imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
JR Central
Celkovo bolo v roku 2022 dodaných pre Malmö 21 elektrobusov Exqui.City 24
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Mestský mobiliár, stĺpy verejného osvetlenia aj automat na cestovné lístky sú v centrálnej časti Mendlovho nám. červené
#9102, BS 99802, linka 50, Centralbahnplatz, Bahnhof Basel SBB
#187, linka 11, Centralbahnplatz
#9103, BS 99803, linka 50, Centralbahnplatz
Osem 25-metrových elektrobusov Hess lighTram 25 OPP pre letiskovú linku 50 bolo vyrobených v roku 2022 a nasadené sú od prvých mesiacov roka 2023
Plynová regionálna Scania
#4449, SJW 04S, linka 8, Centralplan
SkaneExpressen do Sjöbo
Volvo 7900A Electric prechádza okolo Malmö Central Station
#76810, GC-4919, linka 12, Gogoļa iela, zastávka Centrālā stacija
#78496, NC-4564, linka 24, Gogoļa iela, zastávka Centrālā stacija
#27657, linka 23, Elizabetes iela, zastávka Centrālā stacija
Zastávka Árkád slúži ako centrálna prestupná zastávka pre väčšinu liniek v Pécsi
Citaro s vianočnou výzdobou
#713, BS 6672, linka 30, Centralbahnplatz, zastávka Bahnhof SBB
#7019, BS 99319, linka 50, Centralbahnplatz, Bahnhof Basel SBB
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
Tram-train pod prístreškom centrálnej zastávky v centre mesta
Autobusy pred hlavnou stanicou v Malmö
Vnútorné LCD displeje zobrazujúce možnosti prestupu na regionálne autobusy zo zastávky Centralen
Autobus čerpá prestávku v centrálnom prestupnom uzle v meste Anchorage
Autobusy v centrálnom prestupnom uzle v centre mesta Anchorage
Autobusy na linkách 10 a 30 v centrálnom prestupnom uzle v centre mesta Anchorage
Autobusy v centrálnom prestupnom uzle v centre mesta Anchorage
Autobusy v centrálnom prestupnom uzle v centre mesta Anchorage
#443, 471, FW-468-HW, FY-685-HJ, linka 10, Place de la Gare, zastávka Gare Centrale
#9690, WGM 50465, linka N14, Warszawa Centralna
Informácie vo vozni lanovky Funicolare Centrale
Priestor pre kočíky, vozíky a bicykle
Historická stanica so zachovaným pôvodným vozňom
Horná stanica lanovej dráhy Funicolare Centrale
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Vozeň lanovky v hornej stanici Funicolare Centrale
Horná stanica Funicolare Centrale
Pohyblivý pás medzi stanicami lanovej dráhy Centrale a Chiaia
Konečná zastávka električiek pred centrálnou stanicou
Napriek tomu, že električkové trate v Utrechte sú fyzicky prepojené, linky prepojené neboli a medzi dvoma časťami siete bolo potrebné absolvovať pomerne dlhý peší presun cez centrálnu stanicu
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Elektrobusy v jednom z terminálov MHD pri centrálnej stanici
Zhruba 10-minútové nabíjanie elektrobusu pred centrálnou stanicou
Vstup do metra z terminálu autobusov pri centrálnej železničnej stanici
Tieňohra tvorená zastrešením centrálnej stanice v Rotterdame
Mimoúrovňové križovanie električkových tratí pred centrálnou stanicou
Mimoúrovňové križovanie električkových tratí pred centrálnou stanicou
Combina pred centrálnou stanicou
Výhybňa lanovky Centrale
Interiér vozňa lanovky Centrale
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Výhybňa pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Lanovka Centrale má dĺžku 1234 m a prekonáva výšku 170 m s malým priemerným sklonom 130 ‰
Historický vozeň lanovky Funicolare Centrale, ktorá bola pôvodne navrhnutá tak, aby mohla premávať aj hodinu po výpadku prúdu, a to vďaka batériám
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Funicolare Centrale má najviac zachovaný pôvodný vzhľad spomedzi všetkých neapolských lanoviek
Vestibul hornej stanice pozemnej lanovky Funicolare Centrale
Lanovka Funicolare Centrale bola sprevádzkovaná v roku 1928, čomu zodpovedá aj zachovaný interiér
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
Hlavová stanica Abando Indalecio Prieto
Autobusová stanica s pokladňami pre rôznych dopravcov
Volvo B10M / Camo Camus na centrálnej zastávke v hlavnom meste ostrova São Miguel
Obec Margecany má už od roku 2010 prestupný terminál vlak-bus pri železničnej stanici
Duewag M8CN pred Centrálnym múzeom textilu
Električka s rúškom a reklamou "spolu proti korone"
#7049, BS 99349, linka 50, Centralbahnplatz, Bahnhof Basel SBB
Trolejbus dodatočne vybavený trakčnými baiériami prechádza po centrálnej ulici v Neuhausene po demontáži vrchného trakčného vedenia
#HE-175AK, Svidník, Centrálna ul., garáž SAD Humenné, a. s.
Pohľad do bibliobusu
27-ročný bibliobus Karosa C 734.1340
Karosa B 40
Karosa B 40
#HE-175AK, Svidník, Centrálna ul., garáž SAD Humenné, a. s.
Krátka SORka C 7.5 Lili a ešte kratšia Karosa B 40
#VT-668BK, Svidník, Centrálna ul., garáž SAD Humenné, a. s.
Irisbus Citelis #ZV-156CA na autobusovej stanici
Označník MHD na autobusovej stanici v Žiari nad Hronom
Autobus pristavený tesne nad nástupište
Autobusový terminál nad železničnou stanicou Box Hill Central
#6526-AO, 923, Box Hill Central
Autobusový terminál nad železničnou stanicou Box Hill Central
Jednokoľajná konečná 19-kilometrovej linky 109
V centrálnej časti Melbourne funguje bezplatná električková zóna
Kryté nástupište jednej zo zastávok v centrálnom prestupnom uzle
Bariéry usmerňujúce cestujúcich do jednotlivých dverí električky na Centrálnej stanici
Autobus Custom CB60 Evo II prichádza od Centrálnej stanice
Honosná budova Centrálnej stanice
Koľajová doprava pri Centrálnej stanici premáva na viacerých úrovniach
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
Budova centrálnej stanice
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
Budova centrálnej stanice
Zatiaľ čo prvá novodobá električková linka sa v Sydney teší úspechu, s linkou L2 je to inak
Nové električkové linky L2 a L3 premávajú v súpravách, pričom celková dĺžka vlakov je 67 metrov
Queensland od začiatku budoval železnice na rozchode 1067 mm a tento rozchod zostal aj pre prímestskú železnicu v Brisbane
Tabule s odchodmi prímestských vlakov na Centrálnej stanici
Podvozok jednotky Bombardier radu 700 pre rozchod 1067 mm
Jednotka Bombardier 722 v Centrálnej stanici
Schéma prímestskej vlakovej linky
Centrálna autobusová zastávka pod desiatkami kaloňoblížnych netopierov, ktoré sa utáborili na stromoch v okolí
Krytá centrálna zastávka v meste
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie