imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Koniec tunelu metra v stanici otvorenej v roku 2023
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Začiatok extrémneho klesania je v tuneli
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Ozubnicová dráha prechádza cez viacero tunelov
Tunel metra liniek L9 a L10
Električka 6MGT vchádza do jediného električkového tunela v Mannheime
51-ročná tunelová zastávka
Tunel pod ulicou Luisenring bol sprevádzkovaný v roku 1971 a aj v roku 2022 bol jediným električkovým tunelom v Mannheime
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Otvorenie električkového tunela bolo sprevádzané kampaňou s anglickým heslom "It's T-Time!"
Trasy jednotlivých liniek predchádzajúcich tunelom
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
KT8D5R.N2 #1737 (ex DPMK #519) na krátkej linke 11 jazdiacej po jednej koľaji počas výstavby električkového tunela
Expresná autobusová linka vedľa električkovej trate, ktorá bude presunutá do tunela v diaľke
Výstavba električkového tunela na Žabovřeskej ul.
Prechod medzi stanicami L1 a L2
Povrchová úprava nástupišťa bez použitia generickej dlažby zvyšuje atraktivitu priestoru
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
Spodná časť trate vedie v tuneli
Metro využíva pôvodný železničný tunel trate Bilbao - Las Arenas
Výjazd z električkového tunela pri hlavnej stanici
Vjazd do električkového tunela pri hlavnej stanici
Tunel od podzemných výťahov na námestie
Jednou z možností ako sa dostať na kopec Schlossberg sú podpovrchové výťahy
V roku 1986 bola pôvodná trať z roku 1928 kompletne prestavaná vrátane vybudovania nového tunelu
Trať prvého úseku (Chantarellabahn) začína tunelom
Lanovka prechádza pôvodným tunelom z roku 1889
Görgeyho tunel pri Skalke
Výstavba tunela pre prímestskú železnicu si vyžiadala obmedzenia na prístupových komunikáciách jednej z univerzít, k čomu bola pripravená takáto informácia
V roku 2020 bežali práce na výstavbe tunela pre prímestskú železnicu v plnom prúde s predpokladaným dokončením v rokoch 2025 - 2026
Dráha Railway prechádza prírodným tunelom
Elektrická jednotka Stadler Giruno, ktorá jazdí na vlakoch premávajúcich cez Gotthardský tunel
ADe 23 v stanici Adrano Nord
Električka z druhej generácie Citadisov 403 pre Strasbourg vychádza z električkového tunela
Nová generácia štrasburských Citadisov vchádza do električkového tunela
Dielo autorky Eglė Rasaulė „Čiune Sugihara“ na Škode 14 Tr 11/6 #324 sa rúti k železničnej stanici
Citadis 402 mieri z mosta do tunela
Citadis 402 vychádza z električkového tunela vedeného pod centrom mesta
Eskalátory do stanice metra Ruoholahti
Tunel pre-metro - podzemnej električkovej siete
Tunely pre-metro - podzemnej električkovej siete
Avenio v časti, odkiaľ sa dá pokračovať do vedľajšej ulice aj k prepojeniu električkového tunela a centrálnej stanice
Vjazd do podzemného tunela, ktorý vedie k údolnej stanici Hungerburgbahn
Jednotka pozemnej lanovky vychádza z tunela k medzistanici Alpenzoo
Tunel hornej časti lanovky
Predčasne ukončený švajčiarsky regionálny vlak v Taliansku za Simplonským tunelom
Peší tunel na tunelom metra v stanici Covent Garden
Rozdiel medzi pravou a falošnou fasádou
Autobusy pri výjazde z podjazdu Strand
Rampa z električkového tunela Kingsway s 10-% stúpaním
Vjazd do tunela, ktorý slúžil električkám v rokoch 1906 - 1952
Trolejbusy v tuneli
Siemens DT 8.10 odchádza do podzemnej časti
Obnažené liatinové bloky tunela v stanici Bank
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Peší tunel v stanici Tottenham Court Road
Tunel pre peších v stanici Tottenham Court Road
Zaujímavosťou stanice Waterloo sú viditeľné liatinové časti oplášťovania tunela
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Vozidlo Yutong ZK6118HGA #5326
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
#031, linka 2, Magnan
Tunel zo zastávky električky rovno do nemocnice
Autobus v tuneli pod riekou Mersey
Horný úsek trate vedie v tuneli
Súprava dvoch viacúčelových jednotiek pôvodne určených pre súpravu na čistenie tunelov
Elektrická jednotka radu 345, ktorá momentálne jazdí na linkách TfL Railu na západe a východe mesta
Časť vlakov DART končí v stanici Bray
Pohľad zo železničného priecestia smerom k tunelu
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Všetci majitelia železničnej trate (v súčasnosti Irish Rail) ľutujú rozhodnutie o trasovaní trate na útesoch
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Prvých 5 km trate z Bray do Greystones bolo najnáročnejších
Nákladná lanovka medzi kráterom a prístavom
Maketa električky vykukuje z tunela, ktorý by od roku 2022 mal slúžiť električkám idúcim pod hlavnú stanicu
Pôvodná pozemná lanová dráha do obce Stoos so stúpaním 781 ‰ a dvoma tunelmi
Pohľad na zastávku Universidad
Východ z vestibulu stanice
Pohľad do tunelovej časti trasy
Klesanie trate do tunelu
Klesanie trate do tunelu
CAF Urbos pred zastávkou Universidad
Metro vychádza z tunela a blíži sa k stanici Roppongi
Pôvodný tunel a most cez kaňon pri pohľade z novšej trasy vlaku
Železnica Diakofto - Kalavryta prechádza náročným terénom s množstvom tunelov, mostov a zárezov
Dĺžka lanovej dráhy je 210 metrov
Lanová dráha vedie iba v tuneli
Vozeň C 20 vyrobený firmou Chevalier, Chailus & Cie à Paris v roku 1865 jazdil pôvodne na železnici cez priesmyk Mont Cenis v Alpách na francúzsko-talianskom pomedzí
Muzeálna trať má dĺžku 2,95 km a nachádza sa na nej viadukt aj tunel
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Jednotky umožňujú výhľad do tunela aj pre pasažierov
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie