Zmeny v premávke regionálnych autobusov (od 27.2.2022)

Prázdninová premávka regionálnych autobusov počas jarných prázdnin, zmenené cestovné poriadky a ukončenie bezplatnej prepravy.

Od 28. februára do 4. marca 2022 (pondelok - piatok) budú jarné školské prázdniny, počas ktorých budú regionálne autobusové linky v rámci IDS BK premávať podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školských prázdnin.

Od 1. marca 2022 (utorok) budú regionálne autobusy v IDS BK prepravovať cestujúcich opäť podľa platnej tarify IDS BK. Ruší sa doterajšia bezplatná preprava. Termín poskytnutia kompenzácie pre držiteľov predplatných cestovných lístkov vo forme bonusového PCL zatiaľ nebol oznámený.

Doplnené: Bezplatná doprava v regionálnych autobusoch bude pokračovať pre obyvateľov Ukrajiny na základe predloženia občianskeho preukazu, alebo cestovného pasu aj po 1. marci 2022.

Od 27. februára 2022 (nedeľa) budú upravené cestovné poriadky viacerých autobusových liniek. Vo väčšine prípadov prichádza k drobným posunom spojov na základe požiadaviek cestujúcich, prípadne k zrušeniu niektorých spojov, resp. zriadeniu nových spojov. Linka 249 bude zastavovať v Pezinku aj na zastávke Dr. Bokesa. Na linke 506 bude zastávka Horné Orešany, Vinohrady premenovaná na Dolné Orešany, Vinohrady.

Podrobný popis zmien spojov na jednotlivých linkách je dostupný na stránke IDS BK.

Podľa posledných informácií by už Arriva Mobility Solutions mala vypravovať denne 98 % spojov uvedených v cestovných poriadkoch.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #10:
Lebo je to Arriva.
Reakcia na: Valec #7:
Nerozumiem. TransData doteraz nikdy nikde nevyužívala tabule ani od Buse, ani od Bustecu? Či prečo sa im má s nimi zrazu zložito komunikovať?
Reakcia na: Joyki #6:
A podľa zmluvy tak dokonca môže robiť až do 14.11.2022, dovtedy platí výnimka prakticky na všetko. Ale podľa harmonogramu majú byť expedované posledné nové vozidlá 5.5.2022 (od výrobcu, treba počítať ešte s administratívou a "oživením". Prvý 14,5 m Crossway by mali byť už na Slovensku.
Reakcia na: Joyki #5:
Tak konkrétne v Senci vraj nevrátil SL kľúče od vitrín v prístreškoch, naviac má viacero z nich poškodený zámok, takže to musí výrobca prístreškov opraviť. Nech by boli v Arrive akokoľvek užasní, toto nemajú ako ovplyvniť.
Reakcia na: spejsikx #4:
"dodávateľ nevie od 15.11. dodať easy softvér na toto zobrazovací"
AMS má dodávateľa infosystému TransDatu, tabule vo vozidlách sú od Bustec/Buse, ale dodal ich výrobca autobusov. Tzn. tá komunikácia je o čosi komplikovanejšia, ako by sa to mohlo zdať.
Easy softvér pre vonkajšie tabule dodaný bol a aj sú preň nachystané dáta, potrebné je to ale nastaviť aj v CP pre každý jeden spoj. Easy SW pre vnútorné tabule napr. vôbec neexistuje a v prípade tabúľ Buse sa zobrazenie naviac koordinuje aj s DPB a TransDev Nitra, nakoľko všetci traja používajú ten istý layout.

Reakcia na: spejsikx #4:
Arriva od novembra deklaruje, že do mája budú vypravované aj vozidlá z iných krajov.
Reakcia na: branislav #3:
Strhnuté sú lebo nie sú normálne nalepené ani na tie plechy označníkov + na steny prístreškov, na sklo vitrín - na ŽST Senec vyzerajú katastrofálne. Práve preto treba čo najskôr začať osádzať nové označníky.
Reakcia na: branislav #3:
ďakujem za odpoveď PR tímu Arriva alebo BSK

- minivany: Áno áno a situácia s vodičmi mala byť do konca decembra vyriešená, ako sám vieš, uveríme keď uvidíme
- dodávateľ nevie od 15.11. dodať easy softvér na toto zobrazovací? cmon
- stále to tak je, včerajšia skúsenosť
- je mi jedno kde je chyba. Arrivu aj IDS platí BSK, nedokážu to enforcnúť, padá to na BSK
- uverím keď uvidím 😃

Akože znie to super, ale takto super zneli aj argumenty Arrivy keď začínala. Až rozprávkovo
Reakcia na: spejsikx #2:
- minivany sa redukujú od začiatku marca, ku koncu marca úplne skončia
- pri informačných systémoch sa čaká na dodávateľov, kým zapracujú postupne všetky veci, malo by sa to dať dokopy snáď čo najskôr
- s novými vodičmi to tak, žiaľ, na začiatku naozaj bolo, v súčasnosti je už zaúčanie na linky na výrazne inej úrovni a je len minimum "blúdenia"
- cestovné poriadky sú čiastočne chybou Arrivy, lebo výlep neprebehol úplne kvalitne a často sú vylepené CP zle (niekedy aj úplne na zlých zastávkach alebo na divoko), ale ničenie CP je dosť veľký problém, ktorý nebol v takej miere za SL (pomaly na každej druhej zastávke sú strhnuté CP, čo ale čiastočne súvisí aj s nie zrovna kvalitným výlepom)
- v priebehu najbližších týždňov bude do prevádzky uvedená drvivá väčšina zvyšku nových vozidiel a postupne by sa mali stratiť ostatné "divné busy"
čiže týmto je Arriva kauza uzavretá?

- 215 219 atď. stále minivany
- informačný systém v buse stále rozbitý
- noví vodiči stále stratení v regiónoch
- cestovné poriadky v dedinách stále nevylepené
- 100% vysokopodlažné Crosswaye zo SAD Zvolen, divné busy z Nových Zámkov a ďalšie čudné ŠPZ ak sa nemýlim stále zostávajú (btw prečo? Arriva fakt nemá toľko busov nakúpených? veď nemôžu 3 mesiace robiť pár busom papiere keď väčšina jazdí)

Ako úprimne ja som za, že bezplatnej doprave je koniec. Moja obec vychytala veľmi príjemný cestovný poriadok a nemám sa na čo sťažovať teraz, keď sme mali posledné dni stopercentnú výpravu. Polhodinové intervaly v špičkách a hodinové cez víkendy od 4 ráno až po nočák 0:35 je naozaj niečo, čo by som chcel od tohto regiónu, čiže good job reálne a príde mi to plne adekvátne cene lístka. Ja som inak jeden z tých typov ktorému by sa viac oplatilo finančne cestovať načierno a raz za čas v MHD zaplatiť tú pokutu, ale keď to funguje, moc rád si v IDS appke zaplatím tých 81 centov za lístok a podobne to platí aj pre regiobusy.

Aj tie Sorky sú dajme tomu ako tak okej, vodiči sa pod Arrivou neflákajú, ALE prosím nezabudnime na to, že Arriva problém nebol len, že nejazdila, ale aj plno nevyriešených maličkostí –– a v nich sme sa ale že VÔBEC neposunuli od novembra nikam.

Fakt mám podozrenie že v 2028 nastúpim do Arrivy a bude tam stále rozbitý systém, pokazené hlásenie, CP na zastávke ešte Slovak Lines atď.
Načo sa menia CP aj regionálom? Za mňa úplná blbosť...