Zmena na linkách 37153 (od 19.8.2018)

Linku 37 v Marianke a linku 153 vo Vajnoroch nahradia regionálne linky Slovak Lines.

Od 19. augusta 2018 v súvislosti so zmenami cestovných poriadkov regionálnych autobusov budú zmenené linky 37 a 153 v oblasti Marianky a Vajnôr:

  • linka 37 nebude vykonávať zachádzky do Marianky, autobusy budú premávať po Záhorskú Bystricu.
  • linka 153 bude zrušená.
    • Náhradou sú regionálne linky 525 a 527 Slovak Lines.

Z tarifného hľadiska platia na regionálnych linkách 215 525 a 527 všetky bežné cestovné lístky IDS BK v zmysle platnej tarify.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trolley #53:
Diletantstvo. V prvom rade v MHD linky s hodinovym intervalom nemaju co hladat (uz 30 minut je slabota) a je uplne absurdne ze linka primarne obsluhujuca Bory ma slabsi interval cez prazdniny a vikendy kedy dopyt nie ze neklesa, ale dokonca stupa.

Dalsia nepouzitelna linka kde sa budu vyhadzovat peniaze.
Aký je Váš názor na plánovanú L36, ktorá bude cez školský rok jazdiť každých 30 minút a cez víkendy a prázdniny raz za hodinu?
Reakcia na: Dave177 #51:
Možno časom aj na L36. Tam by to stačilo..
Reakcia na: Petto #11:
Takže nakoniec je to 77.
Bol som sa pozrieť na zastávku, tam sú vylepené nové grafikony s platnosťou od 19.8, majú tri stĺpce a interval počas špičky je 10 minút. Tak zrejme to tak naozaj bude.
Reakcia na: avoo #45:
Ja tomu verím, je to pomerne bežná prax u DPB. Opakovane to tak spravili, že ak bola náhla zmena, tak chýbala prázdninová alebo školskoročná verzia a potom to pri prvej príležitosti doplnili dodatočne.
Reakcia na: avoo #43:
Nie je znizenie z 10 na 15 minut znizenie o 33%? Lebo namiesto 6 odchodov za hodinu budu iba 4 (nie 3)
Reakcia na: TomJ #46:
Podľa mňa tušia, len je to ešte "príliš skoro" zverejniť. (Napr. tým že sa zrušia Strmé, napriami sa trasa, uberie sa voz, tak sa špekulovalo o variante že sa vráti na interval 12/20/15/20 (opäť spoločný s 30 a 63) a dali by sa tam kĺby. (Aj keď neviem aké ...)
Reakcia na: avoo #45:
Od septembra by mala do Záhorskej jazdiť nová linka z Dúbravky, ktorá by mala obslúžiť aj Strmé vŕšky, takže sa ešte bude CP linky 37 určite meniť a teda zatiaľ zrejme ani v DPB netušia, ako to bude cez školský rok chodiť.
Reakcia na: 810zssk #44:
dik, v tom pripade som starostovi pisal zbytocne a budem za debila (inak oprava, 33% nie 50), stejne tomu ale moc neverim, zeby grafikon zverejnili na 2 tyzdne v dvoj stlpcovom (pracovne dni, volne dni) aby to nasledne prerobili do 3 stlpcoveho .. ?
Reakcia na: avoo #43:
15-minutovy interval bol cez prazdniny aj predtym. CP pre skolsky rok bude zverejneny neskor (v zmysle DPB standardov zrejme 2.9. o 23:45).
Vazeni, to sa skutocne predlzil interval 37 z 10min na 15min? Teda znizenie prepravnej kapacity o 50% ?
Reakcia na: adybot #41:
Ano, 525 a 527 budu stat vsade okrem obratiska.
Bude náhrada 153 stáť na všetkych zastávkach vo vajnoroch?
Reakcia na: Peon #39:
Ved to jazdi cesky dopravca na zaklade objednavky v ramci IDS JMK.
Reakcia na: Peon #38:
Tak ale nechápem: Ako sa to Kordisu podarilo vyrokovať s rakúskou stranou?
Reakcia na: Valec #33:
A čo tak to pri Rakúsku skúsiť tak ako IDS JMK? Oni jazdia do Rakúska za bežnú českú tarifu IDS JMK a majú aj v tam povolenú vnútroštátnu prepravu cestujúcich.

