DPB organizuje náborový deň pre vodičov trolejbusov

Uskutoční sa vo štvrtok 8. augusta 2019 vo vozovni Jurajov dvor.

Dopravný podnik Bratislava hľadá nových kolegov a kolegyne na pozíciu vodič/vodička trolejbusov. Nábor robí stále, či už z dôvodu prirodzenej fluktuácie alebo dôchodkového veku vodičov. Vo štvrtok 8. augusta 2019 o 15:00 sa tak všetci záujemcovia môžu zúčastniť náborového dňa vo vozovni Jurajov dvor. Dozvedia sa všetky potrebné informácie k výkonu práce vodiča trolejbusu, zároveň bude aj možnosť vyskúšať si jazdu moderným, nízkopodlažným trolejbusom.

Záujemcovia o túto pozíciu budú školení v autoškole DPB, a.s. Podmienkou však je, aby vlastnili vodičské oprávnenie minimálne skupiny B a musia spĺňať vekovú hranicu 24 rokov.

Tých, ktorí majú záujem zúčastniť sa, prosíme, aby svoju účasť nahlásili na emailovej adrese vodici@dpb.sk alebo na tel. číslach 5950 2121 a 5950 2591.

Vodiči budú mať možnosť pracovať na plný úväzok a ponúkaný plat (brutto) jz 6,58 EUR/hod. + mesačná výkonnostná odmena vo výške 10% k základnej mzde.

“Ponúkame svojim zamestnancom nielen tým, ktorých máme, ale aj tým, ktorí k nám prídu, zázemie stabilnej spoločnosti, férové a motivujúce odmeňovanie, tiež príjemné pracovné prostredie aj vďaka priebežne modernizovanému vozidlovému parku,” povedal predseda predstavenstva Ing. Martin Rybanský.

KRITÉRIÁ:

  • vodič  trolejbusu musí spĺňať minimálny vekový limit 24 rokov
  • vodičské oprávnenie skupiny D, C, B
  • uchádzač na pozíciu vodiča musí byť zdravotne spôsobilý, čo preverí pracovná zdravotná služba DPB, a.s. a musí absolvovať aj psychologické testy, ktoré zabezpečí referát psychológie DPB, a.s.

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:

  • výhodou je dobrý vzťah k motorom, k ľuďom, slušné a zdvorilé vystupovanie
  • dôležité je, aby vodiči boli komunikatívni a trpezliví, s vysokou schopnosťou spoľahlivosti a sebaovládania. V našom prípade je vítaný aj pozitívny vzťah k Bratislave.

KURZY:

DPB, a.s. ponúka na vlastné náklady preškolenie zo skupín B a C na skupinu D a oprávnenie na vedenie trolejbusov. Toto preškolenie zabezpečujeme vo vlastnom stredisku Autoškoly DPB, a.s. Je to veľký benefit, ktorý mnohé dopravné spoločnosti neponúkajú. Tým si samozrejme vodičov zaväzujeme na zotrvanie v podniku na určitú dobu.

Benefity vodičov v skratke:

  • náborový príspevok pre kvalifikovaného vodiča autobusu/trolejbusu s vodičským oprávnením skupiny D vo výške 3000 EUR
  • náborový príspevok pre budúceho vodiča trolejbusu s vodičským oprávnením minimálne skupiny B vo výške 1500 EUR
  • získanie príslušného vodičského oprávnenia a odbornej spôsobilosti vodiča MHD ZDARMA
  • vernostný príspevok pre vodiča trolejbusu
  • odmena 600 EUR za odporučenie kvalifikovaného vodiča autobusu, trolejbusu („Nájdi si parťáka“)

Nadtarifná – pobádacia zložka mzdy:

