By ma zaujímalo, čo by z tohto dokázal spraviť nejaký Naderovitý právnik. Keby ma nejaký pracovník DPB chcel pokutovať za to, že mi predali ÚDAJNE neplatný lístok (o čom som sa nemal ako dozvedieť), tak by sa dali z DPB vysúdiť slušné peniaze za psychickú ujmu.
Pokiaľ viem, u nás sú trestne zodpovedné aj právnické osoby. DPB sa vedomým alebo nedbalostným predajom takýchto lístkov dopúšťa podvodu. Inkasuje peniaze a bezcenné a neplatné papiere a navyše hrozí cestujúcim, ktorí tieto papiere v dobrej viere použijú ako cestovné lístky veľkou pokutou. Takže veľkú pokutu by mal dostať DPB - zosobnenú zrážkami mzdy tým, ktorí za to zodpovedajú, riaditeľom počnúc.
By ma zaujímalo, či v takýchto prípadoch na marketingu aj kontaktujú tarifné alebo iné oddelenie, alebo majú úplne vo svojej kompetencii urobiť hanbu firme.
Plánuje DPB v najbližšej dobe vyhlásiť nejaký tender na klbaky??? Síce situácia sa posledné obdobie stabilizovala po presune výkonov a aj celkovo mám pocit že je dlhodobo menej odstavených vozov ale máme tu 14 ročne vozy ktoré už dlho nevydržia ...
Jedna otázočka k zastávkovej tabuli. Keď už električky fungujú pri odchodoch zo zastávok na sekundovom systéme :00/:15/:30/:45, neuvažuje sa zapracovať toto aj do očakávaného odchodu pri kliknutí na konkrétny spoj? Už viac krát sa mi totiž stalo, že som bežal na električku, lebo už bola minúta odchodu a tá následne ešte 20-30 sekúnd čakala na presnú sekundu odchodu.
Tiež ma fascinuje, že informačný systém máme vytvorený tak, že keď sem spadne neslovensky hovoriaci človek z neba, tak do 2 minút sa zorientuje aký je čas, rok, kde sa nachádza a ešte mu ponúkneme aj potenciálne destinácie kam chce ísť. Nemusí sa báť že nastúpi do autoškoly, služobnej jazdy, alebo k vodičovi do kabíny. Bez navigácie trafí na miestny úrad a Miletičku.
Ale automat mu vydá zlý lístok, o čom nemá mať ako vedomosť? Poďme z neho spraviť čierneho pasažiera a zlodeja.
Oni sú v tom DPB očividne udretí po hlave, to sa už nedá vyhodnotiť inak. Keď ich automat debilne vytlačí lístok tak to nie je dôvod cestujúceho pokutovať. Konkrétne na tej fotke vidno dátum aj hodinu označenia no tak pri najhoršom by holt cestujúca mohla cestovať o max 59 minút dlhšie.
Ešte keby to takto vyhodnotil nejaký kretén revízor tak budiš, ale že s takouto sprostosťou prídu tarifáci a ani nikomu na marketingu nevadí že zo seba robia úplných kktov, to je už fakt na zriadenie diagnostického kódu.