Zatiaľ nie je celkom jasné, ako sa s MHD dostanete na Bory Mall

Isté je len zastavovanie liniek 21 2592 pri novom nákupnom centre.

O necelý mesiac svoje brány otvorí ďalšie nákupné centrum, tentoraz Bory Mall v priestore medzi Dúbravkou, Lamačom a Devínskou Novou Vsou preslávenom enormným počtom kruhových križovatiek. Zaujímalo nás preto, ako bude do nového shopping centra riešená mestská hromadná doprava.

Podľa webstránky nákupného centra budú pri centre zastavovať linky 21 2592 na novej zastávke Bory Mall, ktorá bude umiestnená na hlavnej ceste. O celodennom spojení s Lamačom a Dúbravkou webstránka nehovorí. Ako nás však informovala Petra Navrátilová, marketingová koordinátorka projektu, „informácie (na webstránke) nie sú úplne presné“. V súčasnosti totiž pripravujú cestovné poriadky liniek, ktoré spoja Bory Mall s Lamačom aj Dúbravkou. „Pôjde o autobusy platené priamo Bory Mall, a. s.,“ uviedla Navrátilová. Podľa našich informácií bude kyvadlovú dopravu zabezpečovať regionálny autobusový dopravca.

Uvedené riešenie by malo zabezpečiť dostupnosť centra do konca roku 2014, keďže ako uviedla Navrátilová „rok 2015 je ešte v riešení“. Ďalšie informácie nákupné centrum prisľúbilo zverejniť včas na jeho webstránke.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #79:
Pôvodné výškové Slovany nebol projekt Penty, tá ho len kúpila a prerobila: http://reality.etrend.sk/byvanie/slovany-ozili-prinesu-350-bytov.html
Reakcia na: 810zssk #89:
*nechaju
Reakcia na: kecho #88:
Jasne, napisu majetok v hodnote milionov na firmu ktoru potom nechas ist do exekucie, to znie velmi rozumne ?
Reakcia na: Valec #87:
napr. nehnuteľnosť patrí firme X, od ktorej si ju firma Y prenajme, pričom firma X nezaplatí daň z nehnuteľnosti a nakoľko X má napr. financie iba na mzdy a tie sa neexekuujú a exekuovať pozemok je predpokladám ťažšie 😉 a firma Y vykáže stratu+neplatí ani DzN
Reakcia na: kecho #83:
Ako sa dá kreatívnym účtovníctvom vyhnúť sa dani z nehnuteľnosti (ktorá je práve príjmom mesta)?
Reakcia na: kecho #85:
A koľko z tých 220 ha už zastavali?
Reakcia na: 810zssk #80:
tuto je niečo také načrtnuté medzi riadkami:
http://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/penta-ulovila-metro.html
"Celkovo by projekt na 220 hektároch, ktorý pôvodne predstavili ako The Port mal zhltnúť niekoľko sto miliónov eur. Zahŕňa aj vybudovanie autobusovej a vlakovej stanice, plánuje sa predĺženie Saratovskej ulice vrátane električkovej trate z Dúbravky. "

