Zmeny v cestovných poriadkoch (od 11.1.2016)

Od 11. januára bude posilnená doprava na Dlhé diely, vo Vrakuni, Lamači a na Trnávke, zmenené budú aj linky v iných lokalitách.

Od 11. januára 2016 budú zmenené linky 3 5 6 32 35 50 56 59 61 63 65 67 74 75 77 87 N33 N55 N56 S20 S50 a S60:

  • Na linkách 3 5 6 a 56 sa mení názov zastávky Záhumenice na Záhumenice-Drevona.
  • Z dôvodu zlepšenia obsluhy sídliska Dlhé diely sa upravujú víkendové cestovné poriadky linky 32 (od 11.1.) a linky 33 (od 16.1.), pričom v spoločnom úseku Kuklovská – Molecova sa zlepšuje ich spoločný následný interval z 10 na 7,5 minúty. U linky 32 taktiež prichádza k drobným úpravám časových polôh aj v cestovnom poriadku pre pracovný deň školského roka a pracovný deň školských prázdnin. Zároveň u doplnkovej linky 35 prichádza k zmene intervalu z 30 na 40 minút.
  • Na linke 50 sa v poobednej špičke v režime pracovný deň školského roka upravuje interval zo 6 na 7,5 minúty a zároveň pribúdajú spoje na začiatku rannej a konci poobednej špičky. Viac spojov pôjde vo večerných hodinách aj počas školských prázdnin a víkendu.
  • Na linkách 59 65 N55 a N56 sa mení názov zastávky Trávna na Trávna-Drevona.
  • Na linke 61 sa zavádzajú výjazdové a dojazdové spoje zo zastávky Vozovňa Trnávka smerom na Hlavnú stanicu.
  • Na linke 63 prichádza k zlepšeniu intervalu v sedle pracovných dní školského roka aj pracovných dní školských prázdnin z 30 na 20 minút, čo okrem navýšenia ponúkanej kapacity umožní zaviesť vzájomný preklad s linkami 30 a 37 v úseku Lamač – Patrónka a s linkou 61 v úseku Nám. Franza Liszta – Avion Shopping Park.
  • Z dôvodu zlepšenia obsluhy Vrakune sa na linkách 67 a 87 zlepšuje víkendový interval z 30 na 20 minút, vďaka čomu budú tieto linky na spoločnom úseku Astronomická – Šípová premávať v lepšom následnom intervale 10 minút (doteraz 15 minút). Zmena umožní aj rovnomernejšie rozloženie spojov v oblasti Vlčieho hrdla zavedením prekladu liniek 70 a 87, pričom autobusy budú premávať v následnom intervale 10 minút. Linka 87 už nebude v Ovsišti nadväzovať na každý druhý spoj linky 98 (raz za pol hodinu), ale len na každý štvrtý spoj (raz za hodinu).
  • Na linke 74 prichádza k zmene intervalu v odpoludňajšej špičke z 12 na 15 minút. Táto úprava umožní zjednotenie intervalu s linkou 61 a v úseku Hlavná stanica – Bajkalská vytvorenie prekladu so spoločným následným intervalom 7,5 minúty. Zároveň vzniká možnosť prestupu z linky 74 na linku 63 na zastávke Zimný štadión, čo umožní pohodlné spojenie oblasti Vlčieho hrdla a južnej časti Bajkalskej ulice so západnou oblasťou mesta. Zároveň sa zavádzajú výjazdové a dojazdové spoje zo zastávky Vozovňa Trnávka smerom na Hlavnú stanicu aj do Vlčieho hrdla.
  • Na linke 75 sa zavádza zastavovanie na zastávke Brodná a prichádza k drobným úpravám časových polôh niektorých odchodov.
  • Na linke 77 sa upravujú časové polohy niektorých spojov z dôvodu zlepšenia nadväznosti na prípojné linky vo Vlčom hrdle.
  • Na linke N33 pribudnú dva spoje po 23. hod zo zastávky Most SNP na Hlavnú stanicu.
  • Vlakové linky S20 S50 a S60 sa po obmedzení počas zimných prázdnin vracajú k cestovnému poriadku platnému od 13. decembra.

Ďalšie zmeny cestovných poriadkov sa predpokladajú od 16. januára a po spustení električkovej dopravy na Štúrovej ulici. V súvislosti s posilnením linky 32 sa tiež od 17.1. skráti trasa posilovej linky 141 po Vozovňu Hroboňova.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #171:
No ale urob na to CP ked mas 1 typ - len SO-NE dokopy , ci uvazujete nebodaj o sprostosti typu X31 ako vypln sluzieb 184tiek ? Ze by sme mali X201 ? ?
Ma niekto info ako pokracuje kolaudacne konanie? Kedy by mohli spojazdnit Vajanskeho nabr. a Sturovu? Elektricky a aj IAD. Dik.
Reakcia na: Valec #168:
Zatiaľ neviem.
Osobne si myslím, že na 201 sa zíde nielen v nedeľu poobede, ale tiež v iných časoch.
Reakcia na: Error 0x007 #164:
Bude pravdepodobne len cez pracovné dni, cez víkendy len večer (keďže sa počíta s jednotným i=15min v sieti).
O týchto veciach sa dá debatovať, v návrhu úprav LV išlo o balans medzi posilnením kapacity a nie priveľkým nárastom vzkm.
Reakcia na: 810zssk #140:
A to je chyba.
Reakcia na: ivanbuto #158:
A do koľkej bude i=10 min?
Reakcia na: Petto #162:
Stačí po Hraničnú, veľká časť vystupuje už na Saleziánoch a druhá na Miletičovej BBC. Na Gagarinke máš už častokrát aj výber miesta na sedenie.

