Problém s akceptáciou cestovných lístkov integrovanej dopravy v autobusoch Slovak Lines

Z technických príčin v súčasnosti dochádza k nesprávnemu výpočtu cestovného pre držiteľov predplatných lístkov (električeniek) integrovanej dopravy na linkách dopravcu Slovak Lines.

Ako pre imhd.sk uviedla hovorkyňa dopravcu Eva Vozárová, v súvislosti s aktualizáciou dát pri zmene cestovných poriadkov začalo na niektorých spojoch dochádzať k nesprávnemu výpočtu cestovného v prípade, ak cestujúci kombinuje predplatný a jednorazový lístok (t.j. pre časť trasy má platnú električenku a pre časť trasy cestovné dopláca z kreditu na karte alebo v hotovosti). Problémy sa vo zvýšenej miere vyskytujú najmä na linkách v smere do Dunajskej Lužnej, objaviť sa však môžu aj na ostatných smeroch. "Treba však dodať, že sa nejedná len o chyby smerom nahor, rovnaký podiel tvoria chyby smerom nadol, čiže cestujúci zaplatili menej, než podľa platného cenníka zaplatiť mali," uviedla Vozárová. 

Dopravca svojim zákazníkom odporúča, aby si po vydaní lístka skontrolovali správnosť ceny. Ak cestujúcemu bude naúčtovaná vyššia suma než by mal platiť, môže na základe predloženia originálu cestovného lístka požiadať o vrátenie rozdielu v pokladni 1 na Autobusovej stanici na Mlynských nivách v pracovných dňoch od 6:30 do 18:30. Nie je potrebné reklamovať každý cestovný lístok osobitne, postačuje reklamovať všetky lístky naraz po odstránení chyby.

"Všetkým cestujúcim sa ospravedlňujeme a ubezpečujeme ich, že na odstránení chyby sa intenzívne pracuje," dodala Vozárová.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: All1111 #22:
Neviem čo je lepšie? Či keď ti tvoj dotaz vymažú, či keď ti neodpovedia vôbec, alebo odpovedia, ale nič nevyriešia? Najkomickejšie je, keď ešte drzo napíšu, že oni nič nemažú. Dokonca mi už jeden účet zablokovali, aby som z neho nemohol nič komentovať.
Reakcia na: pastekar #21:
Mne zatiaľ nič nezmazali ? a odpovede boli korektné ale ,,nič-neriešiace,,☠
Ako dlho si myslíš, že ti to na FB slovak lines nechá? Mne moje pripomienky mažú do pár hodín. Nepoužívam v nich žiedne vulgarizmi, urážky a nič, čo by nikomu nijak mohlo ublížiť. Stačí len spomenúť skratku IDS a už mažú ako diví. Asi tam tieto 3 písmená niekomu ležia v žalúdku.
Tak dnes som bol reklamovať 3ks nesprávne účtované CL 2x Ba-Rovinka za 0,55€ namiesto 0,45€ a 1x Ba,Nivy-Pod.Biskupice nemocnica kde vydalo lístok za 0,45€ napriek platnému PCL 100+101? Aké bolo ale moje prekvapenie keď pri okienku č.1 na AS (ako je písané aj tu http://www.slovaklines.sk/aktuality/upozornenie-pre-cestujucich-v-regionalnej-doprave.html ) po 15min čakaní ☠ (problém pri výmene ČK a predaji PCL u zákazníka predo mnou ) ma milá pani poslala do teplých krajín, že ona takéto reklamácie nerieši, no a keď som ju upozornil že na oficiálnej stránke jej zamestnávateľa je uvedené jej pracovisko, tak sa zdvihla a išla niekam dozadu po chvíli sa vrátila s info že v hlavej pokladni ma čaká ,,pani,, ktorá to bude riešiť a ďalej sa so mnou nemienila baviť!!!!!!? Hlavná pokladňa podotýkam určená pre vodičov na odovzdávanie tržby a nie pre zákazníkov sa nachádza v služobných priestoroch AS a bolo nutné sa dostať cez troje uzamknuté dvere ktoré si môžu zamestnanci otvárať čipovým kľúčom alebo kartou a cez odpočívareň vodičov do pokladne samozrejme všetky tieto priestory sú označené tabuľkou ,,zákaz vstupu tu nezamestnaným osobám,, Tu sa ma ujala celkom milá a ochotná pracovníčka a celá reklamácia trvala 5 minút. Takže predpokladám že som bol prvý a asi aj jediný cestujúci ktorý úspešne vyreklamoval vrátenie neoprávnene stiahnutej platby od SL ? ? Hodil som to aj na FB Slovak Lines tak uvidím?
Reakcia na: Valec #16:
Tak ale potom to nepouzivaj ako argument 🙂
Reakcia na: pastekar #17:
Ak si odmyslíme myslenie úradníkov, tak dosť zaváži napríklad už len spôsob objednávania a financovania výkonov.
Reakcia na: Valec #16:
Aké podmienky sú odlišné na Slovensku a napríklad v ČR alebo Rakúsku. Možno len v tom, že v BK má monopol na prímestskú dopravu SL a ten si len tak ľahko nedá vziať isté zisky s priameho predaja lístkov. Stačilo by do systému pustiť ďalších dvoch, troch dopravcov a ver tomu, že ľady by sa pohli. IDS BK je od samého začiatku brzdená a sabotovaná len zo strany SL. Skús niečo v tomto zmysle napísať na facebookovú stránku SL a uvidíš ako rýchlo ti ju zmažú a zablokujú tvoj účet, aby si už nikdy nemohol nič podobného napísať.
Reakcia na: 810zssk #15:
Len to nemôžeš porovnávať 1:1, keďže aj kopa iných podmienok v pozadí je značne odlišných.
Reakcia na: Valec #13:
No ale tu porovnavas neporovnatelne. REX je ekvivalent ceskeho Sp vlaku a v nom je mozne listky nadvazovat aj tam kde vlak nezastavuje. Ked raz bude tarifa IDS BK platit aj v rychlikoch (pripadne EC BA - Kuty), potom budu taketo porovnania na mieste.
Reakcia na: pastekar #11:
Neteleportuje, preto vo vlaku musis mat aj PCL pre zonu 101. Avsak nemozes listok pouzit medzi zastavkami kde vlak nestoji. Suhlasim ze to nie je dobre, ale ja som to nevymyslel.
Reakcia na: pastekar #11:
PCL samozrejme platí (a musíš ho mať) aj v zónach, v ktorých vlak nezastavuje. Avšak kombinovať cestovné doklady IDS (PCL) s dokladmi dopravcu (tarifa ZSSK) môžeš len v takej stanici/zastávke, kde daný vlak zastavuje.

