Prerušená premávka električiek v Karlovej Vsi (4.6.2018 11:30 – 13:30)

Od 13:30 je premávka definitívne obnovená.

Od cca 11:30 pre poškodené trolejové vedenie nepremávajú električky do Karlovej Vsi a Dúbravky. Medzi zastávkami Chatam Sófer a Pri kríži je zabezpečená náhradná autobusová doprava X5.

Linky 5 a 9 premávajú z mesta po tunel a cez nábrežie sa vracajú do mesta. V smere do mesta neobsluhujú Kapucínsku.

Linka 4 premáva po zastávku Chatam Sófer a cez tunel a Nám. SNP ide naspäť na Zlaté piesky. V smere do mesta neobsluhuje zastávky Chatam Sófer, Most SNP a Šafárikovo námestie.

Aktualizácia: Po 13:30 sa premávka električiek v Karlovej Vsi a Dúbravke postupne začala obnovovať. Podľa cestovných poriadkov by sa malo premávať v priebehu popoludnia.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #19:
prečo vlastne potrebuje predavačka v Lidli čerpať prestávku, keď jej na pás polhodinu neprišiel žiadny zákazník?
Reakcia na: Viko #19:
Pretože prestoj nie je prestávka.
Reakcia na: Solider #9:
Preco si vlastne potrebuje cerpat prestavku niekto, kto mal hodinku (a niekedy aj viac) prestoj?
Reakcia na: S499.1023 #16:
To rovnomerné rozptýlenie je teória a v praxi to dosť často vyzerá tak, že všetci uviaznutí idú ako služobné jazdy a potom sa, najmä na dlhých radiálach, akou je KV, čaká niekedy aj 10 až 15 minút, kým príde prvá neodklonová riadna električka. Ono nakoniec aj tak v druhej časti mesta, kde je vďaka tomu výpadok, to lepšie nebude, lebo sa pri takom dlhom prestoji už nenapojí v konkrétnom smere. Takže tak či onak ostane výpadok, ale k tomu ešte aj nasratí cestujúci. Pre vonkajšie vzťahy dopravcu k cestujúcim to nie je dobrá vizitka.

K spomínanému príkladu z Rače – jednalo sa o 2.3. a o odklon z dôvodu spomienkového pochodu. Po vyhlásení odklonu sa minuli 3, 5, 7 na trati do Rače (vtedy ešte L7 premávala len po Vinohrady), 8 bola odklonená po Vinohrady, 4 a 9 na stanicu. Reálne sa tak stalo, že cca 35 alebo 40 minút z VInohradov do Rače nič nešlo, pretože sa minuli električky a dispečing operatívne neposlal prvé výlukové 8 až do Rače, ktoré by boli aj tak mimo CP, ale zároveň v Ružinove by nebola oslabená kapacita, keďže tam premávali odklonové 3. Takže podobný prípad a rovnako nasratí cestujúci, márne čakajúci na spoj do Rače.
Reakcia na: S499.1023 #15:
Pretože to cestujúci negatívne vnímajú, ak pôjde za sebou desať služobných jázd a následne potom niekto náhodou nepôjde, ale pôjde iba po Karlovku, lebo do Dúbravky sa nestihne otočiť podľa CP. Práve preto je dôležitá súčinnosť dispečingu, aby to vedel zmanažovať, čo evidentne nevie.
Reakcia na: Solider #12:
Tu nejde o dodržanie grafikonu ale o rozptýlenie vozidiel rovnomerne po trati. Koľko tam bolo uviaznutých vozidiel, toľko zastávok malo ísť naprázdno to prvé. A každé ďalšie o zastávku menej.
Reakcia na: Solider #9:
Neviem, čo sa roky hovorí a kde ale správne je to presne naopak - prečo majú prvé vozy brať vlkä a zdržiavať všetko za sebou?
Reakcia na: Mike #7:
Nenávistníci?
Reakcia na: david1 #11:
Však pred obratiskom v KV v smere z Dúbravky uviazlo niekoľko vozov 4. Tí by rovnako mali ísť ako riadny spoj mimo CP na najvzdialenejšiu konečnú.
Reakcia na: si #10:
Už raz keď je takmer dvojhodinový prestoj, tak žiaden z uviaznutých vozov nevykoná asap odchod smer mesto vo svojom pravidelnom odchode podľa CP. Takže prvé vozy by mali ísť normálne ako spoj po vzdialenejšiu konečnú, tam sa dohodnúť na ďalšom postupe. Cieľom by malo byť skoré obnovenie pravidelnosti premávky, ale to sa nedá dosiahnuť tak, že pôjde 10 električiek ako služobná jazda a v Dúbravke a KV cestujúci nič neuvidia iné, ako služobnú jazdu. To je práca dispečingu, aby to zabezpečil. Napríklad kvalitne to pokašľali aj keď boli prvé protesty v centre s absolútnou výlukou električiek a dispečeri dali výzvu, že odklonené linky jazdia po Vinohrady, takže v podstate do Rače nič nechodilo, lebo kým sa odrezané 3, 5 a 7 otočili cez Ružinov alebo Vozovňu JD, tak do Rače kvalitne pol hodinu nič nešlo.
Reakcia na: Solider #9:
Práveže prvé sú ok lebo netreba zabúdať na nasratých v opačnom smere na druhom konci trasy. L4 zase určite chodila na Zlaté ako noty na bubon..
Reakcia na: Solider #9:
tam ale narazas zas na problem ze tie prve vozy nebudu moct ti dalsi predbehnut aby boli skor na konecnej a mohli vykonat asap odchod smer mesto (aj ked nasraniu cakajucich na zastavke chapem, na ich mieste by som bol tiez)
Reakcia na: mirec240 #3:
Klasika, ľudia nasratí na zastávkach, ale služobné jazdy treba poslať, aj keď sa už roky hovorí, že prvé uviaznuté električky majú zobrať cestujúcich a prestávku si riešiť na najbližšej konečnej s dispečingom.
Reakcia na: Pajo #2:
Ja sa teším a opravím ťa lebo tie vlaky sú vedené zo Senca.
Odtial a z dedín po trase to bude najrýchlejšie spojenie do Petržalky v špičke. Na N. Meste resp. Predmestí máš prestup na smer do/z Trnavy, Serede.

Ja naopak ten krok vítam.
Reakcia na: Pajo #2:
Ja osobne som rád že nám tu MDVSR a ZSSK sú ochotné suplovať koľajovou dopravou niečo, čo si mesto nevie (nechce?) samo vyriešiť (preplnený Prístavný most a prepravný vzťah Petržalka - Ružinov, resp. Nové Mesto). Ale chápem, že "hejteri" (aký je slovenský ekvivalent?) tu budú vždy a všade.
uz sa chrobaciky zacali hybat aj do dubravky
Reakcia na: TeBeCe #4:
Akurát že opačne už nechodí ani X5. Smer Dúbravka išli už tri, smer mesto ani jeden.
Reakcia na: mirec240 #3:
z mesta to pustili do KV, ale hore v KV to stale stoji. asi im to ***lo znova.
Do Dúbravky stále nič nechodí, išli iba dve električky smer mesto ako služobná jazda.
Nosný dopravný systém ala IvoN funguje naozaj skvelo.. aj údržba tratí zažíva svoju zlatú éru.. O týždeň tu máme nové vzduchovody z petržalskej stanice na Nové Mesto v hodinovom netakte... tešíte sa? ?