Obmedzenia dopravy počas summitu prezidentov (12. – 13.6.2013)

V súvislosti s konaním summitu prezidentov bude v dňoch 12. - 13. júna 2013 obmedzená cestná i električková doprava v Bratislave. Premávka MHD bude počas jednotlivých obmedzení riadená operatívne. Okrem zdržaní dopravy na križovatkách počas presunov prezidentov treba počítať aj s týmito obmedzeniami:

V stredu 12. júna bude v čase cca 17:00 - 22:00 uzatvorená Mostová ulica, čo si vyžiada presmerovanie električkových liniek 2 4 6 7 na obchádzkové trasy. Cestná doprava bude tiež popoludní a večer obmedzená na Nábr. arm. gen. L. Svobodu.

  • Linky 2 a 7 budú v centre premávať obchádzkou ... - Obchodná - Kapucínska - tunel - Nábr. arm. gen. - L. Svobodu - Rázusovo nábr. - Vajanského nábr. - Šafárikovo nám. - .... Linky neobslúžia zastávky Jesenského a Nám. Ľ. Štúra.
  • Linky 4 a 6 budú v smere do Karlovej Vsi a Dúbravky premávať cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel. Linky v tomto smere neobslúžia zastávky Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer.

Vo štvrtok 13. júna treba počítať s obmedzenou plynulosťou dopravy na Nábr. arm. gen. L. Svobodu a v okolí Bratislavského hradu dopoludnia i popoludní.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Veď tá zastávka tam môže byť, rovnako ako tam môže byť aj druhý pruh. To sa nevylučuje.
Reakcia na: 810zssk #23:
S tymto suhlasim ?
Reakcia na: Mike #21:
To je uz vec magistratu nech niekoho najde. Ono by na uvod mozno stacil jeden clovek co by tomu celemu sefoval, mal zaujem a ostatni uradnici proste budu respektovat pokyn nadriadeneho, ktory ked povie ze dopravne riesenie bude taketo, tak take bude.

Samozrejme s kvalitnym dopravnym riesenim treba aj kontrolovat dodrziavanie predpisov. Na to mame MP, ktora verim ze by to zvladala (na to fakt netreba nejaku extra personalnu kapacitu, ani pokial ide o pocet, ani kvalifikaciu), opat treba najma dobreho cloveka na vrchu tej institucie.
Reakcia na: Mike #21:
kurnik dodatočný edit mi tu chýba ? errata: ..-Ale už je konflikt mesto (magistrát) - investor.
Reakcia na: 810zssk #20:
A koho tam dáš namiesto nich? tých rakúskych, či nemeckých? Alebo mladých bez praxe a znalosti legislatívy? a myslíš že by tam za ten plat išli? keď v IT sektore majú 3 krát toľko?

Parkovacie miesta v nových projektoch: na to je STN, ktorá presne určuje koľko tam musí byť minimálne. Druhá vec je že sú investori ktorí si postavia viac, lebo do rezervy.. toto sa môže zamietnuť že viac netreba, alebo nechceme. Ale už je konflikt mesto - magistrát a keď pôjdu za primátorom alebo stačí námestníkom a hádaj na koho stranu sa pridá?
A zvyčajne samotná normová potreba parkovacích miest spôsobí priťaženie ciest o desiatky, občas aj stovky áut v špičke. A potom sú projekty kde je zhora rozhodnuté že investor nespraví žiadne úpravy na komunikačnej sieti a tú dnešnú, hoci je už aj tak preťažená, priťaží ešte viac.. tozn. na križovatke sa nepôjde na 4. cyklus ale na 8my. A preferencia mhd? ak tam dnes nie je buspruh tak nový nikto nespraví.. Ale keď sa dá, tak sa investorom dávajú podmienky že priťažujete cestu o x vozidiel, tak ju rozšírte o y pruhov.. (Veľmi rád by som videl rovnaký nástroj na nich, že priťažujete MHD o x cestujúcich, tak musíte zakúpiť y nových vozidiel MHD..)
Alebo ísť pri nových projektoch pod STN a dohodnúť sa že tých parkovacích miest tam bude oveľa menej ako si kancelárie či byty (teda skutočný dopyt) vyžadujú. OK a dosiahneme druhé apollo BC, kde sa parkuje všade na okolo na všetkých voľných plochách - trávnikoch chodníkoch atď.. toto chceme zopakovať niekde? Alebo budeme optimisti a veríme, že (mestská) polícia bude poctivo dávať papuče a odťahovať? Naklonujeme Richardahudeca?
?
Reakcia na: Mike #19:
Pre nabrezie je to velmi jednoduche: jedna nepozadovat prilis vela parkovacich miest pri novych projektoch (skor naopak, tlacit nech ich je menej) a potom rozhodne nerozsirovat pruhy ani nic podobn (opat skor naopak). Nabrezie treba spravit ukludnenou zonou s max jednym pruhom v kazdom smere, nizsiou rychlostou, atd., co vodicov motivuje co najskor sa odpratat na obchvat 🙂

