imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trolejbus 27Tr na konci zatrolejovaného úseku linky 58
Trolejbus Solaris nasledovaný autobusom Solaris
Interiér trolejbusu 27Tr #9000
Trolejbus 27Tr na Palmovke
Trolejbus 27Tr Solaris si dobíja trakčné akumulátory
Trolejbus 27Tr na Palmovke
Trolejbus 27Tr sa blíži konečnej zastávke jedinej pražskej trolejbusovej linky
Trolejbus a elektrobus na Palmovke
Trolejbus #9506 pod krátkym úsekom trolejového vedenia na Palmovke
T2R #18+19 sa ide naposledy vydať do Vratislavíc nad Nisou
T2R #18+19 pred výjazdom z vozovne na úplne posledný pravidelný spoj vykonaný električkou T2 na svete
T2R #18+19 pred svojím úplne posledným odchodom z Jablonca nad Nisou, Tyršovych sadov
#17, 18, 19, Tanvaldská ul.
Lúče zapadajúceho zubatého novembrového slnka dopadajú na historickú T2R #17
T2R #18+19 chytajú posledné lúče slnka v posledný deň pravidelnej prevádzky
T2R #18 a 19 v úseku Brandl - Měnirna
T2R #17 v úseku Brandl - Měnirna
Liberecká T2R #19 na Libereckej ul. v Jablonci nad Nisou
T2R #19 v úseku Brandl - Měnirna
#19, U Sila
T2R #17, 18 a 19 pred zastávkou Textilana
T2R #19 v termináli Fügnerova
Nová súprava pre "klaustrofobické" metro v Glasgowe na veľtrhu Innotrans
#LC-268AT, #LC-777BZ, linka 5, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
Súprava metra Alstom Metropolis AM4-M4 opúšťa východiskovú stanicu Keleti pályaudvar
Súprava metra Alstom Metropolis AM4-M4 vchádza do konečnej stanice Keleti pályaudvar
Súprava Alstom Metropolis AM4-M4 v konečnej stanici Keleti pályaudvar v prvý deň premávky linky metra M4
Impozantný vstup do stanice metra Bikás park
Súprava metra Alstom Metropolis AM4-M4 odchádza zo stanice Kelenföld vasútállomás
Súprava metra Alstom Metropolis AM4-M4 zastavuje v konečnej stanici Kelenföld vasútállomás v prvý deň premávky linky M4
Schéma linky metra M4 a informačný displej
Súprava Alstom Metropolis AM4-M4 vo východiskovej stanici Kelenföld vasútállomás
Prví cestujúci vchádzajú do stanice linky metra M4 Keleti pályaudvar
Nakúkanie do ešte chvíľu verejnosti neprístupných priestorov pred stanicou Keleti pályaudvar pred otvorením linky metra M4
#RS-163AS odchádza do Lučenca
#RS-163AS, linka Lučenec - Šiatorská Bukovinka, Šiatorská Bukovinka, zastávka Šiatorská Bukovinka, štátna hranica
Motor autobusu Karosa C 744 #RS-163AS
Karosa C 744 pri hranici s Maďarskom
#RS-163AS, linka Lučenec - Šiatorská Bukovinka, Lučenec, Ul. Kapitána Nálepku, zastávka Autobusová stanica
#RS-163AS odchádza z autobusovej stanice
#LC-418AU odchádza do Poltára
#RS-163AS počas prestoja v Lučenci
Cestujúci linky do Poltára nastupujú do #LC-418AU
Malý SOR CN 10.5 a veľká Karosa C 744 na autobusovej stanici v Lučenci
#LC-354BJ, linka 1, Ul. Kapitána Nálepku, zastávka Autobusová stanica
#LC-345BN, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
#LC-268AT, linka 3, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
#LC-268AT, linka 3, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
#LC-354BJ, linka 1, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
Tedom C 12 D #LC-345BN na Ul. kpt. Nálepku
#LC-431BJ, linka 4, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
#LC-354BJ, linka 1, Ul. Kapitána Nálepku, autobusová stanica
Posledné autobusy Karosa C 744 SAD Lučenec