alebo staršia verzia:
http://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/penta-na-jar-rozostavia-lamacsky-port.html
"Port by mal podľa starších informácií ponúknuť okrem rozsiahlej obchodnej plochy aj tisíce bytov a domov, kancelárske plochy či možnosti pre šport a zábavu. Rovnako aj železničnú a autobusovú stanicu i električkovú trať, predĺženú z Dúbravky. Penta tu plánuje vybudovať kompletné mestečko vrátane škôl a polikliniky."
Reakcia na: Error 0x007 #78:
ved prave, vizualizacia vyzera dobre, urcite lepsie ako JeTiOpacha na nabrezi, o uzasnych JeTidrapoch na zakladoch Apollky ani nehovoriac 🙂 ), ale radsej si este pockam na realitu, nakolko na papieri vyzera vela veci pekne 😉
Reakcia na: 810zssk #80:
"Dane platia vsetky." ak myslis, ze vsetky subjekty platia dane (bez ohladu na to, ci ide o fin.skupinu aleb onieco ine), tak mozes byt na dost velkom omyle - ak vykazujes stratu (a pri prepojeni viacerych subjektov nie je nic jednoduchsie, ako trosku kreativne pouzit cisla), predpokladam, ze dan platit nemusis, takze pozor na zovseobecnovanie, ze vsetky subjekty platia dane 😉
Reakcia na: gejza #81:
Prist ti to take moze, ale to je tak vsetko.
Reakcia na: 810zssk #80:
"Dane platia vsetky." ..... použiť túto vetu v súvislosti s finančnými skupinami mi príde mierne perverzné ....
Reakcia na: Stenly #75:
Ake mala Penta sluby ohladne elektricky? Pokial viem, NIKDY nepovedali ze ju za vlastne potiahnu.

Nevidim dovod aby mesto vybranym subjektom nezabezpecovalo dopravu. Dane platia vsetky.
Reakcia na: Error 0x007 #78:
No, ale rád by som pripomenul nebyť krízy dnes už pravdepodobne zrealizovaný Pentaprojekt Slovany, to bola tiež obrovská opacha. To, čo sa tam ide stavať dnes je celkom príjemná záležitosť, ale nebyť zníženého dopytu, tak sa tam stavia dielko obludnosťou dopĺňajúce neďaleký Menheten.

Inak s (nielen) tvojimi argumentmi úplne súhlasím, len trošku dopĺňam (proti)argumenty ?
Reakcia na: kecho #77:
Netreba moc cakat kym to bude hotove.
Ked si pozries, co doteraz dosiahlo J&T? Zlikvidovanie nabrezia, do Panoramy Bratislavy nam natlacia dve skarede budovy v panelak-style,...
Ked si porovnam, co planuje Penta oproti Panorama Shity, tak klobuk dole... Urcite prinosnejsie nez skarede "dvojicky"...
Reakcia na: Error 0x007 #76:
keď to bude hotové, možno stačí jednoduché porovnanie Riverpark+Presscentrum2 vs. zóna Chalupkova...
Reakcia na: Stenly #75:
Nikto tu Pentu neobhajuje, iba tvrdime, ze Penta je v porovnani s J&T urcite mensie zlo...
Reakcia na: 810zssk #40:
Do istej miery chápem tvoje argumenty, ale jr1961 má v tomto prípade viac pravdu podľa mňa. Tak ako ty píšeš by to bolo ideálne keby v BA fungovala MHD ako má a keby mesto nemalo také finančné problémy. Za daných okolností však jednoducho nemôžem súhlasiť s tým aby BA investovala čo i len cent do dopravnej dostupnosti Borov. Skrátka by mesto malo teraz iné priority. Okrem toho všetci vieme aké mala Penta sľuby ohľadom električky a teraz sa ledva zmôže na nejakú kyvadlovku. Dosť neseriózne podnikanie z môjho pohľadu.
Myslel by som si to isté keby sa jednalo o hociktorého iného investora. Ak si však aj tak myslíš, že som zaujatý voči pente, tak áno som. Skrátka mi nie je jedno odkiaľ a akým spôsobom získavala peniaze v minulosti, alebo s najväčšou pravdepodobnosťou aj teraz získava. Nepochopím ako ich tu môžete obhajovať.
Reakcia na: Valec #73:
Keby sa jednalo o cestu do práce a domov, nemám problém, no toto sú presuny nariadené zamestnávateľom. ?
Reakcia na: zavinacsk #72:
No ak to určite nie, platiť si za cestu do práce je dnes out. ?
Reakcia na: Valec #68:
Môže aj nemôže. V zmluve s viazanosťou máme 70 centov na každú jazdu. Nemám chuť doplácať z vlastného alebo prísť komplet o zmluvu.