Podla mna je ten predok pekny
Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Solaris Trollino 24 MetroStyle | 6000 | 2018–2019 | 2020 | 2020 | 1 |
Total | 2018 | 1 |
Length | 24800 mm |
---|---|
Width | 2550 mm |
Height | 3450 mm |
Height of floor | 320 mm |
Wheelbase | 5900 mm, 6000 mm a 7350 mm |
Doors | 5 |
Number of seats | 52 + 1 |
Number of standing places | 150 |
Design load | 203 (5 os./m2) |
Gross vehicle weight | 37000 kg |
Motor control | Cegelec Integra 3236.Sa / TV Europulse, s IGBT tranzistormi a mikroprocesorovým riadením |
Engine | TSA TMF 35-44-4, asynchrónny |
---|---|
Continuous power output | 160 kW |
Number of motors | 2 |
Total power output | 320 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Axles | predná: ZF, nezávislé zavesenie kolies
druhá a tretia: ZF AV 133, hnacia, portálová zadná: ZF, vlečená, riaditeľná |
Tyres | 275/70 R22,5 |
Air conditioner | 2x Konvekta UltraLight |
Viko
Ale veď kľudne bižšie vysvetli, prečo nie takéto čačkanie, ale práve dizajnovo jednotný jazyk Solarisu je pre teba postmoderný (!) manierizmus (!!!) a ako sa z toho dá štandardizovať smer vývoja pre celý automobilizmus. Lebo teda ak sa mám držať hoci len tvojho prímeru, dospejem k pluralite smerov. Dizajn 4. generácie Urbina a SOR NS (alebo pred pár dňami odhalený redizajn linkáčov) je totiž od východísk cez použité prvky až po finálnu kompozíciu tisíc a jedno už len po formálnej stránke, aj bez ohľadu na výsledný subjektívny vnem.
Úprimne chápem, že sociálne vedy možno neponúkajú na takéto hodnotenie najlepší základ, ale rád ti dám šancu obhájiť sa.