Linkovými tabuľami boli vozidlá mestskej dopravy v Bratislave označované už od jej sprevádzkovania v roku 1895. Postupne sa menil ich tvar, veľkosť, umiestnenie, ako aj materiál, z ktorého boli vyrobené (kov bol nahradený plastom). Posledná električková súprava využívajúca tabuľovú linkovú orientáciu (T3SU #7732+7731) dostala elektronické displeje v decembri 2009, posledný "tabuľový" trolejbus už v marci 2009. Linkové tabule však môžu byť vo výnimočných prípadoch použité aj v budúcnosti, a to napríklad pri poruche elektronických transparentov na niektorom vozidle. Zatiaľ posledné linkové tabule boli vyrobené v novembri 2010 pre minibusovú linku 27, tie sa však používali len dva dni, pokým nebol aktualizovaný informačný systém.
Koniec klasických linkových tabúľ
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: Majo
- Publikované
Linkovými tabuľami boli vozidlá mestskej dopravy v Bratislave označované už od jej sprevádzkovania v roku 1895. Postupne sa menil ich tvar, veľkosť, umiestnenie, ako aj materiál, z ktorého boli vyrobené (kov bol nahradený plastom). Posledná električková súprava využívajúca tabuľovú linkovú orientáciu (T3SU #7732+7731) dostala elektronické displeje v decembri 2009, posledný "tabuľový" trolejbus už v marci 2009. Linkové tabule však môžu byť vo výnimočných prípadoch použité aj v budúcnosti, a to napríklad pri poruche elektronických transparentov na niektorom vozidle. Zatiaľ posledné linkové tabule boli vyrobené v novembri 2010 pre minibusovú linku 27, tie sa však používali len dva dni, pokým nebol aktualizovaný informačný systém.