"udajne tu niekto spominal ze az na DH je tych 10 zbytocnych"
Neviem či aj tu, ale som o tom presvedčený. Jediný problematický spoj v danom smere je v sobotu o 5:00 z Čiližskej na stanicu, kde sa už na Miletičke nedá dostať do voza.
Reakcia na: mishena #165:
Priamy spoj Karlovka Patronka sice nie je,ale 32 s 1 prestupom na ZOO na 30/37/92 je myslim akceptovatelne,alebo elinou z Karlovky a 30/37 z Lafranconi.
Reakcia na: Spacer1 #150:
Netuším, kto to vymýšľal... 35 je odveci... Raňajší spoj je pre mňa nereálny (2 min. z Dúbr. cesty - zastávky - do práce nepreletím ani keby mi krídla narástli 🙂 ). A ak niekto robí do 15.00 nie je možné sa teleportovať na zastávku v mihu okamihu... Ja to vidím ako likvidáciu spoja... Hlavne preto, že iný priamy spoj Karlová Ves - Patrónka NEEXISTUJE!!! Verím, že nie som sama, čo pracujem v objekte SAV a ktorej tie časy nevyhovujú. Viem, že autobusy boli plné ako ráno, tak aj poobede. Navyše, autobusy boli plné aj študentov. Vyťaženie určite bolo.
Reakcia na: ivanbuto #158:
A nemal byt preklad 201/209 (71/48 ci aka to je linka)? Ci iba v kladivka?
Reakcia na: Solider #160:
najviac ludi prichadza vlakmi po 20-tej ako pise Mike a potom tymi poslednymi po 22:00. Medzi 16-20 sa to da zvladnut.
Reakcia na: Solider #160:
Ja bysom to riesil vlozenymi spojmi v useku HS - Cintorin Vrakuna k 15min intervalu 201 cim by bolo 7,5 až 10 min int. od 16tej do 22:30 , Tych 10min v navrhu popri dnesnych 12 nic neriesi (az jedno vozidlo za hodinu navyse) a udajne tu niekto spominal ze az na DH je tych 10 zbytocnych. Ale aj tu je potreba oddeleneho CP L201 pre SO-NE tak jako L32.
Hoc aj do CP by som uviedol - spoj premava v nedelu / den pred prac.dnom - je to sice SADisticke,ale budis - cezpolni su na piktogramy zvyknuti ?
Reakcia na: Solider #160:
A aj keď tam bude 10 minútový interval, ten určite nebude do neskorého večera, ale vlaky prichádzajú plné aj po 20tej a obrovský nával býva aj po 22:30 (príchod posledného R, IC,..)
Reakcia na: Petto #154:
Áno, ale keď sa dorúti vlak na Hlavnú stanicu a z neho z trinástich vozňov vybehne cez šesťsto ľudí a keby aj len sto z nich zatrielilo do 201, tak cestujúci na ostatných zastávkach majú jednoducho smolu, domov sa nedostanú. Myslím si, že nie je prípustné, aby cestujúci v nedeľu večer museli niekde po trase čakať na to, aby sa vôbec dostali do trolejbusu. Zlepšený interval je super vec, ale tento nárazový dopyt sa mal riešiť ad hoc zdvojenými spojmi, keď už nevedia zabezpečiť na nedeľného židáka vodiča trolejbusu, tak nech tam ide autobus 201, ale nech ostatní cestujúci majú možnosť sa odviezť dôstojne v čase, kedy chcú.
To spustenie elektrickovej dopravy na Vajanskeho a Sturovej teda asi nepride k 16.1. ako sa predpokladalo v clanku, ci?
Reakcia na: Petto #154:
201/202 majú chodiť v SN v i=10min, nové 209/212 v i=15min.
Reakcia na: Petto #156:
Tu boli iné "argumenty".
Reakcia na: Mike #155:
Ano, len vsetcisunaobede ?
Reakcia na: Petto #154:
Ale konečne diferencovať cepo na so a ne.
Reakcia na: Solider #151:
Pri reorganizacii tbusov predsa. Aj ked dakde sa uvadzali 201 202 s 15 minutami, dakde s 10 minutami vikendy. Na 201,202 by bol urcite vhodny mix intervalu ako L32 tj doobeda 15, poobede 10.