 linky MHD sú dnes linka 400. No idiotina. Cestujúci z čísla vie veľké lobogo, neprehľadnosť kombinovaná s nefunkčnosťou.
Reakcia na: slovak2018 #55858:
Ak zavádza platbu kartou aj MHD BB, tak to je dobrá správa.
Každopádne si myslím, že by bolo vhodné, aby bola do IDS zapojená aj bystrická MHD, takže ak sa tak stane, budú sa kredity prevádzať znova.

Zaujímalo by ma, prečo BB MHD nie je zaintegrované, resp. či je to vina mesta, alebo kraja.
Reakcia na: petik #55857:
To bude možné aj v novom systéme. Kreditnou kartou je možné už 2 roky platiť na MHD vo Zvolene. Ty si asi nemal skúsenosť s registráciou a prácou s IDS BBSK, že? SAD ZV navrhovala použitie tohto systému a strojčekov aj pre IDS, ale o tom vtedy na kraji nechceli ani počuť. Práve preto, že je to prežitok, sa karty aktualizujú. Nutnosť mať kartu v plastovej podobe je naozaj nutné už len v autobuse. Pribudne možnosť mať súčasnú kartu v mobile, dobíjať online, platiť bankomatovou kartou ako identifikátorom, kúpiť lístok vopred a oraziť už len QR kód. SAD ZV si v podstate vytvára akési zákaznícke kontá a odpustila si mravenčiu prácu s nahrávaním fotografií online. Proste prídeš, pani ti orazi kartičku, odfotí a môžeš si všetko dat do online formy. Cele to trvá asi minútu.
Reakcia na: slovak2018 #55856:
Možnosť platit akoukoľvek platobnou kartou považujem rozhodne za menej komplikovaný systém ako rôzne dobíjacie elektronické kartičky dopravcov. Tie patria do 90-tych rokov, nie do súčasnosti.
Reakcia na: 810zssk #55852:
Nie, jedná sa o iný systém. SAD ZV má už vytvorený aj vlastný E-Shop. Ľudí tam ženú, lebo plánujú urobiť aj elektronické karty a nevytvárali komplikovaný systém ako kraj. Vzhľadom na nezhody dopravcu s krajom by som očakával, že IDS sa ešte dlho obávať nemusíme. To by niekto na meste musel byt iniciatívny.
Ako su na tom klbove hybridy Iveco ? Je to spolahlive ci kazi sa to viac jak obvykle ?
Reakcia na: BB-Schuhu #55853:
Až diery v Rakytovciach a Kremničke na linke 21 zostávajú. Úbohé.
Zmeny cestovných poriadkov MHD Banská Bystrica od nedele 21.4.2024.

Na linke č. 26 dochádza k predĺženiu vybraných spojov v rannej a popoludňajšej špičke pracovných dní na nové zastávky Zelená a Na Stráni.
nový CP: https://sadzv.sk/cp/aktualne/mhd/lV_0601126.pdf

Na linke č. 34 dochádza k posunu spoja 22:22 zo Železničnej stanice do Podlavíc na 22:30.
nový CP: https://sadzv.sk/cp/aktualne/mhd/lV_0601134.pdf

Zároveň treba doplniť, že po 11 rokoch je to prvýkrát, keď sa sieť MHD rozširuje do nových lokalít v rámci mesta. Naposledy došlo k rozšíreniu MHD v roku 2013 (9.6.2013 sa zaviedla linka č. 22 do Radvaň Parku a od 1.10.2013 vybrané spoje linky č. 41 do priemyselného parku Majer - Šalková).
Reakcia na: 810zssk #55851:
Už vidím článok na imhd, ale stále mi uniká prečo ženú ľudí na predajné miesta.

Každopádne ak ten nemožný systém z IDS idú preklopiť aj na MHD, tak nás čaká veľa veselosti!
Reakcia na: Matty23 #55850:
Ale kde? Na tom linku nevidím žiaden ďalší odkaz.

Ak by to bol systém IDS BBSK tak nerozumiem načo by sa chodilo s kartami na predajné miesta keď IDS BBSK na kartu nič nezapisuje.
Reakcia na: 810zssk #55844:
Je tam možnosť vytvorenia virtuálnej karty ako QR kódu.
Viacmenej kopia IDS BBSK.

Otestované-funguje
Reakcia na: PIT #55848:
Však keď vieš tak nám prezraď prečo sa zasa raz v Bystrici nedá niečo čo funguje po celom kontinente, a v čom spočíva rozdiel medzi tým či ti obrat nevychádza rok alebo desať.

Keď bude najbližšie mať KORDIS JMK nejaký DOD tak silne odporúčam zúčastniť sa niektorej z ich prednášok o tom ako sa tam tvorí sieťový grafikon (vrátane MHD). Lebo ten kto niečo nechce pochopiť tu naozaj nie som ja.
Reakcia na: 810zssk #55847:
S tebou je ťažko. Keď nechceš pochopiť, tak si mysli čo uznáš za vhodné. Ja viem, o čom píšem.
Reakcia na: PIT #55846:
Všetky problémy ktoré popisuješ sa rovnako vyskytujú ak potrebuješ autobusy na vlaky naviazať len raz ročne. Ak raz po prípoji od vlaku nestíhaš obrat, tak to bude problém aj keby ten GVD platil sto rokov.

Jediná nevýhoda je menšia stabilita CP, ale myslím že jednu zmenu ročne vlk znesie. V iných systémoch je bežné že sa CP regionálky menia aj pri kratších vlakových výlukách (lebo logicky...).
Reakcia na: 810zssk #55845:
Však primerane sa menili autobusy (koľkokrát sa tak asi menia bežne vlaky podľa autobusov - bežne nikdy a keď tak, ak sa výnimočne podarí nejaká korekcia) už tri roky po sebe, ale tiež sú nejaké limity, kedy potom už prestanú tie riešenia byť realizovateľné (nehovoriac o tom, že po prechádzajúcich zmenách sú prípoje k vlakom polovičné), resp. sa nedá stihnúť prejsť trasu tak, aby všetky prípoje boli zachované a bude sa musieť niečo zrušiť, prípadne budú ostré obraty a krátke prestupy - už len nech potom nič nemešká...
Reakcia na: PIT #55832:
A v čom je prekážka zmeny polohy vlakov? Veď primerane sa môžu meniť aj autobusy (napr. na Záhorí tiež je pravidelne rošáda regiobusov podľa toho ako sa práve ŽSR rozhodli zaviesť virtuálnu výluku).
Reakcia na: Matty23 #55831:
Ďakujem, ale tam nevidím nič o virtuálnej karte?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.