DPB odpredá staré trolejbusy, električky sa predať nepodarilo

Dopravný podnik našiel kupca na 33 starých trolejbusov.

Dopravný podnik Bratislava zverejnil na svojej internetovej stránke výsledky vyhodnotenia verejných súťaží na odpredaj ojazdených trolejbusov a električiek. Úspešným uchádzačom o uzavretie zmluvy na kúpu 33 ojazdených trolejbusov Škoda 14 Tr a Škoda 15 Tr sa stala spoločnosť Mezinárodní inovativní kancelář, s.r.o. z Prahy. Dopravný podnik s touto spoločnosťou uzavrie kúpnu zmluvu do 90 dní od zverejnenia výsledkov súťaže.

Súťaž na odpredaj 79 električiek typu ČKD Tatra T3 dopravný podnik bez bližšieho vysvetlenia zrušil.

Doplnené: Kúpna zmluva na ojazdené trolejbusy bola uzavretá 4. októbra 2016. Kupujúci zaplatí dopravnému podniku spolu za všetky trolejbusy kúpnu cenu 54 100 € bez DPH. Odvoz trolejbusov kamiónmi s ukrajinskými poznávacími značkami začal začiatkom októbra. Trolejbusy by mali byť podľa zmluvy kupujúcim kompletne odobraté do 21. decembra 2016.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #32:
V ÚD je 7933-34 a 7951-52 so starými DOT displejmi, tak môžeme aj takouto cestou na nich urobiť apel, aby tieto displeje vymenili za DOT-LED vyzískané z vyradených T3.
Reakcia na: trolejbus6207 #31:
Rovnako ako nie je zaujem premontovat panely z vyradenych T3 do T6...

6605 + 6606/9: http://transphoto.ru/photo/972279/
Reakcia na: Mike #30:
podľa tejto fotky 6604-ka odišla aj s BUSE panelmi, takže diskusia vo fóre o možnom nahradení DOT panelov v električkách týmito je asi zbytočná...
Reakcia na: Mike #27:
mne je to absolútne jedno, kde budú jazdiť, hlavne že neskončia na šrotovisku ?
Reakcia na: Mike #25:
Takže Černovci idú tendrovať 1x 14Tr a 8x15Tr ale že je vysoká šanca že to vyhrá firma, čo nakúpila tie bratislavské..
Podľa tohto komentu to vyzerá, že pôjdu do Chersonu.
http://transphoto.ru/photo/918658/#2070867

Ale ojazdené 14Tr idú tendrovať vraj ešte v Černovci, tak možno aj tam.
Reakcia na: Valec #23:
Máš pravdu, na Vinnicu a Žitomyr som zabudol. Krym pre mňa je Ukrajina, ktorej hranice Rusko sľúbilo garantovať a dokiaľ tam bude bačovať Puťka, tak tam nepôjdem.
Reakcia na: S499.1023 #19:
Nejako ti tie 1000 mm prevádzky nesedia. Ja viem na Ukrajine o troch (piatich, ak započítam aj Krym):
- Lvov
- Vinica
- Žitomyr
- Jevpatoria
- Moločno
Reakcia na: Author #20:
Tam už sa nejazdí a T3 by musela jedným smerom jazdiť na zadné ovládanie.
Reakcia na: Author #20:
Vlani sa tam prestalo premávať úplne...
Reakcia na: S499.1023 #19:
Hadam by si Gothu z 1957? na tej linke k plazi nezamenil za T3? ?
Reakcia na: Majo #8:
1435 mm prevádzka je v ex-ZSSR jedna (Rostov), 1000 mm prevádzky sú v Rusku tuším dve a na Ukrajine tri, ak započítam aj plážovú dráhu v Moločnom.
Reakcia na: Mike #7:
Ja by som odporúčal pohybovať sa vo sférach, kde si je človek istý. Medzi 1435 mm a 1524 mm podvozkom nie je žiadny rozdiel, stačí previazať dvojkolesia.
Reakcia na: Peto3700 #15:
Určite sa podvozok vymeniť oplatí, pokiaľ máš zdviháky a pôvodné podvozky miestneho DP, tak to stojí len plat človeka/ľudí, ktorí to menia. A tých platia tak či tak, takže to stojí de facto nulu.
Reakcia na: lostrail #14:
Keby to urobili doma, tak hrozí riziko, že správni ľudia nezarobia, prípadne bude menšia provízia.
To robenie a nasadzovanie si dokážem predstaviť technicky celkom živo, neviem, ako by to vyšlo ekonomicky. Skôr chabo.
Pokiaľ však bude zachovaná súčasná "spotreba" obojsmerných vozidiel, tak by sa nám možno ešte zo desať zo pätnásť takýchto reko zázrakov aj hodilo.
Niektoré T3-kové skrine sú úplne v pohode, iné na tom boli dosť biedne už pred desiatimi rokmi, hlavne pôvodné 7717 až 7736. Tie snáď začali hrdzavieť ešte pred dodaním do Bratislavy. To boli totiž vozy (skelety skríň) fyzicky vyrobené niekedy 1979 a neskôr, len montovňa v ČKD vtedy výdatne nestíhala, tak sa "dočasne" parkovali pod holým nebom, kým šli do finálnej montáže. A niektoré to dočasne bolo aj 5 rokov. Paradoxne vozy, čo mali zo všetkých SU a SUCS najlepšie jazdné vlastnosti najskôr zhnili.