imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Pohľad do stanice Deák Ferenc tér pred rekonštrukciou
81.717.2K sa rozbieha zo stanice Deák Ferenc tér
Esklátory v prestupnej chodbe medzi linkami M2 a M3
Stará navigačná tabuľa
Stanice linky M3 pred rekonštrukciou sa niesli v pochmúrnej atmosfére
#NCA-454, linka 100E, Károly körút, zastávka Deák Ferenc tér
Model súpravy metra Ganz-MÁVAG, ktorá dodnes premáva na linke M1
Nákresný grafikon linky M2
Zadný pohľad na modely metra
Modely sovietských vozňov metra
Model vozňa používaného na linke M1, v tom čase známej ako "Milleniumi Földalatti Vasút"
Model podzemnej stanice najstaršieho metra v kontinentálnej Európe
Nástupište prestupnej stanice metra Deák Ferenc tér.
Stanica metra Deák Ferenc tér v centre Budapešti
Ikarus 415.15 #07-63 v prestupnom uzle Deák Ferenc tér na nočnej linke 914A
Ikarus 280.49 #17-77 na nočnej linke 914 v prestupnom uzle Deák Ferenc tér
Ikarus 280.49 #04-37 na nočnej linke 909 pri konečnej zastávke Deák Ferenc tér
Ikarus 31
Stanica metra M3 Deák tér
Nízke metro s nízkymi vozidlami na jednej z najstarších podzemných elektrických železníc vo svete
Prvé vozidlá budapeštianskeho metra vyrobila firma Schlick a elektrickú výzbroj dodali firmy Siemens a Halske
Vlečný metra vozeň metra vlastnej stavby #81
Návestidlo prvej linky metra
Vozeň metra vyrobený firmami Schlick, Siemens a Halske v roku 1896 v stave, v akom v roku 1973 dojazdil
Múzeum budapeštianskeho metra sa nachádza v tuneli, ktorý sa používal do roku 1955
Jeden z prvých vozňov metra z roku 1896 v nepoužívanej časti tunela pod Deák Ferenc tér
Vozidlo vlastnej stavby pre linku M1 z roku 1960
Vozeň metra #19 z roku 1896 pre metro "Milleniumi Földalatti Vasút"
Súprava metra typu Ev vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Stanica M2 Deák Ferenc tér
Eskalátory od metra M1 k M2
Nízke metro vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Súprava metra M1 v stanici Deák Ferenc tér
Staré sovietske vozne typu Ev budapeštianskeho metra
Nástupište zastávky Deák Ferenc tér linky M2
Pohľad do tunelovej rúry metra
Stanice metra slúžia aj ako nocľahárne pre bezdomovcov
Autobus Volvo 7000A pred vykonaním odchodu do vozovne Óbudai
UV 3200+3201
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie