Reakcia na: johnnyjanko #22592:
Skúsim v krátkosti poukázať na možné úskalia predloženého návrhu.1. Začnem kozmetickou záležitosťou - cez Bôrik desaťročia jazdí L3 a Solinky, Hliny a Vlčince majú zaužívanú štvorku. Takže by som vymenil číslovanie.
2. Linkou 4 spájaš dva body s rozdielnym potenciálom (Solinky, Bôrik a časť Hlín oproti časti Závodia s nižšou frekvenciou cestujúcich).
3. Študenti denne dochádzajúci do školy na Bôriku a ani obyvatelia časti Soliniek, Hlín a Bôrika sa iste nepotešia strate spojenia s podstatnou časťou centra, vrátane železničnej stanice. Ak sa nemýlim, tak na súčasnej L3 je práve Rudnayova v smere do centra zastávkou s najvyšším počtom nástupov na linke.
4. Carrefour je bez obsluhy.
5. Najmä v ranných hodinách skomplikovanie pre cestujúcich z Hájika do škôl na Hlinách (v súčasnosti musí byť jeden zo spojov vykonávaný dokonca až dvoma vozidlami).
6. Podstatné zhoršenie pre Hliny aj Solinky. Súčasné intervaly by na navrhovanej L3+13 kapacitne nevyhovovali. Pri zlepšení intervalu na 3+13 by bolo potrebné kvôli lepším nadväznostiam upraviť intervaly aj na ďalších linkách a to sa už počtom potrebných vozidiel dostávame nad dnešný stav...