  • percentuálny prísľub kolektívnej výkonnostnej odmeny
  • individuálny prísľub výkonnostnej odmeny (dohadované v pracovnej zmluve a podielová prémia u zamestnancov podieľajúcich sa na zabezpečovaní tržieb)
  • mzdové zvýhodnenie za:
    • prácu nadčas
    • prácu vo sviatok
    • nočnú prácu
    • prácu v sobotu a v nedeľu
    • prácu v odpoludňajšej zmene
    • zvýšenú namáhavosť
    • bonus za bez škodový výkon práce
    • zaškoľovanie
    • vedenie pracovnej čaty
    • zastupovanie
  • odmeny za:
    • prerušenie práce v dôsledku delenej zmeny
    • pri príležitosti pracovných a životných jubileí
    • odmena za pracovnú pohotovosť na pracovisku
    • mimoriadne odmeny pri pozitívnom plnení hospodárskych výsledkov podniku
    • iniciatívny prístup k riešeniu problematiky zabezpečovania výpravy vozidiel MHD
  • náhrada mzdy pri prekážkach v práci za:
    • dovolenku
    • sviatok
    • prekážky v práci
    • pracovnú pohotovosť mimo pracoviska
  • odstupné nad rámec Zákonníka práce
  • odchodné pri prvom odchode do starobného, resp. invalidného dôchodku nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok na stravovanie zamestnancov (príspevok z nákladov zamestnávateľa a sociálneho fondu) formou stravovacej karty
  • príspevok na pitný režim pri dlhotrvajúcich vysokých denných teplotách
  • príspevok na ubytovanie pre zamestnancov
  • príspevok na rekreáciu
  • sociálne výpomoci zamestnancom zo Sociálneho fondu napr. pri narodení dieťaťa, pri pracovnom úraze, atď.
  • príspevok ženám pri príležitosti MDŽ
  • športové a spoločenské aktivity organizované zamestnávateľom pre zamestnancov
  • periodická starostlivosť  o zdravotný stav vodičov MHD
  • doplnkové dôchodkové sporenie
  • zvýhodnené cestovanie prostriedkami MHD pre vodičov MHD a ich rodinných príslušníkov

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #9:
áno, hneď vedľa kôpky s materiálmi v srbskom jazyku 😁 😁 😁 😁 😁
Budú na mieste k dispozícii propagačné materiály v ukrajinskom jazyku?
Reakcia na: 810zssk #7:
Len som rychlo prebehol kriteria, na text dalej nezostal cas ;-P.
Reakcia na: lostrail #6:
Ale ved presne to funguje, ze DPB vodicak preplati ak sa vodic upise na urcitu dobu (ak pocas nej odide, tak musi vratit pomernu cast ceny za vycvik).
Reakcia na: Valec #5:
Slovak so 400 eur brutto ma ledva vodicak B, pretoze keby mal C a D, nema 400 eur brutto. Okrem toho ide takmer vzdy o chronickych stazovatelov, cize cakat od takeho, ze zdvihne zadok a kompletne zmeni zivot, mozeme asi tazko. Lahsie je stazovat sa a volit Kotlebu predsa. On mu predsa urcite da viac.
Inak by ponuka znela, keby si tie vodicaky mohli robit v ramci DPB s tym, ze sa im to povedzme prve dva roky stiahne z vyplaty a upisu sa, ze odrobia potom este aspon dva roky. Totiz, naskrabat vyse tisic eur na C a nasledne cca. 900 na D moze clovek s prijmom 400 eur brutto asi tazko.

Vysledkom bude, ze sa bud prihlasia stari vodici, Ukrajinci alebo taki, ktori robia pre SADistov v nejakom zapadakove s tym, ze narast o 200-300 eur a sucasne zvysenie zivotnych nakladov im stoji za tak velku zmenu.
Reakcia na: lostrail #3:
A pre slovákov so 400 € platmi (nájdeš ich plné internetové diskusie) to nie je motivačné?
Reakcia na: lostrail #3:
samozrejme brutto...
Pri 40 hodinach tyzdenne je to cca. 1052 eur, max. 1200. Pre takeho Ukrajinca je to naozaj motivacny zarobok.
Toto je riadne fasácky benefit:
náhrada mzdy pri prekážkach v práci za: dovolenku

To len tak hoc'kde nedostaneš. 😁
"Priebežne modernizovanému vozidlovému parku" - 2006 25Tr, potom dlho dlho nič a potom 100% vozoparku a teraz zrejme opäť dlho dlho nič nebude , jedine ak 2klbaky vystrelia či parcialy . Rybansky to v plane mal. 🙂