Prestupnú zastávku na Radlinského vybuduje Eurovia SK

Integrovaný terminál Blumentál by mal byť čoskoro realitou.

Víťazom verejnej súťaže hlavného mesta SR Bratislavy na vybudovanie prestupnej integrovanej zastávky na Radlinského ulici sa stala firma Eurovia SK. V rámci stavby bude vybudovaná spoločná zastávka električiek a autobusov tzv. viedenského typu pred Daňovým úradom. Do súťaže bola predložená jedna ponuka s cenou 105 438 € bez DPH.

Prestupný terminál by mal byť vybudovaný do 3 mesiacov od odovzdania staveniska zhotoviteľovi. Hlavné mesto na vybudovanie integrovanej zastávky získalo nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Bratislavský kraj.

 

 

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
inac ja by som v tomto pripade zrusil STU a presunul ju za krizovatku Starohorska-Mytna, kde by sa aj lahsie prestupovalo na busy a nemuseli by sa tahat na Florianske z Mytnej...Zilinska by sa zrusila a pred vjazdom do tunela na HS (ak raz bude) by bola zastavka Nam.Franza Liszta? blbost? pride mi to sumernejsie
Reakcia na: Mike #12:
Teoretické odôvodnenie to síce má, ale STU je fakt tak 3 minúty pešo od plánovanej zast. Vazovova, resp. Radlinského. Nehovoriac o blízkosti iných zastávok, napr. STU pre autobusy, či Americké námestie. Štandard pri dostupnosti MHD býva do 500 metrov, čo najmä pri existencii bus zastávky STU stále v pohode platí. Tak prečo by kúsok od toho mala stáť aj šalina, ktorá má byť akože nosný prepravný systém? Ak niekto chce ísť napr. v smere od Rače do miest dnešnej zastávky STU, tak sa buď prejde 300 metrov od Vazovovej, alebo prestúpi na novom termináli napr. na L94 a odvezie sa jednu zastávku. Aspoň tak si ja predstavujem nosný systém a doplnkovú dopravu naň nadväzujúcu.
Reakcia na: Ttom #14:
Jasne, ved to nie je problem.
Reakcia na: Mike #12:
Osobne sa mi to moc nepozdava.... Linka 1 tade bude len prechadzat? A vobec, potrebujeme zastavky tak neuveritelne na husto?
Reakcia na: Ttom #14:
Áno mohla a mala by.
ale Vazovova na vazovovej by mohla obojsmerne ostat ako obcasna, kvoli vylukam (X smer Ruzinov) a dojazdom do Krasnan, ci?
Reakcia na: Mike #12:
To však dáva zmysel.
Reakcia na: 810zssk #11:
A potom som počul o úvahách vybudovať párovú zastávku tech. univerzita .. aj pre smer z obchodnej na Račko..
Reakcia na: Pe67 #10:
Plan bol - a ja dufam ze to stale plati - ze zastavky Vazovova (vsetky) sa zrusia. Rovnako existujuca zastavka Florianske nam. smer Vazovova.
Čo bude zo zast. Vazovova? To bude električka stáť po 50m ako je tomu v smere na Obchodnú?
Reakcia na: si #7:
Zároveň by sa možno tým vylúčením IAD smer Račko, zmenšili zápchy na Kollárku.
Reakcia na: si #7:
A na zatúlancov z Račianskeho mýta by bolo fajn zmeniť jazdný pruh do centra po Radlinského na obojsmernú cyklotrasu ako pokračovanie tohto návrhu Lepšej dopravy: http://imhd.sk/ba/media/gn/00084167/Navrh-zlepsenia-podmienok-pre-chodcov-cyklistov-a-MHD-v-uzle-Racianske-myto-z-dielne-Obcianskej-iniciativy-Lepsia-doprava.jpg (dnes prejsť Račko na bicykli legálne po ceste nie je pre každého).
Ale uvidíme, počas výstavby zastávky bude zrejme vylúčená IAD z daného úseku, tak by sa po dokončení ani nemusela vrátiť ?
Reakcia na: Solider #5:
v smere do race by najviac pomohlo z daneho useku cestnu dopravu vylucit uplne, v konecnom dosledku by to pomohlo nielen ludom na zastavke ale aj samotnym autam kedze by sa vyjazd z vazovovej stal plynulejsim (prednost by bolo treba davat len elektrickam a obcasnym zatulancom od racianskeho myta) a nebolo by zaujimave spekulovat ktorou trasou sa tade prejde v ten-ktory cas rychlejsie....
Reakcia na: Rubber38 #3:
Pán vykladá odborné pojmy svojimi dojmami. Som nevedel, že cestujúci idú integrovať palety s kontajnermi.?
Veľká škoda, že sa za 105-tisíc nepodarí zvýšiť bezpečnosť a ochranu cestujúcich pred autami. Ten, kto odmietal nástupný ostrovček minimálne v smere do Rače, by si mal dobrovoľne hodiť slučku.
Reakcia na: pharel #1:
Nic.
Reakcia na: pharel #1:
Integrácia nemusí byť len medzi rôznymi prepravcami, resp. mestskou a prímestskou hromadnou dopravou, či MHD a IAD. Môže sa jednať aj o integráciu medzi rôznymi druhmi prepravných prostriedkov v rámci jedného podniku, v tomto prípade o bus a šalinu (určite tam bude stáť L94, možno tam odklonia aj všetky linky z Mýtnej. Vznikne tak pohodlný prestup na hrane, navyše s bohatou ponukou spojov). Každopádne sa tým nemyslí (alebo o to aspoň neviem, a bola by to hovadina) to, že by tam mali stávať Lajnsy
Reakcia na: pharel #1:
Slovo "integrovaná" je veľmi populárne a tak sa v tomto prípade využilo pre spoločnú zastávku električiek a autobusov.
Kto mi vysvetli co to ma spolocne s integrovanou dopravou? 🙂