Reply on: kvorka #13550:
Snažil som sa si nejakým spôsobom rozložiť toto linkové vedenie a intervaly do počtov spojov v jednotlivých režimoch, a udrelo mi tam do očí najmä niekoľko lokalít:Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.
TomoSK
Bohužiaľ, nateraz si budeme asi musieť vystačiť iba so zastavovaním na veľkej stanici. Prípojom ako takým bola pri koncepcii cestovného poriadku venovaná osobitná pozornosť, a tu by som mierne poodkryl z CP, že z Vinohradov bude možné docestovať (uvádzam režim víkend, je najslabší čo do intervalu) na železničnú a autobusovú stanicu každú hodinu od cca 5. do 21. hodiny s cestovným časom 23 minút. Časová poloha je nastavená na odchod v 50. minútu z Vinohradov a príchod v 13. minútu na stanicu tak, že prípojný Ex Tatran smer Bratislava odchádza v 26. minútu (prestupný čas 13 minút) a prípojný R Považan smer Žilina odchádza v 23. minútu (prestupný čas 10 minút).