- Laa an der Thaya: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L000035_171210_201796.pdf

- Schrattenberg, Herrnbaumgarten, Poysdorf, Poysbrunn, Falkenstein im Weinviertel, Stutzenhofen, Drasenhofen: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L001001_180701_212656.pdf
Reakcia na: Valec #17:
Ono sa evidentne pripravuju na uplne ine riesenie. Hainburg totiz skor pozaduje, aby 901 odbacala uz na zaciatku pri nemocnici a potom isla po Carnuntum Strasse az ku kruhacu. Tym padom by sa eliminoval ten subeh a aj Stadtgemeinde bude spokojna.
Reakcia na: Peon #32:
Tak logicky by relacia Hainburg - BA mala stat aspon 2,30.
Reakcia na: 810zssk #27:
toto je super, vdaka!
Reakcia na: 3533 #31:
Kua, ale ani DPB nevie, v akom systéme vykonáva dopravu.
Ja som nič o integrovaní nehovoril. Ale ako príklad... BA-Wolfsthal 1,50, Wolfsthal - Hainburg podľa tarify VOR. Lístok z BA bude súčtom týchto cien.

V každom prípade, podmienky bude určovať VOR, nie ja.
Reakcia na: Valec #17:
Ako sa dá prípadné zaintegrovanie linky 901 do VOR tarifne riešiť keď na S7 stojí lístok z Hainburgu do Wolfsthalu 2,30 €, ale na 901 až do Bratislavy iba 1,50 €? A v rámci Hainburgu stojí podľa tarify VOR lístok 1,80 €.
Na stránke DP normálne napísali, že linky budú zrušené a náhradou budú linky 215,525 a 527 ? ? na konečnej vo Vajnoroch bol ešte pred mesiacom oznam o zrušení L525 (písalo sa o zrušení, nie zmene dopravcov) samozrejme že vyblednutí. Teraz tam je nový označnik, CP (minimálne týždeň dozadu) chýbajú (chýbali) ? škoda že na webe nepíšu o možností cestovať na jeden lístok lebo z komentárov pri petícií za zrušenie zmien CP lajnsov stále množstvo ľudí o IDS nevie ? ?
Reakcia na: 810zssk #29:
A fakt... to som si vobec nevsimol, ze tam maju linky 2x - mozno by bolo dobre aby po kliknuti na konkretnu linku dalo moznost zobrazit stary alebo novy CP ?
Reakcia na: MatejBA #28:
Aktualizovali. Su tam nove aj stare CP, ty si nalinkoval stary 🙂
Reakcia na: 810zssk #26:
To este neaktualizovali? Tak to sa ospravedlnujem.
Mimochodom, prehladna 215 (bez 219tiek) vyzera takto 🙂
Reakcia na: dnc23 #24:
Ten link od Mateja je zly, to je sucasny stav. 215 bude jazdit kazdu hodinu (v spicke kazdu polhodinu). Z Marianky je spoj 10:45 (alebo 11:45).
Reakcia na: MatejBA #22:
HA! zly link 🙂 uz som nasiel spravny a fakt to pojde aspon raz za hodinu.

inac, len pre zaujimavost, dnes bola ta 37ka o 11tej PLNA uz od marianky
jak pozeram, tak pozeram, namiesto 37ky co chodila 11:07, ktorou chodievam na poobednu, tam nie je nic 😞 od 10 do 12, vznikla 2-hodinova diera ktoru paradne vyplnala 37ka. takze pre mna osobne jednoznacne zmena k horsiemu 😕 *****. *****i.
Reakcia na: MatejBA #22:
diki bracho 🙂 uz sa spamatavam
Reakcia na: dnc23 #20:
https://www.idsbk.sk/download/1712011018Trrct1.pdf

Alebo hladaj aj na CP.sk - tusim to tam nahadzovali 🙂
ale ked ich bude dost (215), nebude problem 🙂 bez listka aj tak zasadne nechodim.
Reakcia na: 810zssk #19:
nemas nahodou link na ten novy poriadok? bez ironie.. som uplne vyvedeny z miery, dost som sa na 37ku spoliehal uz 7 rokov 😕
Reakcia na: dnc23 #18:
Verit nemusis, staci si pozriet cestovny poriadok 😉
ou fak. 37ku mi zrusia? neverim ze bude 215 chodit dostatocne husto, neverim. pekne sme dopadli. som smutny 😕
Reakcia na: 810zssk #12:
Moment, zle som sa vyjadril. VOR nemá problém s existenciou linky z BA do AT, VOR má problém so súbehom s S7. Takže 901 môže kľudne zostať, ale len v pôvodnej verzii po Wolfsthal s nadväznosťou na vlaky.
Reakcia na: S499.1023 #13:
Sam si truba. Nikomu nic nezavidim. A z tojich dani DPB dotovany nieje tak tu nemudruj.
Reakcia na: 810zssk #8:
Tuná je to dokonca naopak - MHD zachádza z mimo-EÚ do EÚ ? .
Reakcia na: Valec #9:
A nebude to tým, že chce, aby sa integrovala aj do VOR podľa pravidiel VOR?
Reakcia na: JaNa #4:
Bože ty si trúba. Hlavne závidieť, nedopriať, to je tá správna cesta k prosperite.
Reakcia na: Valec #9:
Ono sa to vylucuje? 🙂 Ja som tuto informaciu dostal kratko po tom vydani "docasnej" licencie s tym ze toto je jedna z veci co sa ma vyriesit pred vydanim "riadnej" licencie.