Pokial ide o aplikaciu, uradnikov treba v prevaznej miere vymenit 😉
Reakcia na: 810zssk #18:
😃 😃 tam sa nepíše nič o aplikovaní na bratislavské Rázusovo/Vajanského nábr. Sustainable transport viem čo je lebo všetci majú toho plné ústa a prezentácie a múdre rady čo všetko ako majú na západ od nás, v duchu tohto hesla. ?
Ale iba málo kto príde s tým ako to aplikovať na naše podmienky = myslenie a konanie našich úradníkov, policajtov (najmä KDI), politikov reprezentujúcich autovú lobby a samotných obyvateľov mesta prežívajúcich napr. sčasti automobilovú pubertu...
Reakcia na: ivanbuto #16:
Udržateľnú dopravu na nábreží neviem ako mám chápať. S preferenciou VHD súhlasím. Táto sa žiaľ v tomto meste nedeje... resp deje iba minimálne.. a to nezávisle od bývalého ODP.
Reakcia na: Mike #13:
Predovšetkým sa treba v rámci dopravného plánovania komplexne zamyslieť nad preferenciou VEREJNEJ HROMADNEJ a vôbec udržateľnej (v tom zmysle slova, ako sa to chápe na západ od nás, nie ako to chápe bratislavské ODP) dopravy na nábreží.
Reakcia na: Mike #13:
Dopravná politika mesta je definovaná snahou zabezpečiť priepustnú komunikačnú sieť pre autá počas dopravných špičiek? Pokojne aj na úkor chodcov a verejného priestoru?
Vidím, že sa vzorne učíš od svojich kolegov...
Reakcia na: Mike #13:
V ziadnom pripade nebude dovod to rozsirovat. Dopravu na nabrezi treba ukludnovat.... teda auta zo vsetkych menovanych projektov poslat na Most SNP a obchvat...
Reakcia na: Valec #12:
To nie je zámer KDI. To je investorský zámer, lebo im to mesto dáva do podmienky. Aj Zuckermadnlu, aj Vydrici, aj riverparku II, III, IV, V ... Ak sa nezrealizuje nič z toho, nie je dôvod nábrežie rozširovať, to je fakt. Alebo ak sa to všetko zrealizuje s max. 20 parkovacími miestami sumárne...
Reakcia na: Mike #11:
Ale to je zámer (ak si dobre pamätám) KDI. Či už si ho mesto osvojilo a zmenilo svoj názor z minulosti?
Reakcia na: david1 #10:
Ten jeden pruh je zámer rozšíriť na dva.
Fakt by už bolo načase vybudovať zast Nám.L.Štúra aj na Vajanskom nábreží. Miesta je tam dosť ,kedže smer centrum je lievik do jedného pruhu,kvôli odbočke na Mostovú. Napojila by sa priamo na prechod ,kde je úžasná zelená pre chodcov cca. 5 sec.
tak a už to začína ... na každom rohu policajt, okrem nich aj dementi v civile s vydutými sakami a tupým pohľadom .... a všeobecná buzerácia slušných ľudí .... fakt, prečo to nerobia v Lieskovci ????
V stredu 12. júna bude v čase cca 17:00 - 22:00 uzatvorená Mostová ulica...
takže podľa mňa 6 kľudne môže ísť KV..nábrežie - Šafko - Štúrova - Nám. SNP - tunel - nábrežie - KV.
2 a 7: Obchodná - tunel - nábrežie - Šafko - SNP - Obchodná...
Ono je otazne ci vecerna prevadzka L6 vobec bude mat zmysel ak nebude jazdit na Safko.
Reakcia na: TomJ #5:
6 sa dá točiť cez Vazovovu.