Z technických príčin v súčasnosti dochádza k nesprávnemu výpočtu cestovného pre držiteľov predplatných lístkov (električeniek) integrovanej dopravy na linkách dopravcu Slovak Lines.
Ako pre imhd.sk uviedla hovorkyňa dopravcu Eva Vozárová, v súvislosti s aktualizáciou dát pri zmene cestovných poriadkov začalo na niektorých spojoch dochádzať k nesprávnemu výpočtu cestovného v prípade, ak cestujúci kombinuje predplatný a jednorazový lístok (t.j. pre časť trasy má platnú električenku a pre časť trasy cestovné dopláca z kreditu na karte alebo v hotovosti). Problémy sa vo zvýšenej miere vyskytujú najmä na linkách v smere do Dunajskej Lužnej, objaviť sa však môžu aj na ostatných smeroch. "Treba však dodať, že sa nejedná len o chyby smerom nahor, rovnaký podiel tvoria chyby smerom nadol, čiže cestujúci zaplatili menej, než podľa platného cenníka zaplatiť mali," uviedla Vozárová.
Dopravca svojim zákazníkom odporúča, aby si po vydaní lístka skontrolovali správnosť ceny. Ak cestujúcemu bude naúčtovaná vyššia suma než by mal platiť, môže na základe predloženia originálu cestovného lístka požiadať o vrátenie rozdielu v pokladni 1 na Autobusovej stanici na Mlynských nivách v pracovných dňoch od 6:30 do 18:30. Nie je potrebné reklamovať každý cestovný lístok osobitne, postačuje reklamovať všetky lístky naraz po odstránení chyby.
"Všetkým cestujúcim sa ospravedlňujeme a ubezpečujeme ich, že na odstránení chyby sa intenzívne pracuje," dodala Vozárová.