Bol nutný 30. apríla chaos v MHD?

Zmenené trasy, linky premávajúce podľa víkendových a prázdninových cestovných poriadkov počas pracovného dňa školského roka, preplnené spoje - to bol dôsledok výmeny trolejového vedenia na križovatke ulíc Prievozská - Miletičova v pondelok 30. apríla. Naša redakcia bola preveriť, aká bola organizácia práce pracovníkov firmy Elza, ktorá pre DPB výmenu vedenia zabezpečovala. Tesne pred začatím výluky v noci 27. apríla na mieste ešte nebol nik, kto by začal prípravné práce. V sobotu oprava prebiehala rýchlym tempom budiacim dojem, že výluka skončí predčasne v nedeľu. Pri našej ďalšej návšteve v nedeľu medzi 12. a 13. hodinou práce na mieste stáli a až neskôr prišli tri montážne autá, ktoré ale prácu počas víkendu dokončiť nestihli. Zatiaľ čo sa v pondelok ráno o 7. hodine cestujúci tlačili v spojoch, na opravovanej križovatke by ste márne hľadali pracovníkov údržby. Tí prišli až o 07:30. O 13. hodine bolo možné pri práci vidieť iba jedno montážne vozidlo a nové vedenie bolo napokon sprevádzkované vo večerných hodinách. Je teda na mieste otázka, prečo cestujúci musia doplácať na takúto organizáciu práce, ktorá by sa zjavne dala zvládnuť lepšie, čím by sa skrátilo trvanie výluky. Rovnako sa môžu cestujúci pýtať, prečo mesto dlhodobo nie je schopné zabezpečiť dostatok autobusov a duobusov na náhradnú dopravu a počas každej väčšej opravy trolejbusových a električkových tratí musí byť obmedzená premávka autobusov.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.