Na Karloveskej a Molecovej pribudli nové buspruhy

Cestovanie linkami 32 X5X33 z Karlovej Vsi a Dlhých dielov by sa malo zrýchliť.

Ako sme už avizovali, magistrát hlavného mesta sa v rámci preferencie MHD rozhodol zriadiť vyhradené jazdné pruhy pre autobusy v Karlovej Vsi. Dňa 8. septembra 2020 boli zriadené dva buspruhy, jeden na Karloveskej ul. v smere do centra a druhý na uliciach Hany Meličkovej a Molecova smerom z Dlhých dielov. Na Karloveskej je buspruh od zastávky Nad lúčkami po priechod pri Jurigovom námestí a v smere z Dlhých dielov je pre autobusy vyhradený jazdný pruh od zastávky Pri podchode po zastávku Riviéra.

Aktualizácia: Od 24. septembra je buspruh na Karloveskej smerom z Dúbravky predĺžený až po zastávku Riviéra.

Nové buspruhy boli zriadené na miestach, kde sa vytvárajú dopravné zápchy z dôvodu stavebných prác na električkovej trati a cestných komunikáciách. Cestovanie linkami 32 X5 a X33, ktoré budú využívať nové buspruhy, by sa tak malo skrátiť o niekoľko minút až desiatok minút v závislosti od dopravnej situácie.

Dopravnú situáciu v Karlovej Vsi by malo pomôcť od 8. septembra 2020 zlepšiť aj umožnenie odbočenia z Karloveskej smerom z centra na Molecovu ulicu v čiastočne zrekonštruovanej križovatke Karloveská-Molecova. Autobusy jazdiace z centra a Hlavnej stanice na Dlhé diely tak už nebudú musieť stáť aj v zápche smerom do centra od Jurigovho nám. po Molecovu ako tomu bolo doteraz. Okrem toho už boli sprejazdnené aj zrekonštruované priecestia pri Riviére (smerom z centra do Devína) a obe priecestia pod mostom Lafranconi, ktoré taktiež využívajú autobusové linky MHD, konkrétne linky 29 30 31 32 37 a 39.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Konecne az po molecovu. A konecne legalne otacanie.
Reakcia na: si #55:
a nezabudni dopísať, že za lacný peniaz si ich väčšinou odkúpili, pričom tie byty dnes majú hodnotu 100+ tisíc € 😉
Reakcia na: Viko #54:
v principe ziaden (aj za socializmu sa byty vymienali, mozno este jednoduchsie ako dnes, kedze dnes by si si musel najprv najst zdroje na druhy a az potom predat povodny alebo to zvladnut nejak rozumne nacasovat na jeden datum), akurat tvrdit ze vsetcia si to vybrali nemozes.... minimalne casti to bolo pridelene a bud si zvykli alebo z nejakych inych dovodov odtial nezdupkali....
Reakcia na: si #53:
A ktorýže režim im odoprel možnosť vymeniť ten byt za iný, ak im nevyhovuje?
Reakcia na: Viko #52:
alebo im bolo pridelene (ak su to povodni obyvatelia este z cias byvaleho rezimu)
Reakcia na: lostrail #51:
Ale tí si vybrali bývanie nad hlavnou triedou, nie v tichej bočnej ulici.
Reakcia na: Jajboli #50:
OK, je to na tebe. Ale aj nad Karloveskou byvaju ludia.
Reakcia na: lostrail #49:
A toto práve aj nerobím, lebo tí ľudia na sídliskách majú tiež právo na ticho. Od toho sú hlavné ťahy a obchvaty, aby autá nejazdili v obytných zónach. PS: Išlo o trasu z Lídla KV (nákup) na Devín.
Reakcia na: Jajboli #41:
Tak vidis. Autom za 5-8 minut navyse (nie 15) si mohol ist okolo fakult, cez Liscak, vyjst za uradom, odbocit na Kuklovsku, prejst cez DD na Matejkovu a odtial do Devina. Naozaj nie je co obdivovat.

Najhorsie je pritom to, ze v buse si nevyberies, ale vo vlastnom aute ano. Takze Karlovka bude vdaka tejto uzasnej organizacii nadlho zastepena proti MHD.
Reakcia na: N/A #43:
A to je vlastne cele strasne smutne. V podstate neexistuje schopny kandidat.
Reakcia na: gejza #42:
Mna by zaujimalo (teraz vseobecne u kandidatov) aj to, preco niekto investuje 200-400 tisic eur do kampane, aby sa dostal na flek, z ktoreho ma aj po zvyseni plat cca 6 tisic mesacne, teda za 4 roky cca 290 tisic minus dane a odvody (teda cca do 200 tisic v cistom)...

https://glob.zoznam.sk/vallo-ma-najdrahsiu-kampan-financovanie-je-ucelove-sam-nedal-ani-cent/
Reakcia na: Urbanway 2423 #39:
ďakujem vám, že ste mi to pripomenuli, ja som si tú sobotu uvedomil hneď ako som odoslal príspevok
Reakcia na: Jajboli #44:
Netreba zabúdať, že MIB funguje iba od apríla 2019. Takže tých 445 tisíc bolo len na 3/4 roka.
Reakcia na: N/A #43:
Tak zrovna MIB je mimoriadne neefektívna organizácia. Len minulý rok nás stáli náklady cez 445-tisíc €, Vallo si tam upratal kamošov architektov (nie je tajomstvom že dnes sa uživiť ako architekt v súkr. sféíre je veľmi náročné, šudia kupujú hotové projekty). Ale to by nebolo najhoršie, za 2 roky činnosti dokázali vysúťažiť reko Komennského námesti a pripravujú rekonštrukciu Krížnej ulice+nejaké podklady k Nám. SNP. Úbohé výsledky na 4 roky činnosti pre 24 zamestnancov. V súkromnej sfére by sa neuživili s takými biednymi výsledkami.
https://finstat.sk/52324940
Reakcia na: gejza #42:
Vallove výsledky síce sú jedna veľka tragédia (možno s výnimkou zopár aktivít MIBu a DPB), to ale nevyhnutne neznamená, že nešlo o najlepšieho kandidáta - pretože nech je akokoľvek zle, s tragédom Mrvom, supermanažérom Mikom alebo naším obľúbeným IvoN-om by to nebolo o nič lepšie....
Reakcia na: Jajboli #41:
mňa len zaujíma, kde sú schované tie "osobnosti", ktoré počas volebnej kampane tak veľmi protežovali "najlepšieho" kandidáta na primátora a túto ideu vtĺkali aj do hláv voličov
Kde je ten bus pruh? Veď ho nik nedodržuje. V každom prípade ale Karlovešťanov obdivujem, úsek od Lídla-otočku pod nadchodom pri poliklinike k odbočke na Devín trvala dnes okolo 12.h. (a to je mesto vymreté) cez 15 minút!!!! Vallovci zaslúžia STOPKU vo voľbách👎 😫 ❗
Reakcia na: Urbanway 2423 #39:
A predlzeny vikend 🙂
Reakcia na: ucitel1 #38:
Podľa mňa to, že tam dnes nebola zápcha, bolo spôsobené skôr tým, že je sobota. 😉
Reakcia na: N/A #33:
Dobrý deň, ďakujem vám za vysvetlenie, dnes ráno nebola žiadna zápcha, prechádzal som busom tadiaľ približne okolo 9.15, šli sme jedným ťahom zo zastávky Segnerova až na zastávku Riviéra a pokračovali sme na križovatku s Devínom a bola dokonca zelená na oboch semaforoch, prajem príjemný zvyšok dňa.