BTW, takéto pravidlo som ti našiel v PP IDS JMK (článok 4, bod 2):
"Platnost jízdního dokladu IDS JMK nemůže končit / začínat v zastávce (stanici), v níž rychlík nezastavuje."
Keby to bolo tak, ako tvrdíš, tak cesta medzi Malackami a Bratislavou zrýchlenými autobusmi,by mala byť lacnejšia. Prečo by mal niekto platiť za zóny v ktorých autobus nestojí(Stupava zóna 215 a Zohor zóna 225) Autobus tam nezastavuje, tak neviem prečo by som mal za tieto zóny platiť? To má takú istú logiku.
Reakcia na: 810zssk #10:
A ten REX prejde zónu 101 ako? Teleportuje sa ako v startreku až do zóny 100? Takáto logika môže fungovať len Ľudovo-demokratickej republike Ficovsko. Ešte že chvála bohu žijem na Južnej Morave, kde IDSka spoľahlivo funguje roky. A bez takýchto nezmyselných paradoxov.
Reakcia na: pastekar #9:
Presne tak, v REXe platis aj po hlavnu. PCL ti plati len medzi zastavkami kde spoj zastavuje.
Reakcia na: 810zssk #6:
To keď mám kúpenú električenku 100,101,by som pri ceste z Malaciek do Bratislavy musel platiť inu sumu pri ceste osobným vlakom ako pri ceste expresom len preto, že osobák stojí už v Devínskom Jazere a expres až na hlavnej? To sa mi zdá trochu zvláštne. Mňa predsa nezaujima koľko zástavok má konkrétny spoj, ale koľko prejde km.
Reakcia na: Peon #7:
Co ja viem. Ja ani neviem o aky spoj malo ist, vychadzam z toho co pisal viperman.
Reakcia na: 810zssk #6:
Hmm ale veď tie busy stáli aj na Patrónke. To sa kedy zmenilo?
Reakcia na: viperman #5:
Kedze v Zahorskej Bystrici ten bus nestoji tak listok si si platil po Racko - prvu zastavku v zonach 100/101.
mne vacsinou ma uctovat zo stupavy smerom do mesta 45 centov, ale minule som siel busom ktory isel cez dialnicu a stal najblizsie az na racianskom myte, a teraz nedavno som ten listok nasiel a mam tam sumu 75 centov? to je ta chyba? ci je to priplatok ze to neslo cez zahorsku ale cez dialnicu? 🙂
Reakcia na: Error 0x007 #3:
Nie.