Posledné 2 autobusy Karosa C 744 SAD Lučenec na autobusovej stanici v Lučenci
Zastávka s vyhliadkovou plošinou
Posledné 2 autobusy Karosa C 744 SAD Lučenec na lučeneckej autobusovej stanici
Príchody a odchody autobusov v budove lučeneckej autobusovej stanice
Interiér budovy lučeneckej autobusovej stanice
Autobusová stanica v Lučenci
Vlak EC 174 "Jan Jesenius", tvorený bratislavským rušňom "gorila" 350.003 a mimoriadne súpravou žilinských vozňov na Keleti pályaudvar
Ikarus 280.49 #04-31 na expresnej linke 7E pri stanici Zugló
Ikarus 280.49 #04-43 na expresnej linke 7E v prvý deň jej premávky po predĺženej trase na Újpalotu
Označník zastávky Cinkotai autóbuszgarázs aj s cestovným poriadkom už niekoľko hodín neexistujúcej výjazdovej linky 173G
Vozovňa Cinkota o 3. hodine v noci
Ikarus 260.45 #01-36 pri vozovni Cinkota
Ikarus 280.49 #08-01 na nočnej linke 923 pred vozovňou Dél-pest
Ikarus 280.49 #04-37 v Kispesti na nočnej linke 909
Ikarus 415.15 #07-63 v prestupnom uzle Deák Ferenc tér na nočnej linke 914A
Ikarus 280.49 #17-77 na nočnej linke 914 v prestupnom uzle Deák Ferenc tér
Ikarus 280.49 #04-37 na nočnej linke 909 pri konečnej zastávke Deák Ferenc tér
Van Hool AG300 #LOV-855 z Bruselu na nočnej linke 979
Ex-bruselský Van Hool AG 300 #LOV-855 na nočnej linke 979
Ikarus 435.06 #19-59 na úplne poslednom spoji legendárnej linky 173 na Újpalotu, Nyírpalota út
Informácia o zmene linkového vedenia a nových autobusoch a cestovný poriadok linky 173E
Ikarus 280.49 #04-51 na úplne poslednom spoji legendárnej expresnej linky 173E z Újpaloty, Nyírpalota út
Ikarus 280.49 #04-51 na expresnej linke 173E v posledný deň jej premávky
Ikarus 280.49 #11-81 ako záložné vozidlo na Széll Kálmán tér
Ikarus 415.04 #13-84 z roku 1988 na Széll Kálmán tér
Verseny utca plná Ikarusov 280
Ikarus 280.94 GVM #271 za východiskovou zastávkou linky 80(A)
Stretnutie Ikarusov 280.94 GVM #271 a 221 v obratisku Keleti pályaudvar
Škoda 24 Tr Irisbus #52 je jedným z dvoch mariánskolázenských trolejbusov tohto typu s karosériou City bus
Škoda 24 Tr Irisbus #54 na obojsmernej časti Hlavnej třídy
Prvý nízkopodlažný trolejbus v meste, Škoda 24 Tr Irisbus #51 na kruhovom objazde v centre
Škoda 24 Tr Irisbus #54 na jednosmernej časti Hlavnej třídy
Škoda 24 Tr Irisbus #57 pod kolonádou
Škoda 24 Tr Irisbus #55 bol zakúpený s využitím eurofondov
Škoda 24 Tr Irisbus #55 na ceste z Mariánskych Lázní do Velkej Hleďseby
Škoda 24 Tr Irisbus #55 v Klimentove
Škoda 24 Tr Irisbus #55 ide na pomocný dieselagegát
V Mariánskych Lázňach premával prototyp trolejbusu Škoda 14 Tr a v súčasnosti je tu prevádzkovaný prototypový trolejbus Škoda 24 Tr Irisbus - #51
Škoda 24 Tr Irisbus #55 pri Antoníčkovom prameni
Škoda 24 Tr Irisbus #52 v takmer zlínskom laku
Trolejbus Škoda 24 Tr Irisbus #52 bol vyrobený pre Zlín, no skončil v Mariánskych Lázňach
V posledných troch desaťročiach sa nad mariánskolázenskými trolejbusmi často zmrákalo
Moderný dopravný prostriedok obieha historický
Prototypový trolejbus Škoda 24 Tr Irisbus #51 jazdil pred tým, než sa udomácnil v Mariánskych Lázňach, v mnohých mestách
Škoda 24 Tr Irisbus #54 v mestských farbách
Škoda 24 Tr Irisbus #57 na Ibsenovej ul
Prototyp trolejbusu Škoda 24 Tr Irisbus nosiaci #51 na Mírovom nám
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie