Všetky majú byť dlhé 12 m.
Po relatívnej stabilizácii vozidlového parku trolejbusových dráh docielenej predovšetkým nákupom nových vozidiel Škoda 30 Tr SOR a Škoda 31 Tr SOR plánuje DPMŽ obnoviť aj vozidlový park autobusovej dopravy. Nový autobus zaradil mestský dopravca do premávky naposledy v roku 2008, teda pred 6 rokmi. Podľa informatívneho oznámenia uverejneného vo Vestníku verejného obstarávania z 11. januára 2014 teraz plánuje nákup 5 nízkopodlažných autobusov s dĺžkou 12 m.
Valec
A teraz, neprechádzajú žiadne spoje L30 až ku ŽU? Prinesie ten jeden kratší voz také úspory, že sa ten osobitný turnus (vrátane prestojov) oplatí vyrobiť a zaplatiť? Ak bude tento voz na servise, bude tam tak či tak premávať 12m, či sa kúpia 2 aby jeden z nich mohol stáť a v prípade potreby hradiť?
Ak by mali celodenne celotýždenne uplatnenie aspoň 3-4 vozy, tak nech sa páči, ale držať jeden-dva vozy...