Samozrejme, moze to byt zla informacia. Ale prave v kombinacii s tym co pises to dava zmysel - ak ma VOR problem s cudzimi nezaintegrovanymi regiolinkami, tak by taketo riesenie bolo logicke.
Reakcia na: Dave177 #6:
41,43,mozno 130 ...dufam nie 77 a 79 lebo rozbite cesty.
Reakcia na: JaNa #4:
Nie je to MHDcka, je to regionalny autobus ,tak ako nejaky autobus (spoj) Malacky - Rohoznik. Mas na to vyclenene aj samostatne ine vozidla typu Crossway kupovane cez EU fondy. To ze to robi mestsky dopravca DPB je irelevantne. Jedine ak to naozaj plati mesto BA zo svojho tak tam uz problem vidim.
Reakcia na: 810zssk #5:
Vidíš, a ja som zas počul, že VOR dáva vždy zamietavé stanovisko pre povolenie na linku 901.
Reakcia na: JaNa #4:
A inak to ze mestsky dopravny podnik jazdi do nejakeho ineho clenskeho statu nie je az tak atypicke. Dokonca existuju miesta kde "MHD" zachadza aj mimo EU - napr. aj elektricka: https://en.wikipedia.org/wiki/Line_10_(BLT)
Reakcia na: JaNa #4:
MHDcka do zahranicia nejazdi. 801 ani 901 nie su MHD ale normalne primestske (medzistatne) linky.

Inak dost ludi z Rajky ma prihlaseny TP v Bratislave. Ale suhlasim ze nejake spolufinancovanie zo strany Rajky / zupy GMS by tam malo byt. Na druhej strane, je aj zaujmom mesta a Bratislavskeho kraja, aby ti ludia mali dostupnu verejnu dopravu a nemuseli jazdit autom.
Čo si myslíte, na ktorých linkách sa objavia Urbina 8,6 ktoré sú bežne na L153?
Reakcia na: Petto #3:
Obec si nic neplati, mesto oficialne tiez nie. Ak je linka aspon na nule, tak je to ok.

Linky do inych cl. statov treba kazdopadne zacat nejak riesit. Maju byt objednavane, plne integrovane a ma ich byt viac. Je uplny nezmysel aby sa doprava do napr. Rajky povazovala za nieco ine (a riesila inak) nez napr. doprava do Stupavy. Nezijeme v 80. rokoch, tieto obce su dnes prirodzenou sucastou bratislavskej aglomeracie a nejaka administrativna hranica na tom nic nemeni.

Tu je potrebne aby doslo dohodne medzi mestom, zupou a prislusnymi samospravami v Rakusku a Madarsku na nejakej forme spolocneho financovania a riesenia tychto liniek. Pocul som nejake pozitivne naznaky tykajuce sa 901 (povolena vnutrostatna doprava, integracia do VOR...), tak uvidime ci to bude prva lastovicka.
Reakcia na: Petto #3:
Pride mi trochu odveci aby MHDcka jazdila do zahranicia neviem ci je to vo svete bezne. Skor by obec mala oslovit Lajnsy alebo nejakeho sukromneho dopravcu ale ak si tu linku plne platia tak nech teda existuje. Len by som bol nerad aby nanu prispievalo akymkolvek sposobom mesto z mojich dani nakolko obyvatelia Rajky dane mestu urcite neplatia.
Reakcia na: JaNa #2:
Preco by mali zrusit spojenie do Rajky ? Ak si ho obec/mesto plati.
Konecne zacnu do regionov jazdit regionalne linky a nie bratislavska MHDcka. Este treba zrusit nezmysly ako je 801 a 901.
Nahradou 153 je okrem 527 aj 525, ktora bude rovnako presmerovana cez ul. Pri mlyne.