Výluka električiek na Jesenského a Nám. Ľ. Štúra (5. – 27.8.2023)

Linky 1 a 4 budú mať počas augusta dočasne zmenené trasy v centre mesta.

Pre opravu trate bude v termíne od 5. do 27. augusta 2023 vylúčená premávka električiek po Jesenského a Mostovej ulici. Linky 1 a 4 budú jednosmerne premávať po zmenených trasách. V smere z centra mesta do Karlovej Vsi bude možné namiesto linky 4 použiť autobusovú linku 29 posilnenú v úseku Malá scéna - Most SNP - Riviéra.

  • Linka 1 bude premávať po okružnej trase Hlavná stanica - Obchodná - Kapucínska - tunel - nábrežie - Most SNP - Šafárikovo nám. - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica.
    • Na obchádzkovej trase obslúži zastávky Kapucínska, Chatam Sófer a Most SNP (priebežná konečná).
    • V smere jazdy z Hlavnej stanice neobslúži riadne zastávky Centrum, Jesenského a Námestie Ľ. Štúra.
      • Pri ceste z Hlavnej stanice do centra mesta bude možné cestovať dlhšou trasou na zastávku Centrum, alebo vystúpiť na zastávke Poštová s peším presunom k zastávke Centrum.
      • Z centra mesta na Hlavnú stanicu bude možné cestovať linkou 1 zo zastávok Most SNP, Šafárikovo nám. alebo Centrum.
  • Linka 4 bude pri jazde do Dúbravky premávať medzi zastávkami Centrum a Kráľovské údolie cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
    • Na obchádzkovej trase obslúži zastávky Centrum (D) a Kapucínska.
    • V smere jazdy do Dúbravky neobslúži riadne zastávky Jesenského, Námestie Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer.
      • Namiesto zastávky Jesenského odporúčame presun k zastávke Centrum na Námestí SNP, zo zastávok Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer odporúčame použiť linku 29 s prestupom na linku 4 na zastávke Lanfranconi alebo Riviéra.
    • V smere jazdy na Zlaté piesky/Stanicu Nové Mesto sa trasa nemení.
  • Linka 29 bude mať v sedle pracovných dní, večer a cez voľné dni aj ráno rozšírený počet spojov premávajúcich jednosmerne v úseku Malá scéna - Riviéra, čím čiastočne nahradí linku 4 na nábreží smerom do Karlovej Vsi.
    • Skrátené spoje po Riviéru budú zastavovať na združenej zastávke Riviéra (ako linky 32 33 139).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Podľa toho ako vyzerá ťa trať konkrétne pred Carltonom a potom aj vyhýbka na námestí to nevyzerá že sa bude jazdiť od 28.8.
Výluka 4ky bude trvať do 27.8 ale 1ka bude ešte 2 týždne podľa schémy premávať cez tunel
Reakcia na: Ma178rek #61:
Obcas sa stane, ze sa dockaju. Ako dnes na Jesenskeho 🙂
Reakcia na: Viliam22 #60:
Ľudia čakajú všade kde nepremáva momentálne 4ka
Aj včera stála pri Chatamovi a ľudia veselo čakali na zastávke
Dnes pri Zuckermandli stala na nevyuzivanej kolaji dodavka so zavesenym zvaracim agregatom a volajaki Pat a Mat maturujuci nad kolajnicami. Zeby ta avizovana kozmeticka rekonstrukcia uz zacala?
Reakcia na: Ma178rek #56:
Aj na hlavnej st. ,kde majú 2 boxy na max.5 min. zaberajú komplet priestor pre IAD ktoré má slúžiť na vyloženie - naloženie tiež do 5 min.
Reakcia na: Ma178rek #56:
tam to ma taxi mafia okupovane. plus dalsi meskac, ktory jazdi taxik a dreváči pri alize a auto nema ani v koncesii ... a my, co potrebujeme rychlo nalozit/vlozit, tak nemame poriadne kde. niektori zakaznici su kapitola sama o sebe, necha ta tam cakat 5 minut a este ma cas. takze kym premavaju elektricky, tak pri alize ani nenakladam. vseobecne tam nerad nakladam zakaznikov.
Reakcia na: N/A #53:
Mne sa vôbec nepáči to postávanie v meste, hlavne na trati z Kapucínskej smer Námestie SNP .. sa čudujem že toto mesto toleruje .
Reakcia na: N/A #53:
Pred hodinou tam taxikar na Tesle nakladal zakaznikov, v pohode uplne, elektricka nech zvoni a pocka. 😃 Mestkaci stali pri Draciku v Kamiqu a NIC. 😃 Tragikomedia.
Reakcia na: N/A #53:
Ja by som čakal, že MsP im dá papuču 😛
Taxikari pri Alize nejako neocakavali, ze elektricky mozu jazdit aj po kolajniciach od Nam. SNP smerom na Kapucinsku a tak tam dostavaju vo vecernych hodinach slusnu zvonkohru a nasa dokonala MsP sa na to krasne prizera, neviem ci mali aj popcorn aj colu. 😇
Reakcia na: Viko #51:
napravovy tlak sice ano, ale celkove zatazenie prenasane do mostnej konstrukcie nie....
Reakcia na: si #47:
Lenže pri MBCC sa hmotnosť rozkladá na viac náprav, čiže samotný nápravový tlak by mohol byť podobný.
Reakcia na: S499.1023 #46:
Zo Zizkovej by sa dalo odbocit naspat do centra v pohode aj klbakom. Len ten klbak je LTT hmotnostne na odbocenie pri Zuckermandli. Solo 12M no problem. Zizkovou aj chodili klbaky 31/39 tusim pocas rozsirovania nabrezia smer KV z 1 na 2 pruhy ci kedy.

https://goo.gl/maps/GdLRwGe5bVUJ7QsG8
Reakcia na: Foltest #48:
Ved to,ze hociaky klbak aj SOR ci Otokar uz pri vacsom obsadeni budu pri 20t limite. Prazdny Oto ma 17,5t , SOR cez 16,8t.
Reakcia na: si #47:
Mercedes má pohotovostnú hmotnosť takmer 19 ton, maximálnu tuším cez 33 ton.
Reakcia na: Petto #45:
mna inac uz parkrat napadlo ked uz spominas povolene hmotnosti, ze na novom moste je tiez limit 21t (okrem autobusov), spomina sa jeho zly stav (a pripisuje sa to okrem ineho tomu ze tam dali tazsiu asfaltovu pokryvku vozovky), ze nakolko sa pod toto moze podpisovat aj vyssia hmotnost v sucasnosti premavajucich autobusov (napriklad taky mercedes ma o cca 5t vyssiu pohotovostnu hmotnost ako klbova karosa, predpokladam ze obdobne bude mat vyssiu aj celkovu hmotnost)....
Reakcia na: lostrail #44:
Cez ktoré konkrétne ulica by sa tam mala točiť? Síce som tam bol naposledy asi tak v roku 2002 ale nejako mi neutkveli v pamäti magistrály vhodné pre premávku autobusov.
Reakcia na: lostrail #44:
Nie, nemohla by tam odbocit na Zizkova. Je tam obmedzenie sice na 20 ton z nabrezia co klbak splna, ale zrejme by tam suchal spodky a tie uzka hrdla no nic moc pre klbak.